فیروز سیر از جاذبه های گردشگری لاس وگاس سیر نمی شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷

۳٫۶
/
۵
(
۱۶

امتیاز

)

جاذبه های گردشگری لاس وگاس

شهر لاس وگاس که به عنوان یکی از مشهورترین شهرهای ایالت متحده ی امریکا شناخته می شود، در ایالت نوادا واقع شده است و از شهرتی جهانی برخوردار است. زرق و برق و هیاهوی لاس وگاس، اولین چیزی است که با شنیدن نام این شهر، در ذهن افراد تداعی می شود و آسمان خراش ها و هتل های گران قیمت آن، اولین اماکنی هستند که یاد لاس وگاس را در ذهن ها زنده نگه می دارند. لیکن سفر به لاس وگاس به معنی غرق شدن در هیاهو و شلوغی این شهر و اقامت در هتل های لوکس و مجلل آن نیست و این شهر از جاذبه های گردشگری بیشماری نیز برخوردار است که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده و اوقات بسیار خوشی را برای آنان رقم می زند. در این بخش به معرفی جاذبه های گردشگری لاس وگاس خواهیم پرداخت و شما را به معروف ترین اماکن دیدنی این شهر آشنا خواهیم نمود.

جاذبه های گردشگری لاس وگاس

بازدید از دره ی گرند کنیون (Grand Canyon) و سد هووِر (Head to Hoover)

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری لاس وگاس که در فاصله ی ۲۵۰ مایلی شهر لاس وگاس قرار گرفته اند، دره ی گرند کنیون و همچنین سد هووِر می باشند. اگر شما نیز به لاس وگاس سفرکرده اید توصیه می کنیم که حتما یک روز از سفر خود را به بازدید از این ۲ جاذبه ی طبیعی اختصاص داده و با پرداخت مبلغی در حدود ۸۵ دلار، تجربه ای فراموش نشدنی را به دست آورید. شواهد نشان می دهد که بازدید از این دو مکان، ساعات طولانی روز را به خود اختصاص می دهد و در عوض خاطره ای به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. سد هووِر که یکی از زیباترین اماکن دیدنی لاس وگاس است دارای دیواره ای قوسی شکل به ارتفاع ۷۲۶ فوت می باشد و گفته می شود که در پشت آن بیش از ۹ تریلیون آب جمع آوری شده است. این سد به وسیله ی دروازه ای عظیم به دره ی کنیون متصل شده است و این دو جاذبه ی طبیعی سالانه، میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا را به خود جذب می نماید.

دره ی گرند کنیون (Grand Canyon)

سد هوور

گشت و گذار در دره ی رد راک (Red Rock Canyon)

از دیگر جاذبه های گردشگری لاس وگاس که شما را از هیاهوی شهری و زندگی ماشینی به دور می کند می توان، به دره ی رد راک که دارای صخره های قرمز رنگ است اشاره کرد. گشت و گذار در این دره و بازدید از حوض کالیکو که در فاصله ی ۲٫۵ مایلی از این دره قرار گرفته است، تجربه ای ارزشمند است که به تمامی گردشگران توصیه می شود.

گشت و گذار در دره ی رد راک

گشت و گذار در دره ی رد راک

بازدید از آکواریوم ریف (Reef)

آکواریوم ریف که یکی از معتبرترین مجموعه های آبی جهان است و زندگی در زیر آب را به بهترین شکل ممکن در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد، در خلیج مندلی بی قرار گرفته است و بازدید از آن هزینه ای در حدود ۱۸ دلار را به همراه دارد. گردشگران با قدم زدن در دالان ها و تونل های تعبیه شده در این آکواریوم می توانند، از انواع کوسه ها، تمساح ها، لاک پشت ها و ماهی ها از فاصله ی نزدیک بازدید نموده و تجربه ای فراموش نشدنی را برای خود و اعضای خانواده شان به ارمغان آورند.

بازدید از آکواریوم ریف (Reef)

بازدید از آکواریوم ریف (Reef)

بازدید از فواره ی بلاژیو(Bellagio)

فواره ی بلاژیو که ترکیبی از رقص نور و آب و موسیقی است، به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری لاس وگاس شناخته می شود و هر ۱۵ دقیقه یکبار، نمایشی خارق العاده را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد. این فواره دارای ارتفاعی در حدود ۴۶۰ فوت می باشد و تماشای آن احساسی عجیب و منحصر به فرد را در افراد بیدار می نماید.

فواره ی بلاژیو(Bellagio)

بازدید از موزه ی تایتانیک (Titanic Museum)

حتما همه ی شما با کشتی تایتانیک و داستان تراژیک غرق شدن آن در سال ۱۹۱۲ آشنایی دارید. موزه ی تایتانیک که در هتل لاکسور لاس وگاس واقع شده است، آثار به جای مانده از این کشتی و مسافران آن را گرد هم آورده است و سالانه بیش از ۲۵ میلیون نفر از این موزه بازدید می نمایند. افراد با بازدید از این موزه و قدم زدن بر روی راه پله های آن که در مقیاس واقعی کشتی ساخته شده اند می توانند، به تصوری حقیقی از این کشتی رویایی دست یابند و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود رقم زنند.

بازدید از موزه ی تایتانیک (Titanic Museum)

بازدید از موزه ی تایتانیک (Titanic Museum)

بازدید از موزه ی تایتانیک (Titanic Museum)

موزه ی موب (Mob Museum)

لاس وگاس که دارای تاریخچه ای پر فراز و نشیب بوده است، به عنوان شهری پر از جرم و جنایت شناخته می شده است. البته امروزه میزان جرم و جنایت در این شهر به حداقل رسیده و ساکنین این شهر از امنیت و آرامش لازم برخوردارند. لیکن شهره ی قدیمی شهر باعث شده که موزه ای تحت عنوان موزه ی ملی جرم و مجازات در این شهر شکل گیرد و همواره توسط گردشگران مورد بازدید قرار گیرد.

موزه ی موب

با سفرمی همراه باشید و قبل از سفر به مقصد مورد نظر، اطلاعات لازم در مورد آن شهر و یا کشور را به دست آورید و با آگاهی هر چه بیشتری، کیفیت سفر خود را ارتقا ببخشید.

همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما لاس وگاس به سایت سفرمی مراجعه نمایید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 364 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.