فیروز سیر اقامتی عجیب با زرافه ها در هتل مانور کنیا! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

با زرافه ها در هتل زرافه مانور کنیا پیاده روی کنید!

در دنیایی که سفر بخش جدانشدنی زندگی های فردی شده است، صاحبان هتل ها برای جذب گردشگران و افزایش درآمد خود، هتل های عجیب و غریبی تاسیس کرده اند تا با ایجاد تفاوت، گردشگران خارجی و داخلی را کنجکاو کنند. این کنجکاوی اغلب هزینه های هنگفتی را بر دوش گردشگران می گذارند. اینجاست که می گویند هر تجربه ای هزینه ای دارد. به خصوص اگر این تجربه، لذت بخش باشد. لذتی همچون زندگی در کنار زرافه ها و تماشای باغی بزرگ با ساختاری سنتی. با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل همراه باشید تا با هتل زرافه مانور کنیا آشنا شوید.

با زرافه ها در هتل زرافه مانور کنیا پیاده روی کنید!

چرا به هتل مانور، هتل زرافه می گویند؟

از آن جایی که زرافه جزئی از حیوانات بومی کشورمان نیست، تجربه خوابیدن در هتلی که زرافه های زیادی در اطراف آن پرسه می زنند جالب خواهد بود. هتل مانور کنیا که به هتل زرافه مشهور است در قلب آفریقا قرار دارد و یکی از بی نظیرترین هتل های کنیایی است. زرافه ها در این هتل، جاذبه ای دیدنی خلق می کنند و درواقع بخش مهمی از گردشگران برای تماشای این هتل به کنیا فیروز سیر کنند.  ایده ساخت چنین هتلی در ذهن یک کنیایی جرقه خورد. وی تمایل داشت تا هتلی با امکانات تفریحی ویژه ای بسازد و مردم بتوانند همراه با غذا خوردن، خوابیدن، قدم زدن و تفریح، تعاملی دوستانه با حیوانات برقرار کنند.

اقامت در هتل زرافه مانور کنیا

هتل زرافه مانور کجاست؟

در سال ۱۹۳۲ در محله کارن، یکی از توابع شهر نایروبی کشور کنیا، هتلی زیبا و منحصر به فرد توسط سر دیوید دانکن ساخته شد. دیوید دانکن با آوردن ۸ زرافه، داخل این اقامتگاه، این هتل را به یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین هتل های جهان تبدیل کرد. گردشگران در این هتل، لذتی فراموش نشدنی را در خاطراتشان ثبت می کنند. هتل زرافه مانور ، امروزه یکی از شناخته شده ترین هتل های جهان است که با فضایی آرام، قدیمی و باغچه ای زیبا، پذیرای مهمانان و گردشگران سراسر دنیا است. این هتل منحصر به فرد در فضای سرسبز ۱۲ هکتاری واقع شده است و ۱۲ اتاق دارد. هر روز صبح و عصر، زرافه ها با زدن ضربه به پنجره اتاق، از شما می خواهند پنجره امید را به روی آن ها باز کنید و خوردنی ویژه ای به آن ها بدهید. حتی اگر چیزی هم به آن ها ندهید باز هم مهر و محبت آن ها شامل حالتان خواهد شد.

اقامت در هتل زرافه مانور کنیا

دکوراسیون هتل زرافه مانور

از آن جایی که این هتل بسیار قدیمی است و تقریبا قدمتی ۸۰ ساله دارد، نباید انتظار هتلی مدرن و نوساز را داشته باشید. این هتل ظاهری قدیمی دارد اما امکانات آن در حد هتل های ۴ ستاره است. ساختمان آجری هتل مانور، با گل های سبز و صورتی پوشیده شده است و درب و پنجره های چوبی آن، این هتل را ویژه و خاص کرده است. نکته جالبی که در این هتل وجود دارد، سبک دکوراسیون آن است که چرم و چوب در آن به کار رفته است و سبک دکوراسیون های سال ۱۹۳۰ را یادآوری می کند.

دکوراسیون هتل زرافه مانور

تجربه صبحانه خوردن در کنار زرافه ها

زرافه های هتل مانور علاقه فراوانی به خوردن صبحانه با میهمانان دارند. آن ها در هر وعده غذایی سرشان را از پنجره رستوران داخل می آورند و با نگاهی ملتمسانه از آن ها می خواهند که وعده های غذایی شان را با آن ها شریک شوند. تقریبا همه میهمانان غذاهایشان را با زرافه ها تقسیم می کنند چرا که برای تجربه زندگی چند روزه، در کنار این حیوان زیبا، هزینه های زیادی پرداخت کردند.

تجربه صبحانه خوردن در کنار زرافه ها

تجربه صبحانه خوردن در کنار زرافه ها

امکاناتی که در هتل زرافه مانور وجود دارد

در این هتل می توانید در ورودی باغ، ماشین تان را پارک کنید و فضای بسیار زیبای اطراف هتل را تماشا کنید. با زرافه ها قدم بزنید، به آن ها غذا بدهید و آن ها را نوازش کنید. در رستوران های ویژه آن غذاهای محلی بخورید و در نهایت با خاطره ای به یادماندنی هتل را ترک کنید.

هتل زرافه مانور

هتل زرافه مانور

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.