فیروز سیر ایران مال لوکس ترین مجتمع تجاری خاورمیانه! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

ایران مال جواهر لوکس تهران

ایران مال عظیم ترین پروژه تجاری، فرهنگی، ورزشی کشور که نامش در میان پنج مال برتر جهان می درخشد! ایران مال را بی شک می توان متفاوت ترین و لوکس ترین مرکز خرید ایران دانست که با عظمتی حیرت انگیز در غرب تهران واقع شده است. محال است پا به این مرکز خرید تجاری بگذارید و مات و مبهوت ابهت و زیبایی اش نشوید! ایران مال به تنهایی می تواند به قطب جدید گردشگری تهران تبدیل شود؛ جایی که از فروشگاه های لوکس و فودکورت گرفته تا گالری ها و آمفی تئاتر و هتل و پیست یخ و … با تلفیقی از معماری اصیل ایرانی و مدرن شما را مجذوب خود می کند!

ایران مال

ایران مال

همراه سفرمی سامانه رزرواسیون خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باشید تا پروژه عظیم ایران مال تهران را بیشتر بشناسید.

جزئیات ساخت پروژه ایران مال

پروژه ی عظیم ایران مال در غرب تهران، مجاورت دریاچه خلیج فارس و میان دو استان تهران و البرز واقع شده است. بخش طراحی و مطالعه این پروژه دو سال زمان برد که در نهایت فاز ابتدایی آن شش سال به طول انجامید! درسال ۱۳۹۰ این پروژه با نیروی انسانی هفت هزار نفری در زمینی به مساحت یک میلیون و صد هزار مترمربع کلید خورد. پس از گذشت دو سال، فاز بعدی پروژه به اندازه ۶۰۰ هزار مترمربع در ضلع غربی به سایت پروژه اضافه شد. این پروژه آن چنان عظمتی دارد که اگر شما بخواهید از تمام بخش های آن شامل مراکز خرید و فروشگاه ها و مراکز تفریحی اش بازدید کنید، سه تا چهار روز تمام طول خواهد کشید!

مراکز خرید ایران مال

ایران مال را به جرئت می توان فاخرترین بازار و مرکز خرید ایران دانست که در ساخت آن از فناوری ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای همچون نانو بتن و نیلینگ ها استفاده شده است! پروژه ای عظیم که در شش سال گذشته بیش از پانصد پیمانکار ایرانی و بیست و پنج هزار کارگر بر روی آن کار می کردند. تا به امروز تنها فاز اول ایران مال افتتاح شده و فازهای دیگر آن تا ۲ الی ۳ سال دیگر به بهره برداری می رسد. این پروژه ی عظیم با افتتاح در نوروز ۱۳۹۸ توانسته گوشه ای از عظمت و ظرافت معماری ایرانی را به رخ جهانیان بکشد!

پروژه ایران مال تهران

پروژه ایران مال تهران

بخش های مختلف ایران مال

ایران مال مجموعه ای عظیم است که نمایانگر فرهنگ و هنر این مرز و بوم می باشد! این مجموعه ی تجاری، فرهنگی، ادارای، تفریحی، توریستی و ورزشی، صدها فروشگاه و رستوران، سینماهای متنوع، کتابخانه ها، سالن های ورزشی بزرگ، مسجد، هتل های پنج ستاره و غیره را در خود جای داده است. همراه ما باشید تا با بخش های بی نظیری از ایران مال آشنا شوید.

 پروژه ایران مال تهران

سینما مجتمع ایران مال

وجود سالن های سینما در مراکز خرید باعث رونق بیشتری می شود! ایران مال نیز مجموعه ی سینمایی بزرگی در طبقات سوم و چهارم تجاری اش تعبیه نموده است. ایران مال با برخورداری از ۱۴ سالن با ظرفیت بیش از ۲۰۰۰ نفر صندلی، از بزرگترین مجموعه های سینمایی دنیا محسوب می شود! بخش جالب توجه این مجموعه ی سینمایی، تعبیه بخشی با عنوان کافه سینما است که مساحت آن به ۸۵۰ مترمربع می رسد. این محل به نوعی مکانی برای بحث و تبادل نظر سینماگران و اهالی هنر سینماست!

 سینما ایران مال

سینما ایران مال

پیست یخ

پاتیناژ تلفیقی از ورزش و هنر است که در میان جوانان همیشه پر طرفدار بوده است اما در ایران از آنجایی که طراحی و ساخت آن دشوار بوده کمتر شاهد رونق آن بوده ایم! پیست یخ ایران مال نخستین مجموعه ای است که با امکاناتی خاص و جذاب، خاطراتی خوش را برای شما به ارمغان می آورد. پیست یخ ایران مال مساحتی تقریبی ۳۱۵۰ متر مربعی دارد که در قسمت شرقی و در طبقه اول تجاری واقع شده است. در این فضای بزرگ جوانان می توانند ضمن فراگیری این رشته ورزشی، به همراه خانواده و دوستان ساعاتی متفاوت را تجربه نمایند! پاتیناژ، کارتینگ و هاکی روی یخ از جمله کاربرد های این پیست یخی است.

 پیست یخ ایران مال

پیست یخ ایران مال

فود کورتی عظیم

فود کورت بزرگ و لوکس ایران مال بهترین محل برای قرارهای کاری، قرارهای دوستانه و خانوادگی است! ایران مال با ۴ فودکورت مجلل و حدود ۲۰۰ رستوران طیف وسیعی از غذاهای لذیذ و نوشیدنی های دلچسب را برای شما سرو می کند. فرقی نمی کند چه سلیقه ی غذایی داشته باشید؛ بی شک در رستوران های ایران مال غذای محبوب خود را پیدا خواهی کرد! یکی از فود کورت ها در طبقه اول تجاری با مساحت ۸۵۰ متر مربع و دیگر در طبقه سوم تجاری و بالای فضای پیست یخ با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع واقع شده که این دو فودکورت به وسیله دو رشته پله برقی به فضای عمومی بام متصل شده اند.

 فودکورت ایران مال

فودکورت ایران مال

فودکورت ایران مال

چگونه به ایران مال برویم ؟

مجموعه عظیم و بی نظیر ایران مال در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است. این مجموعه با مساحتی حیرت آور در مجاورت اماکن مهمی نظیر دریاچه چیتگر، پارک جنگلی و … قرار دارد. دسترسی به مجموعه ایران مال به آسانی صورت می گیرد. بزرگراه هایی همچون همت، ایران خودرو و اتوبان طبیعت به سادگی شما را در مدت زمانی کمی به این مرکز خرید لوکس می رساند. در سال آینده نیز قرار است خط مترو ویژه ای در این ناحیه راه اندازی شود که پس از آن دیگر دغدغه ای برای تردد وجود نخوهد داشت.

 آدرس ایران مال: تهران، اتوبان شهید خرازی غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس)

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های دیدنی، اماکن تاریخی، شهرها و کشورهای مختلف، هتل ها، مساجد، مراکز خرید و هر آنچه که در دنیای گردشگری می گذرد تکمیل نموده تا با آگاهی کامل سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 362 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.