فیروز سیر با برترین مقاصد نوروز 98 آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷

۳٫۵
/
۵
(
۲

امتیاز

)

مقاصد نوروز ۹۸

آیا برای تعطیلات نوروز ۹۸ برنامه ریزی کرده اید تا خستگی روزهای شلوغ و پرهیاهو اسفند ماه و خانه تکونی را از یاد برده و روح و جسم خود را به آرامش و آسایش برسانید؟! بدون شک تعطیلات نوروز را می توان مناسب ترین زمان برای سفر و رزرو تورهای داخلی و خارجی دانست تا تعطیلاتی خوش و به یادماندنی را فارغ از کارهای روزمره  تجربه نمایید. سفرمی سامانه رزرواسیون آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در این مطلب قصد دارد برترین مقاصد برای سفرهای نوروزی ۹۸ را به شما معرفی کند؛ همراه ما باشید.

مقاصد نوروز 98

تور خارجی نوروز ۹۸

درست است که تعطیلات نوروزی فصل داغ گردشگری و مسافرت در ایران محسوب می شود اما این زمان در دیگر کشورها نسبتا خلوت است و شاید بهترین مقصد برای سپری کردن تعطیلات نوروز ۹۸ یک کشور خارجی با هزینه های مقرون به صرفه باشد. اغلب گردشگران علاقمندند تا سفر به کشورهای جدید و یا مکان هایی که تا به حال به آن سفر نکرده اند را انتخاب کنند تا هم جاذبه ها و نقاط دیدنی جدید را ببینند و هم با فرهنگ مردمان آن شهر آشنا شوند. در میان تمام شهرهای خارجی، تور استانبول و تور باکو در سال ۹۸ با قیمت های مناسب و با کیفیت گردشگران بسیاری را برای تجربه سفری خوش و لذت بخش به سمت خود می کشاند.

تور خارجی نوروز 98

تور باکو نوروز ۹۸

باکو در آذربایجان، شهری ایده آل و جذاب برای گذران تعطیلات نوروز ۹۸ است که با آب و هوایی عالی شما را شیفته ی خود می کند. این شهر در همسایگی ایران قرار گرفته و با فرهنگی شبیه به مردمان ایرانی دور از ذهن نیست تا بسیاری از ایرانیان باکو را برای گذران تعطیلات خود انتخاب نمایند. باکو شما را با طبیعتی سبز و بی نظیر، اماکن تاریخی، سواحل رویایی و غذاهایی بی نظیر شگفت زده می کند. با رزرو تور باکو در نوروز ۹۸ می توانید در سواحل فوق العاده باکو آب تنی کرده و یا آفتاب بگیرید! از اماکن تاریخی و باستانی این شهر بازدید نموده و اوقاتی خوش را در طبیعت چشم نواز این شهر سپری نمایید.

تور باکو نوروز 98

جاذبه های دیدنی باکو

بافت قدیمی ایچری شهر را به جرئت می توان از زیباترین جاذبه های باکو دانست که با حال و هوای خاص و دیوارهای باستانی گردشگران را به خود جذب می کند تا با قدم زدن در خیاباهان و کوچه پس کوچه های آن خاطره ای فراموش نشدنی از سفر به صدها سال پیش برای گردشگران به ارمغان آورد. برج شعله، خیابان شهدا، دروازه مراد، قطار کابلی باکو، کاخ شروان شاهان، معبد آتشگاه، یانار داغ، موزه ادبیات نظامی گنجوی، چشم باکو و بسیاری دیگر از مطرح ترین جاذبه ها و نقاط دیدنی باکو هستند که بهترین فرصت بازدید از آنها در تعطیلات عید ۹۸ می باشد.

با سفر به باکو در فصل بهار و تعطیلات نوروز ۹۸ علاوه بر لذت بردن از آب و هوایی مطبوع و دلپذیر، می توانید در فستیوال ها و جشن های نوروز آذربایجان لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنید و غذاهای سنتی و نوشیدنی های لذیذ و محلی این شهر را نوش جان کنید. زیبایی بهار بهترین زمان برای سفری ارزان به باکو می باشد.

تور باکو نوروز 98

تور باکو نوروز 98

تور استانبول نوروز ۹۸

استانبول شهری بی نظیر در ترکیه که در تمام فصول سال پذیرای گردشگران بسیاری است اما بی شک از زیبایی بی نظیر استانبول در فصل بهار و ایام نوروز ۹۸ برای گذران تعطیلاتی رویایی و لذت بخش نمی توان به راحتی گذر کرد! استانبول از مقاصد نوروز ۹۸ تلفیقی از مدرنیته و سنت و زیبایی های بی نظیری است که گردشگران را مجذوب خود کرده و هزینه ی زیادی برای آنها در بر ندارد. این شهر در واقع میان دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته و بی دلیل نیست که با تاثیرپذیری از دو فرهنگ مختلف، در میان گردشگران جذابیت خاصی داشته باشد. سرتاسر این شهر پوشیده از فرهنگ و تاریخ است و با رزرو تور ترکیه در نوروز ۹۸ می توانید در خیابان ها و کوچه های زیبای استانبول با بافتی جذاب قدم زده، غذاهای ترکی را در کنار دریای سیاه نوش جان کرده و از سفر خود لذت ببرید.

تور استانبول نوروز 98

جاذبه های دیدنی استانبول

بی شک در میان کارت پستال های کشور ترکیه و شهر استانبول، مسجد شگفت انگیز ایاصوفیه با نمای بی نظیری که به شهر هدیه داده را حتما دیده اید! این مسجد نماد بی نظیر شهر استانبول است و محال است به استانبول سفر کنید و از بازدید این مسجد فوق العاده و نماهای باشکوه داخلی آن غافل بمانید. استانبول شهری رنگارنگ که در گوشه کناره های خود شما را با زیبایی های بی حد و اندازه اش شگفت زده می کند. قصر توپکاپی، مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد، کاخ دلمه باغچه، بازار تاریخی استانبول، میدان تکسیم، کلیسای چورا، برج گالاتا و قلعه روملی حصار از دیدنی های بی نظیر استانبول که می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه در نوروز ۹۸ از زیبایی های آنها نهایت لذت را ببرید. مراکز خرید استانبول با برترین برندهای دنیا و ترک هم از دیگر جاذبه هایی هستند که بسیاری را برای خریدی دلچسب روانه ی استانبول می کند.

 در استانبول از بهترین مقاصد نوروز ۹۸ ؛ علاوه بر آنکه با آب و هوایی دلپذیر در تمام شهر شما را شیفته ی خود می کند؛ فستیوال ها و جشن های بسیاری نیز به همراه حراج در این شهر برگزار می شود تا شما سفری عالی و بی نظیری را در این شهر تجربه نموده و از غذاهای خیابانی ترکی لذت برده و با مردمان بومی و محلی این شهر بیشتر آشنا شوید.

تور استانبول نوروز 98

تور استانبول نوروز 98

تور استانبول نوروز 98

تور داخلی نوروز ۹۸

صرف نظر از تورهای خارجی که امکان دارد هزینه ی آنها با بودجه ی شما متغایر باشد، تورهای داخلی با هزینه های ارزان تر می تواند تجربه ای بی نظیر از سفر در یکی از مقاصد نوروز ۹۸ را برای شما رقم بزند. ایران کشوری چهارفصل و جذاب با دیدنی های متنوع در هر شهرش که شما را مجذوب خود می کند. فرقی ندارد سفر به شمال کشور همچون گیلان و گرگان را انتخاب کنید یا که علاقمند به سفر به شهرهای محبوبی همچون کیش، قشم، بندرعباس و یا شیراز و مشهد باشید؛ طبیعت بی نظیر ایران به همراه آب و هوای مطبوع و دلپذیر در فصل بهار با آمدن تعطیلات نوروز، شما را بیش از پیش شیفته ی خود می کند.

تور داخلی نوروز 98

تور شیراز نوروز ۹۸

شیراز پایتخت فرهنگ و هنر ایران، از شهرهای جنوبی است که می تواند از بهترین مقاصد نوروز ۹۸ برای سفرهای داخلی شما باشد. این مقصد گردشگری با جاذبه های طبیعی بی نظیر، اماکن تاریخی و باستانی و آب و هوایی فوق العاده به هنگام تعطیلات نوروز سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. شیراز در منطقه کوهستانی زاگرس قرار گرفته و با جاذبه ها و دیدنی های بسیاری که دارد در کنار عطر خوش بهارنارنج شما را مدهوش خود می کند. اگر تا بحال این شهر را از نزدیک ندیده اید، بهتر است برای تعطیلات نوروز ۹۸ برنامه ریزی کرده تا زیبایی های این شهر را از دست ندهید. بناهای تاریخی و آثار باستانی شیراز، با وجود آنکه قرن ها قدمت دارند، هنوز پابرجا هستند و با شکوه و عظمتی بی مثال خودنمایی می کنند.

تور شیراز نوروز 98

جاذبه های دیدنی شیراز

محال است شیراز از مقاصد نوروز ۹۸ برای شما باشد و در فکر بازدید از شکوه و جلال تخت جمشید نباشید! ستون های بلند با نقش ها و طرح های گوناگون، روایتگر داستانی تاریخی هستند و به عنوان مهم ترین اثر در دوره هخامنشیان شناخته می شود. اما زیبایی های شیراز دوست داشتنی تنها به تخت جمشید ختم نمی شود! بی شک پرسه زدن در میان بازار و حمام وکیل از به یادماندنی ترین تجربات سفر شما خواهد بود! ممکن است بازار وکیل در تعطیلات نوروز بسیار شلوغ باشد اما مطمئن باشید بافت قدیمی و حجره های جذاب این بازار ارزش هر چیزی را دارد! آپادانا، نقش رستم، خانه زینت الملوک، باغ ارم، عمارت دیوانخانه، پاسارگاد، دروازه قرآن، مدرسه خان، موزه هنر مشکین‌فام و موزه ی نظامی عفیف آباد و حافظیه و سعدیه از بی نظیرترین جاذبه هایی هستند که در سفر نوروزی به شیراز نباید از دست بدهید.

فصل بهار به تنهایی از جاذبه های شیراز است ! وقتی عطر خوش بهارنارنج شما را سرمست کرده و شکوفه های زیبا و درختان سبز زیبایی و طراوت خاصی به تمام شهر هدیه داده است. این شهر در ماه های فروردین و اردیبهشت به اوج زیبایی خود می رسد و با حال و هوایی بهشتی، پذیرای مسافرانی است که شیراز را به عنوان یکی از مقاصد نوروز ۹۸ انتخاب کرده اند.

تور شیراز نوروز 98

تور شیراز نوروز 98

تور مشهد نوروز ۹۸

مشهد شهری مذهبی در شمال شرقی ایران و استان خراسان رضوی که از ایده آل ترین مقاصد نوروز ۹۸ برای زیارت و یا حتی سفرهای تفریحی می باشد. مرقد امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) در این شهر مقدس قرار گرفته است؛ از این رو تور مشهد نوروز ۹۸ از پرطرفدارترین تورهای داخلی محسوب می شود. اغلب گردشگران، مشهد را به شوق زیارت حرم امام رضا (ع) انتخاب می کنند اما این شهر مذهبی از زیبایی های دیگری هم برخوردار می باشد. از بناهای تاریخی زیبا گرفته تا پارک ها و بوستان های فوق العاده و بازار قدیمی در کنار چشیدن غذاهای لذیذ مشهدی، سفری خوش و به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند. گردشگران بسیاری تعطیلات نوروز را برای سفر به مشهد مقدس انتخاب می کنند؛ که ممکن است شهر شلوغ باشد اما شما وقت زیادی برای بازدید از جاذبه های بسیار این شهر و زیارت حرم امام رضا (ع) خواهید داشت!

تور مشهد نوروز 98

جاذبه های دیدنی مشهد

شهر مقدس مشهد جاذبه های بسیاری را علاوه بر مرقد امام رضا (ع) در خود جای داده است. آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، پارک طبیعی هفت حوض، موزه نان مشهد، روستا و غار مغان مشهد، موزه نادری، غار کارده، باغ پرندگان مشهد، طرقبه، باغ گیاهشناسی، مسجد گوهرشاد، مجموعه کوهسنگی، باغ وکیل آباد، خانه تاریخی ملک و پارک های آبی مشهد از جمله زیباترین جاذبه های گردشگری و دیدنی های مشهد هستند که به شما پیشنهاد می کنیم در تور مشهد نوروز ۹۸ آنها را از دست ندهید.

شهر مشهد به هنگام فرا رسیدن فصل بهار و با شروع تعطیلات نوروز مورد استقبال چشمگیری از جانب گردشگران قرار می گیرد. درست است که در این زمان شهر مشهد بسیار شلوغ و پرجمعیت می باشد؛ اما آب و هوای مطبوع و دلپذیر مشهد به هنگام فروردین شما را شیفته ی خود می کند.

تور مشهد نوروز 98

تور مشهد نوروز 98

همراه مجله سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، رستوران ها و هتل های مختلف تکمیل نموده تا با آگاهی کامل سفری لذت بهش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 344 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.