فیروز سیر با بزرگ ترین پارک ژوراسیک در دنیا آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷

۳٫۴
/
۵
(
۴۳

امتیاز

)

بزرگ ترین پارک ژوراسیک دنیا

پارک ژوراسیک ، از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری شهرها و کشورهای اروپایی و امریکایی به شمار می آید که با الهام از عصر دایناسورها و فیلمی با نام ژوراسیک پارک ساخته شده است و گردشگران و بازدیدکنندگان را به دوران زندگی دایناسورها برده و خاطرات خوشی را برای آن ها رقم می زند. اگر به دنبال آشنایی با بزرگ ترین پارک ژوراسیک دنیا هستید، بهتر است تا با ۳ نمونه از بزرگ ترین پارک های ژوراسیک دنیا آشنا شوید، چرا که هر یک از آن ها دارای مولفه های برجسته ی جداگانه ای می باشند و هر یک با دارارا بودن مجسمه هایی منحصر به فرد می توانند، لقب بزرگ تری پارک ژوراسیک دنیا را به خود اختصاص دهند. همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چاتری و رزرو هتل باشید تا با بزرگ ترین پارک ژوراسیک دنیا در اقصی نقاط دنیا آشنا شده و به کشف ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آن ها بپردازید.

پارک ژوراسیک

پارک دایناسور Dinosaurs Alive At King Island

این پارک دایناسور که به عنوان بزرگ ترین پارک ژوراسیک دنیا شناخته می شود، در زمینی به مساحت ۳۶۴ هکتار و در اوهایو امریکا احداث شده است. این پارک دایناسور با دارا بودن ۸۰ مدل وسیله ی بازی و ۶۰ نوع دایناسور مختلف که در ابعاد حقیقی طراحی و ساخته شده اند، به عنوان بزرگ ترین پارک سرگرم کننده ی کودکان و نوجوانان شناخته می شود. جالب است بدانید که این پارک، ۱۲ سال متوالی این عنوان را دریافت نموده است و از شهرتی جهانی برخوردار است. هر ساله مجلات و مقالات بیشماری به نوشتن از این پارک تفریحی می پردازند و ویژگی های برجسته ی آن را برای افراد شرح می دهند.

پارک دایناسور Dinosaurs Alive At King Island

این پارک دارای مسیری ۱٫۲۲ کیلومتری می باشد که تمامی دایناسورهای موجود در پارک را، در خود جای داده است. همچنین لازم به ذکر است که این پارک، با این که به عنوان بزرگ ترین پارک ژوراسیک دنیا شناخته می شود اما، کم ترین هزینه ی ممکن را از بازدیدکنندگان دریافت می نماید. از مهم ترین مزیت های این پارک، که گردشگران را به خود جلب می کند، متحرک بودن ابزار و مجسمه های موجود در آن است و همین مساله باعث می شود تا پارک ژوراسیک اوهایو از شهرتی دو چندان در بین جهانیان بر خوردار گردد.

پارک دایناسور Dinosaurs Alive At King Island

پارک ژوراسیک Dinosaur Park Münchehagen

این پارک ژوراسیک که در برخی مجلات و مقالات به عنوان بزرگ ترین پارک ژوراسیک دنیا معرفی می شود، در کشور آلمان واقع شده است و دایناسورهایی از زمان پالئوزوئیک، مزوزوئیک و زمان سئوزوئیک را در خود جای داده است که هر یک در ابعاد و اندازه های واقعی طراحی و ساخته شده اند و گشت و گذار در میان آن ها، افراد را به عصر دایناسورها منتقل می کند. لازم به ذکر است که بیش از ۲۲۰ مدل دایناسور در این پارک دیده می شوند و نمونه ی یکی از بزرگ ترین دایناسورهای دنیا با ارتفاع ۴۵ متر، در آن ساخته شده است. در این پارک، زمینی با مساحت ۳۴۹۳ متر مربع به عنوان مسیر دایناسورها در نظر گرفته شده است و رد پای آن ها از ۱۳۹۸ میلیون سال پیش بر گل و لای نرم این مسیر دیده می شود. قدم زدن در زمین های این پارک و قرار گرفتن در آن فضا، شما را به سفری در دل تاریخ برده و تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان رقم می زند.

پارک ژوراسیک Dinosaur Park Münchehagen

پارک ژوراسیک Dinosaur Park Münchehagen

پارک ژوراسیک Field Station: Dinosaur

این پارک ژوراسیک که در نزدیکی شهر نیویورک ساخته شده است، از جدید ترین پارک های ژوراسیک دنیا می باشد که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است و دایناسورهای موجود در آن، به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده اند.

پارک ژوراسیک Field Station: Dinosaur

دایناسورهای موجود در این پارک ژوراسیک بسیار طبیعی و در ابعاد و اندازه های حقیقی ساخته شده اند و در تهیه ی آن ها از انیماتور ها، هنرمندان، طراحان و باستان شناسان حرفه ای و مشهوری استفاده شده است. این پارک که به عنوان جدید ترین و بزرگ ترین پارک ژوراسیک دنیا شناخته می شود، متحرک بوده و توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می نماید. جالب است بدانید که دایناسورهای موجود در این پارک، هر یک رفتار و حرکات مخصوص خود را دارند و در مواجهه با بازدیدکنندگان مختلف، رفتارهای متنوعی را از خود نشان می دهند. این پارک بزرگ ترین دایناسوری را که تا کنون ساخته شده است را نیز، در خود جای داده است و وجود همین دایناسور در این پارک باعث می شود تا توجه افراد زیادی به آن جلب شود و شمار بازدید کنندگان از آن افزایش یابد.

پارک ژوراسیک Field Station: Dinosaur

پارک ژوراسیک Field Station: Dinosaur

با وبلاگ گردشگری سفرمی همراه باشید و اطلاعات خود را در مورد شهر ها، کشورها و اماکن دیدنی موجود در دنیا تکمیل نمایید. دارا بودن اطلاعات بیشتر به شما کمک می کند تا مقاصد سفر خود را با آگاهی هر چه بیشتر انتخاب کرده و سفرهای خود را با کیفیت بیشتری تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.