فیروز سیر با بهترین رستوران های دوسلدورف آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷

رستوران های دوسلدورف

دوسلدورف شهری زیبا و خوش آب و هوا در نزدیکی شهر کلن آلمان می باشد که با جاذبه های گردشگری فوق العاده اش مقصدی بی نظیر برای گذران تعطیلات می باشد. صرف غذا در رستوران های دوسلدورف تجربه ای عالی است که به هر گردشگری در سفر به این شهر توصیه می شود.  غذاهای دوسلدورف به تنوع و خوشمزگی فراوان مشهورند و  هر گردشگری را به خود جذب می نماید. سرآشپزهای ماهر رستوران های دوسلدورف با طبخ غذاهای سنتی، اصیل و مدرن طعم لذیذ و بی نظیری را زیر دندان های مشتریان خود می آورند!

رستوران های دوسلدورف

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا با بهترین رستوران های دوسلدورف برای شکم گردی آشنا شوید و در صورتی که قصد دارید سفری به شهر دوسلدورف آلمان داشته باشید می توانید برای خرید بلیط هواپیما دوسلدورف سیستمی و چارتری و رزرو هتل دوسلدورف به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

رستوران آگاتا | Agata’s Restaurant

آگاتا، رستورانی لوکس و مدرن که در قلب شهر دوسلدورف با زیبایی هرچه تمام، خودنمایی می کند. این رستوران با استفاده از رنگ های کرم و قهوه ای در دکوراسیون خود توانسته جلوه ای زیبا و شیک به محیط خود ببخشد که در کنار کارکنان خوشرو و خوش برخورد و غذاهای لذیذ و خوشمزه، انتخابی بی نظیر برای صرف غذا می باشد. سرآشپز ماهر و زبده ی رستوران آگاتا توانسته ترکیبی لذیذ از غذاهای کلاسیک، اصیل و آسیای جنوب شرقی را طبخ کرده و در محیطی جذاب برای مشتریان خود سرو کند. با توجه به سطح خدمات و کیفیت بالای غذاها، قیمت غذاهای این رستوران تا حد زیادی گران است!

رستوران آگاتا | Agata's Restaurant

رستوران ایم شیفچن | im schiffchen

رستوران ایم شیفچن از قدیمی ترین رستوران های دوسلدورف می باشد که بهترین مکان برای نوش جان کردن غذاهای سنتی خوشمزه است! این رستوران قدیمی میزبان افراد مشهوری همچون بناپارت بوده که نشانگر قدمت و ارزش والای این رستوران می باشد. رستوران ایم شیفچن طی جنگ های مختلف چندین بار بازسازی شده و گسترش یافته است. علاقمندان به غذاهای آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی می توانند بهترین غذاها را در محیطی قدمتی نوش جان کنند. ایم شیفچن دوسلدورف برای قرار های کاری و خاص محل مناسبی می باشد.

رستوران ایم شیفچن | im schiffchen رستوران ایم شیفچن | im schiffchen

رستوران باب اند ماری | bob & mary

دکوراسیون جذاب، نورپردازی های خاص و مبلمانی شیک تنها در رستوران باب اند ماری دوسلدورف پیدا می شود! باب اند ماری از بهترین رستوران های دوسلدورف برای نوش جان کردن برگرهای لذیذ می باشد! این رستوران بی نظیر با دکوراسیونی به رنگ سفید، قرمز، قهوه ای روشن، استفاده از نورپردازی ها و تابلوی خاص توانسته حس و حالی خاص برای میهمانان خود ایجاد کند. چشیدن طعم برگرهای فوق العاده لذیذ، سالادهای عجیب و تخیلی، سیب زمینی ترد در کنار سسی با دستورالعمل خانگی و دلپذیر، می تواند تجربه ای فوق العاده را برای دوستداران غذاهای فست فودی به ارمغان آورد. صاحبان رستوران باب اند ماری با سفر به سراسر جهان و تاثیرپذیری از فرهنگ کشورهای مختلف، توانسته اند منویی جذاب با ترکیبی از غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، ژاپنی و … را ایجاد کنند که قطعا در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود!

رستوران باب اند ماری | bob & mary

رستوران براوی شوماخر | Brauerei Schumacher

براوی شوماخر از بهترین رستوران های دوسلدورف برای جمع های دوستانه و صمیمی می باشد. این رستوران سنتی با فضای زیبا و گرم، گردشگران علاقمند به غذاهای گوشتی آلمانی و آب جو را به سمت خود می کشاند. منوی این رستوران دوستانه شامل انواع محصولات گوشتی، استیک ها، فیله اردک ماهی، سوفله، سوپ و گوشت گوزن با دورچین کلم قرمز می باشد که قطعا علاقمندان به غذاهای گوشتی را راضی خواهد کرد! منوی رستوران به صورت ماهانه تغییر می کند و با تنوع زیاد، انواع سلیقه های غذایی را پوشش می دهد. در صورتی که میهمانان به این رستوران مراجعه کردند و غذاهای مورد علاقه خود را در منوی براوی شوماخر پیدا نکردند تنها کافیست به سرآشپز رستوران غذای اختصاصی خود را بگویند. رستوران برواری شوماخر به ساختمان قدیمی آبجوسازی دوسلدورف آلمان نیز بسیار نزدیک می باشد.

رستوران براوی شوماخر | Brauerei Schumacher

رستوران پیتزای رمانتیک | Pizzeria Romantica

اگر در سفر به دوسلدورف، هوس پیتزا کردید بی شک رستوران پیتزای رمانتیک انتخابی فوق العاده است که طعم لذیذ پیتزاهای آن فراموش نکردنی است! رستوران پیتزای رمانتیک فضایی ساده و معمولی دارد چون این رستوران تمرکز خود را بر روی پخت لذیذترین پیتزاها با قیمت هایی مناسب کرده است. رستوران پیتزای رمانتیک علاوه بر طبخ پیزا، پاستاهای فوق العاده ای نیز سرو می کند که علاقمندان به غذاهای ایتالیایی را خشنود می کند ! دسر های این رستوران را پس از صرف غذا فراموش نکنید.

رستوران پیتزای رمانتیک | Pizzeria Romantica رستوران پیتزای رمانتیک | Pizzeria Romantica

همراه مجله سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورها، جاذبه های گردشگری، هتل ها، رستوران ها و .. تکمیل نموده و سفری لذت بخش را به مقصد خود تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 396 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.