فیروز سیر با بهترین مراکز خرید سوچی آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷

مراکز خرید سوچی

خرید در هر شهر و کشوری، تجربه ای بی نظیر از خریدی جذاب در کنار آشنا شدن با فرهنگ مردم آن منطقه است. سوچی از مهم ترین شهرهای توریستی و تفریحی روسیه است که می توان از مراکز خرید آن انواع محصولات و سوغاتی ها را با قیمت های مناسب خریداری نمود. مراکز خرید سوچی از جاذبه های گردشگری این شهر هستند که بسیار مورد توجه توریستها بوده و گردشگران می توانند از فروشگاه های مختلف آن با برندهای داخلی و خارجی اجناس موردنظر خود را خریداری نمایند.

مراکز خرید سوچی

همراه مجله سفرمی باشید تا با بهترین مراکز خرید سوچی برای خریدی دلچسب آشنا شوید.

مرکز خرید ماندارین | Mandarin

از بزرگ ترین مراکز خرید سوچی که کاملا به صورت مدرن ساخته شده و نمایی بی نظیر دارد می توان مرکز خرید ماندارین را عنوان کرد. این مجموعه تفریحی و تجاری بزرگ با امکاناتی قابل توجه، علاقمندان به خرید را مجذوب خود می کند.افرادی که به مرکز خرید ماندارین پا می گذراند می توانند انواع کالاها مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، کیف و کفش و … از برترین برندهای مطرح دنیا با قیمتی مناسب خریداری نمایند. وجود چندین کافه و رستوران در این مرکز خرید، باعث شده تا افراد به هنگام خرید بتوانند غذایی لذیذ را در محیطی شیک نوش جان کنند. جالب است بدانید که مرکز خرید ماندارین دارای امکانات رفاهی همچون سالن ماساژ، سالن کنسرت، فواره های موزیکال و نمایشگر پلاسما می باشد تا تجربه ای فوق العاده را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورد.

مرکز خرید ماندارین | Mandarin

مرکز خرید مورمال | Moremall

مرکز خرید مدرن و جدید مورمال با افتتاح در سال ۲۰۱۲ به پرطرفدارترین مراکز خرید سوچی تبدیل شد که با ۴ طبقه تجاری در این شهر همچون جواهری می درخشد. این مرکز خرید به نسبت سایر مراکز خرید سوچی از قیمت های مناسبی برخوردار است که در آن می توانید انواع کالاهایی همچون اسباب بازی، پوشاک، کیف و کفش، وسایل خانه، سوغات و هدیه، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را با کیفیتی عالی اما قیمتی مناسب خریداری نمایید. این مرکز خرید دارای رستوران، کافه، فست فود و هایپرمارکت نیز می باشد که با تنوع و کیفیتی بالا حتما باعث رضایت خاطر شما می شوند. اگر به مرکز خرید مورمال رفتید از سالن سینمای بزرگ و استاندارد آن غافل نمانید!

مرکز خرید مورمال | Moremall مرکز خرید مورمال | Moremall

سیتی پلازا مال | City Plaza Mall

مرکز تفریحی و خرید سیتی پلازا، از مدرن ترین مراکز خرید سوچی برای گذراندن روزی فوق فوق العاده می باشد.طراحی این مرکز خرید سه طبقه به زیبایی تمام انجام شده است. داخل فروشگاه ها، نورپردازی های مناسب شده و با ایجاد کافه و رستوران در این مرکز خرید، فضای جذاب و راحتی برای استراحت مشتریان ایجاد شده است. گشت و گذار در میان مغازه های متنوع سیتی پلازا مال با کالاهای مختلف از برندهای گوناگون تجربه ای است که برای گردشگران بی شک جذاب خواهد بود. اگر در سفر به سوچی به دنبال خرید لباس های مد روز دنیا با قیمتی مناسب هستید قطعا این مرکز خرید می تواند گزینه ای ایده آل برای خرید باشد. کیف و کفش، کالاهای چرمی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوغاتی، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، جواهرات و لوازم الکتریکی در این مرکز خرید عرضه می شود. رستوران و کافه های سیتی پلازا مال انواع غذاهای روسی و بین المللی را با طعمی لذیذ سرو میکنند. سیتی پلازا دارای سینمایی بزرگ و مجهز به جدیدترین فناوری ها و سیستم اکوستیک برای علاقمندان به فیلم می باشد که قطعا لحظات لذت بخش را به ارمغان می آورد.

سیتی پلازا مال | City Plaza Mall سیتی پلازا مال | City Plaza Mall

مرکز خرید گورکی گورود | Gorky Gorod

یک دیگر از بهترین مراکز خرید سوچی که دارای امکانات تفریحی بسیاری نیز می باشد، مرکز خرید گورکی گورود در منطقه ایستو سدوک است. این مرکز خرید ۵ طبقه، بیش از ۳۵ برند مطرح و گران را برای انواع پوشاک آقایان و بانوان و کودکان، پوشش می دهد. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، وسایل الکترونیکی، لوازم ورزشی، طلا و جواهرات و وسایل موسیقی و .. نیز در این مرکز خرید لوکس و گران به چشم می خورد. جالب است بدانید که مرکز خرید گورکی گورود دارای پارک آبی مفرح، سالن بولینگ، سالن سینما، سالنهای بازی و چندین رستوران و کافه نیز می باشد تا روزی خوش را برای گردشگران و افراد محلی به ارمغان آورد.

مرکز خرید گورکی گورود | Gorky Gorod

مرکز خرید گورکی گورود | Gorky Gorod

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های گردشگری، هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها و … شهرها و کشورها تکمیل نموده و با آگاهی کامل سفری آسوده داشته باشید. در صورتی که قصد دارید سفری به شهر توریستی سوچی در روسیه تجربه نمایید می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به سوچی و رزرو هتل سوچی به سایت رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 368 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.