فیروز سیر با جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷

جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا

مینه‌سوتا دوازدهمین ایالت بزرگ آمریکا است و شمالی ترین ایالت این کشور پس از آلاسکا، به حساب می آید. مینه‌سوتا تنوع فرهنگی بسیاری دارد و مهاجران آفریقایی، اروپایی و آسیایی، کاملاً مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند. جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا باعث شده، بسیاری سرمای استخوان سوز را به جان بخرند و برای گذراندن تعطیلات راهی این ناحیه و جاذبه‌های طبیعی آن شوند.

جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا

در ادامه به معرفی جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا می پردازیم، پس اگر دوست دارید درباره ی این ایالت شمالی بیش تر بدانید، با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی و رزرو هتل ، همراه باشید.

کلیسای سنت پائول

کلیسای سنت پائول در سال ۱۹۰۰ در ایالت مینه‌سوتا ساخته شد و در حال حاضر علاوه بر عبادتگاه، به عنوان منطقه ای زیارتی و یکی از جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا، محسوب می شود.

کلیسای سنت پائول

معماری بی نظیر این کلیسا یکی از عواملی است که بسیاری از گردشگران را راهی آن می کند. کلیسای سنت پائول قابلیت اسکان هم زمان ۳۰۰۰ نفر را دارد و بازدید از آن برای عموم آزاد است اما در حین مراسم های مذهبی مانند عشای ربانی، از ورود توریست ها جلوگیری به عمل می آید.

کلیسای سنت پائول

تورهای گردشگری می توانند در ساعت یک بعد از ظهر روزهای سه شنبه تا جمعه، به مدت یک ساعت از این کلیسای تاریخی بازدید داشته باشند و تا حد بسیار زیادی با تاریخ و فرهنگ اهالی مینه‌سوتا، آشنا شوند.

کلیسای سنت پاول

پارک ملی Voyageurs

پارک ملی Voyageurs یکی از مناطق حفاظت شده ی حیات وحش است که زیبایی های طبیعی و تاریخی را به هم پیوند می زند.

پارک ملی Voyageurs

 پارک Voyageurs در نزدیکی آب قرار دارد و به همین علت ایده آل ترین مکان برای کمپینگ، ماهی گیری، قایق سواری و… است. همچنین پارک ملی Voyageurs محل زندگی بسیاری از گونه های نادر جانوری مانند انواع خرس، روباه، گوزن، گرگ و… است و به همین علت در گذشته یکی از اصلی ترین مراکز پوست جهان به شمار میرفت، به گونه ای که تجار فرانسوی و کانادایی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی بر سر خزهای این منطقه داشتند.

پارک ملی Voyageurs

بنابراین در سفر به این ایالت، سر زدن به پارک ملی Voyageurs، به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا را در برنامه سفر خود قرار دهید.

مرکز بین‌المللی گرگ ها

این مرکز در نزدیکی شهر الی قرار دارد و مرکزی برای نگهداری گونه های مختلف گرگ های زنده در سرتاسر دنیا است؛ بنابراین در این مرکز می توانید گونه های در معرض انقراض گرگ ها را از نزدیک ببینید.

مرکز بین‌المللی گرگ ها

مرکز بین‌المللی گرگ ها علاوه بر این‌که یک مرکز تحقیقاتی است، به عنوان مکانی برای برگزاری دوره های آموزشی و ورکشاپ های گوناگون نیز استفاده می شود. از جمله ی این دوره ها می توان به دوره های آموزشی عکاسی از گرگ ها، بازدید های یک روزه، کارگاه‌های آموزشی ارتباط با گرگ ها و… اشاره کرد.

مرکز بین‌المللی گرگ ها

در هر صورت اگر از عشاق محیط زیست و گونه های مختلف گرگ ها هستید، این جاذبه ی گردشگری در مینه‌سوتا، می تواند ایده آل شما باشد.

ساختمان دولتی ایالت مینه‌سوتا

این ساختمان یکی از قدیمی ترین بناهای ساخته شده در ایالت مینه‌سوتا است که از ارزش تاریخی بسیاری برخوردار است. ساختمان دولتی، بین سال های ۱۸۹۶ تا ۱۹۰۵ ساخته شده است و بازسازی آن بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، شکوه و زرق و برق سابق را به آن برگردانده است.

ساختمان دولتی ایالت مینه‌سوتا

بازدید از ساختمان دولتی و معماری باشکوه آن برای عموم آزاد است و به همین دلیل یکی از اصلی ترین جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا به حساب می آید. یکی از اصلی ترین جاذبه‌های آن، مجسمه ی ارابه ی طلایی است که در ورودی این ساختمان قرار دارد.

ساختمان دولتی ایالت مینه‌سوتا

فانوس دریایی Split Rock

فانوس دریایی Split Rock در ۲۰ مایلی شمال شرقی بندرگاه دریاچه ی Superior واقع شده است و در سال ۱۹۱۵ برای محافظت از دریاچه ساخته شد و شامل برج مراقبت، منطقه ی حصار کشی شده، چراغ و خانه ی نگهبانی است.

فانوس دریایی Split Rock

در حال حاضر این فانوس دریایی زیبا یکی از جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا و یکی از مناسب ترین مکان ها برای پیاده روی و گشت و گذار است. همچنین در طول زمستان مسیر های ویژه ای برای حمل دوچرخه تعیین شده است.

فانوس دریایی Split Rock

مرکز خرید آمریکا

این مرکز خرید در نزدیکی کلیسای سنت پائول و در حومه ی Bloomington قرار دارد. این مرکز خرید آمریکا در سال ۱۹۹۲ افتتاح شد و در زمان خود بزرگ ترین مرکز خرید آمریکا و یکی از جاذبه‌های گردشگری مینه‌سوتا، لقب گرفت.

مرکز خرید آمریکا

این مرکز علاوه بر دارا بودن بیش از ۵۰۰ فروشگاه و ده ها رستوران، امکانات دیگری نظیر سالن های سینما و تئاتر، هتل و… را نیز دارا می باشد. هر ساله بیش از ۴۰۰ رویداد فرهنگی در این مرکز اتفاق می افتد که ازجمله‌ی آن ها می توان به مراسم های سخنرانی و رقص اشاره کرد.

مرکز خرید آمریکا

خلاصه

مینه‌سوتا یکی از ایالت های شمالی و سرد آمریکا است که از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بی نظیری برخوردار است. جاذبه‌هایی که می تواند طیف وسیعی از سلایق مختلف را پوشش دهد.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به مینه سوتا چارتری و سیستمی به سایت سفرمی مراجعه نموده و سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 385 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.