فیروز سیر با زیباترین جاذبه های گردشگری شانگهای آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷

با جاذبه های گردشگری شانگهای آشنا شوید!

جاذبه های گردشگری شانگهای تنها به معابد بزرگ، آسمانخراش ها و جاذبه های تاریخی محدود نمی شود و با ترکیبی از یادگاری های تاریخی، بناهای قدیمی، طبیعتی زیبا، باغ های چینی و انواع موزه ها برای گردشگران از جذابیت خاصی برخوردار می باشد! شانگهای شهری بندری و بزرگ در کشور چین می باشد که نقش عمده ای در صنعت گردشگری و توریسم این کشور بر عهده گرفته است. گرچه شانگهای از شلوغ ترین و پرترافیک ترین شهرها می باشد اما سفر به آن و بازدید از جاذبه های گردشگری شگفت انگیزش به هر گردشگری با هر سلیقه ای توصیه می شود!

جاذبه های گردشگری شانگهای

سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به معرفی زیباترین جاذبه های گردشگری شانگهای پرداخته، همراه ما باشید.

باغ یویوان | Yuyuan Garden Shanghai

باغ یویوان که به اختصار با نام باغ یو نیز شناخته شده از زیباترین جاذبه های گردشگری شانگهای است که بدون گشت و گذار در آن سفر شما نیمه تمام می ماند! باغ یو در بخش شمال شرقی شانگهای با درختانی سبز، معابدی زیبا، و رودخانه و طرح اژدها نگاه ها را به سمت خود خیره می کند. باغ یو با قدمتی بیش از ۴۰۰ سال و یادگاری از سلسله مینگ، لحظاتی خوش و به یادماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

باغ یویوان | Yuyuan Garden Shanghai

منطقه تیانگ زیفانگ | Tianzifang

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شانگهای منطقه قدیمی و فرانسوی تیان زیفانگ می باشد که زمانی محل سکونت و محل کار فرانسوی های شانگهای بوده است، اما در حال حاضر با گذشت زمان به محلی برای فروش صنایع دستی و آثار هنری تبدیل شده است. منطقه تیانگ زیفانگ مملوء از کافه های کوچک و بزرگ، گالری های هنری و بوتیک می باشد تا گشت و گذار در آن تجربه ای لذت بخش و خاطره انگیز باشد!

منطقه تیانگ زیفانگ | Tianzifang منطقه تیانگ زیفانگ | Tianzifang

معبد سنگ یشمی بودا | The Jade Buddha Temple

از معروف ترین جاذبه های گردشگری شانگهای که بازدید از آن را نباید از دست داد معبد جید بودا است که به واسطه وجود دو مجسمه ی بزرگ ساخته و معروف شده است. این دو مجسمه قدمتی در دو قسمت از این معبد قرار گرفته که گردشگران بسیاری را ترغیب به بازدید می کند. یکی از این مجسمه های بودا، به صورت دراز کشیده است که با سنگ یشمی سفید و مرمر ساخته شده و مجسمه ی دیگر به صورت نشسته است که با سنگ زمرد مزین شده است.

معبد سنگ یشمی بودا | The Jade Buddha Temple معبد سنگ یشمی بودا | The Jade Buddha Temple

تفرجگاه باند | The Bund

منطقه ای جذاب با حس و حالی اروپایی که برای گردشگران علاقمند به پیاده روی می تواند تجربه ای فوق العاده باشد. اگر قصد دارید در این منطقه با چشم اندازی زیبا از معماری های اروپایی و رودخانه هوانگ پو، پیاده روی کنید حتما کفش مناسب به همراه خود ببرید! ساختمان های این منطقه سبک و سیاق ساختمان های اروپایی، انگلیسی و فرانسوی را دارد که با سبک رومانسک، گوتیک و باروک و نورپردازی خاص جلوه ای خیره کننده داده است. علاوه بر پیاده روی در این بخش و لذت بردن از مناظر میتوانید از تورهای قایق سواری در بندر شانگهای نهایت لذت را ببرید.

تفرجگاه باند | The Bund

موزه هنر چین | The China Art Museum

تجربه ای شگفت انگیز از گشت و گذار در بزرگ ترین موزه هنری قاره آسیا ! موزه هنر چین، بهشت علاقمندان به هنر مدرن و فرهنگ می باشد. در این موزه مجموعه های ارزشمندی از آثار هنری برجسته و تصویری شگفت انگیز کنار هم گردآوری شده که هر گردشگری را مجذوب خود میکند. اگر به هنر، فرهنگ و موسیقی علاقمند هستید بازدید از این موزه زیبا را از دست ندهید. این موزه محلی برای اجرای اپرا، موسیقی کلاسیک می باشد. در موزه هنر چین تئاتر های ارزشمند و برجسته ای نیز به نمایش در می آید.

موزه هنر چین | The China Art Museum

برج مروارید خاور | Oriental Pearl Tower

برج مروارید شرقی آسمانخراشی رادیو تلویزیونی با ارتفاع بسیار زیاد می باشد که در مرکز شهر جدید شانگهای و منطقه پودانگ همچون جواهری می درخشد. این برج مرتفع با ۴۶۸ متر ارتفاع ششمین برج مرتفع رادیویی در جهان می باشد. در بالای برج مروارید خاور می توان به چشم اندازی فوق العاده از شهر شانگهای، پودانگ، رودخانه هانگ پو و تفرجگاه باند دست یافت که بی شک تجربه ای به یاد ماندنی است. این برج دارای بیش از ۱۰ محل برای تماشای شهر در شب، رستورانی گردان، مرکز خرید مدرن و هتلی فضایی می باشد.

برج مروارید خاور | Oriental Pearl Tower

دنیای سیرک شانگهای | Shanghai Circus World

سیرک جهانی شانگهای، تجربه ای خارق العاده می باشد که نباید آن را از دست داد. این سیرک اولین بار در سال ۲۰۰۵ آغار به فعالیت کرد و توانست در مدت کمی به شهرت جهانی دست یابد. حرکت های حیرت آور آکروباتیک، نمایش های موزیکال، تئاتر و هنرهای رزمی با موسیقی های جذاب و نورپردازی خاص تجربه ای خاص و شگفت انگیز می باشد. در این سیرک دلقک ها و حیوانات نیز برای شادی بیشتر تماشاگران وجود دارند.

دنیای سیرک شانگهای | Shanghai Circus World دنیای سیرک شانگهای | Shanghai Circus World

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های گردشگری، هتل ها، رستوران ها و … در شهرها و کشورهای مختلف تکمیل نموده و با آگاهی سفری لذت بخش را تجربه نمایید. در صورتی که قصد دارید به شهر شانگهای سفر کنید، می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به شانگهای سیستمی و چارتری و رزرو هتل شانگهای به سایت سفرمی مراجعه نمایید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 360 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.