فیروز سیر با شهر تحصیلی پرت در استرالیا آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

با شهر پرت استرالیا آشنا شوید!

پرت پایتخت و بزرگترین شهر ایالت غربی استرالیا است. این شهر چهارمین شهر پرجمعیت در استرالیا می باشد که جمعیت آن ۲،۰۲۲،۰۴۴ نفر است. پرت در کنار رودخانه سوان واقع شده و موقعیت فوق العاده ی شهر پرت در رودخانه سوان و هکتار ها زمین طبیعی در پارک کینگ، این شهر را به مکانی با منظره های طبیعی عالی تبدیل کرده است. اما در این شهر جاذبه های بیشتری از آفتاب درخشان و رودخانه ها وجود دارد. شهر پرت بخاطر غروب های زیبایش بسیار شناخته شده است و سواحل آن در استرالیا یکی از بهترین هاست.

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید تا با شهر پرت آشنا شوید.

شهر پرت

آب و هوای شهر پرت استرالیا

شهر پرت در تابستان دارای آب هوای گرم و خشک و در زمستان ها دارای آب و هوایی معتدل است. باران در تابستان کم تر اتفاق می افتد اما در زمستان ها، انتظار باران های زیاد همراه با رعد و برق وجود دارد.

آب و هوای شهر پرت استرالیا

هتل ها در شهر پرت استرالیا چگونه هستند؟

پرت دارای امکانات گسترده ای برای همه ی مردم با بودجه های مختلف است. تعداد و کیفیت هتل های اخیر در پرت بسیار قابل توجه است. همراه ما باشید تا با چند مورد از هتل های این شهر ، آشنا شوید.

  1. هتل Alex

این هتل در شهر پرت براساس آخرین مدهای روز و معماران مشهور طراحی شده است.

هتل Alex

هتل Alex

هتل Alex

  1. هتل Crown Towers

این هتل دارای سرویس هایی بسیار عالی می باشد که هزینه ی این هتل نسبت به خدمات آن مانند لابی با طراحی رومی، استخر و اسپا بسیار مقرون به صرفه است.

هتل Crown Towers

هتل Crown Towers

هتل Crown Towers

  1. هتل Tribe Perth

این هتل در قلب غرب شهر پرت واقع شده و حدود ۱ مایل با king park فاصله دارد. طراحی متفاوت و خدماتی که ارائه میکند مانند وای فای نامحدود و دوچرخه رایگان ، این هتل را به یکی از برجسته ترین هتل های شهر پرت تبدیل کرده است.

هتل Tribe Perth

هتل Tribe Perth

هتل Tribe Perth

 

غذا در شهر پرت چگونه است؟

کیفیت و تنوع غذایی در شهر پرت بسیار بالا است از این رو گردشگران می توانند در هرجایی از شهر، غذاهای مختلف خوشمزه ای را با قیمت های متفاوت امتحان کنند. طیف وسیعی از بهترین رستوران ها با غذاهای دریایی مختلف در اطراف سواحل نیز دیده می شوند. غذای کلم قرمز به همراه شراب در این شهر بسیار مشهور است و غذاهای ارزان قیمت زیادی در رستوران های شهر پرت استرالیا نیز دیده می شوند. بعضی رستوران های شهر پرت با ارائه بهترین غذاها به مشتریان خود، دارای جایزه ی بهترین سرآشپز شده اند.

غذا در شهر پرت استرالیا

غذا در شهر پرت استرالیا

کارهایی که می توانید در شهر پرت استرالیا انجام دهید :

گشت و گذار در Kings Park

در شهر پرت می توانید از کینگز پارک که یک باغ گیاه شناسی در غرب استرالیا و از زیباترین فضاهای سبز می باشد دیدن نمایید. در این پاک می توانید به تماشای رودخانه سوان بنشینید و یا از دوچرخه سواری و قدم زدن در کنار رودخانه لذت کافی را ببرید.

گشت و گذار در Kings Park

گشت و گذار در Kings Park

بازدید از برج ناقوس

از دیگر مکان ها برای بازدید میدان باراک است که در آنجا یک برج ناقوس قرار دارد.این برج در کنار رودخانه ی سوان قرار دارد و جذابیت خاصی به این منطقه داده است. این ناقوس در زمان های خاصی به صدا در می آید.

بازدید از برج ناقوس

بازدید از برج ناقوس

بازدید از موزه و گالری در شهر پرت

 موزه ها و گالری هایی نیز در این شهر قرار دارند و می توانید از آن ها بازدید کنید. درواقع پرت مرکز موسیقی، تئاتر، فیلم و هنر منطقه است و آخرین نمایش ها، جشنواره ها و نمایشگاه های سراسر جهان را میزبانی می کند. در طول تابستان، پرت میزبان جشنواره های مختلف، سینما در فضای باز و موسیقی زنده زیر ستاره ها است. پرت پر از سالن های موسیقی زنده است و میزبان بسیاری از برنامه های هنری، فیلم و فستیوال های کمدی در طول سال است.

بازدید از موزه و گالری شهر پرت

خرید از مغازه ها در شهر پرت

مغازه های زیادی در آن جا وجود دارد که می توانید در آنجا به گشت و گذار بپردازید. تعداد زیادی رستوران و کافه نیز در این شهر وجود دارد که می توانید شب را در آن بگذرانید. در این شهر آسمان خراش های زیاد و مراکز خرید محلی بسیاری نیز وجود دارند که می توانید از آن ها محصولات محلی را خریداری کنید.

خرید از مغازه ها در شهر پرت

قایق سواری بر روی دریاچه پرت

ساحل جنوب پرت مسیر خوبی را به طول ۶۲ هکتار بوجود آورده که می توانید با دوچرخه یا قایق پارویی در شهر به گشت زدن بپردازید.

قایق سواری بر روی دریاچه پرت

شرکت در تورهای شهر پرت

تور یک روزه ای نیز در این شهر وجود دارد که کل شهر و جاذبه های آن را به شما نشان می دهند.

شرکت در تورهای شهر پرت

بازدید از جزیره هیرسون

 می توانید از جزیره هیرسون که خانه ی کانگورو غربی خاکستری است نیز دیدن کنید. اقیانوس هند موقعیت استثنایی را بوجود آورده است که می توانید هروقت بخواهید به شنا در آن بپردازید.

بازدید از جزیره هیرسون

حمل و نقل در شهر پرت استرالیا

پرت یکی از کم هزینه ترین شهرهای استرالیا برای زندگی است. این شهر دارای یک سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد و همچنین گزینه های اقامت ارزان قیمت به همراه غذا است. دانشجویان بین المللی که شهر پرت را برای تحصیل انتخاب می کنند در یک محیط طبیعی عالی با پرداخت هزینه های پایین نسبت به بقیه ی قسمت های استرالیا به تحصیل مشغول می شوند.

حمل و نقل در شهر پرت استرالیا

پرت به عنوان یک گزینه ی سفر

پرت در سمت غرب استرالیا واقع شده است و از طریق خطوط هوایی عالی به سایر نقاط استرالیا متصل می شود. بنابراین، دانشجویان بین المللی که در پرت تحصیل می کنند، نیازی به نگرانی در مورد اقامتشان در استرالیا نخواهند داشت.

شهر پرت

دانشگاه های پرت

پنج دانشگاه در پرت وجود دارد که این شهر را به یک “شهر تحصیلی” در استرالیا تبدیل کرده اند. پنج دانشگاه در پرت عبارتند از:

  1. دانشگاه صنعتی کورتین
  2. دانشگاه ادیت کوان
  3. دانشگاه Murdoch
  4. دانشگاه نوتردام
  5. دانشگاه غرب استرالیا

دانشگاه های پرت

مزایای اقامت تحصیلی در شهر پرت

دانش آموزانی که در پرت تحصیل می کنند می توانند مطمئن باشند که بهترین آموزشی که در استرالیا را دریافت می کنند و همچنین از خدمات پشتیبانی دانشجویی با کیفیت بالا برخوردار خواهند شد . تصمیم در باره ی انتخاب یکی از دانشگاه های شهر پرت برای تحصیل بسیار دشوار است. هر دانشگاه در پرت، جاذبه های منحصر بفرد خود را دارد. بنابراین کار دانشجویان بین المللی، تحقیق درباره ی هر دانشگاه است تا تصمیم بگیرند که کدام دانشگاه بیشتر به نیازهایشان پاسخ می دهد.

مزایای اقامت تحصیلی در شهر پرت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 541 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.