فیروز سیر با مراکز خرید ازمیر آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷

مراکز خرید ازمیر

عده ی زیادی سفر به ترکیه را تنها برای خرید از مراکز خرید و پاساژهای آن انتخاب می کنند. ازمیر یکی از شهرهای مهم و تجاری ترکیه است که گردشگران بسیاری به خاطر جاذبه های گردشگری و یا مراکز خرید آن، سفر به این شهر زیبا را تجربه می نمایند. مراکز خرید ازمیر تنها به محلی برای خرید و فروش اجناس با قیمت مناسب ختم نمی شوند و اکثر آنها دارای امکانات رفاهی و تفریحی همچون شهربازی، سالن های سینما، فود کورت و .. می باشند تا لحظاتی خوش را برای افراد به وجود بیاورند.

مراکز خرید ازمیر

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا با برخی از مراکز خرید ازمیر در ترکیه بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید اپتیموم ازمیر | İzmir Optimum Outlet

اگر به دنبال یکی از مراکز خرید ازمیر هستید که تنوع بالایی داشته باشد و نوساز باشد قطعا مرکز خرید اپتیموم انتخابی مناسب می باشد. این مرکز خرید به تازگی ساخته شده و کاملا مدرن می باشد. ۱۶۳ مغازه در این مرکز خرید مشغول به فروش اجناسی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و .. از برترین برندهای مطرح دنیا هستند. این مرکز خرید امکانات رفاهی و تفریحی هیجان انگیزی نیز پیش پای مراجعه کنندگان قرار داده است که از جمله ی آنها می توان به سینمای ۶ بعدی، سالن های سینما، شهربازی کودکان، پیست پاتیناژ و .. اشاره کرد که قطعا در ثبت لحظاتی خاطره انگیز تاثیر گذارند. شما می توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به مرکز خرید اپتیموم ازمیر مراجعه نمایید و خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید.

مرکز خرید اپتیموم ازمیر | İzmir Optimum Outlet

مرکز خرید اپتیموم ازمیر | İzmir Optimum Outlet

مرکز خرید آگورا ازمیر | Agora Shopping Center

علاقمندان به خرید از مرکز خرید آگورا دست خالی برنخواهند گشت! این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید ازمیر می باشد که در آن از پوشاک و لباس گرفته تا زیورآلات، جواهرات، لوازام آرایشی بهداشتی، لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، اسباب بازی، کالای دیجیتال و .. با بهترین برندهای بین المللی و ترکی عرضه می شود. در مرکز خرید آگورا ازمیر رستوران های سنتی و بین المللی مختلفی وجود دارد که غذاهایی لذیذ و خوشمزه را سرو می کنند. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه و رستوران دارای مراکز تفریحی همچون شهربازی برای کودکان می باشد.

مرکز خرید آگورا ازمیر | Agora Shopping Center

مرکز خرید فروم برنوا ازمیر | Forum Bornova

یکی از بهترین مراکز خرید ازمیر بی شک مرکز خرید فروم برنوا است که در نزدیکی دانشگاه ازمیر واقع شده و دارای دسترسی آسان می باشد.ساخت این مرکز خرید از معماری اصیل مدیترانه ای الهام گرفته شده از همین رو دارای زیبایی فوق العاده ای است. مرکز خرید فروم برنوا به صورت روباز بوده و قطعا قدم زدن در آن می تواند تجربه ای جالب باشد. در این مرکز خرید کالاهای باکیفیتی همچون انواع پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، لباس های شب، لباس های ورزشی و … عرضه می شود که با کیفیتی فوق العاده قطعا هر کسی را ترغیب به خرید می کند. این مرکز خرید دارای رستوران ها و کافی شاپ های متعددی می باشد که می توانید غذاهایی خوشمزه را در آنها امتحان کنید.

مرکز خرید فروم برنوا ازمیر | Forum Bornova

مرکز خرید کارفور ازمیر | Carrefour

مرکز خرید کارفور در شهر ازمیر واقع شده است که همواره جزو محبوب ترین مراکز خرید ازمیر محسوب می شود. در این مرکز خرید می توانید انواع مایحتاج و کالاهای موردنیاز خود اعم از مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانه، اسباب بازی و … را خریداری نمایید. کیفیت بسیار بالای تمامی اجناس باعث شده تا این مرکز خرید محلی مناسب برای گشت و گذار و خرید باشد. مرکز خرید کارفور همواره با تخفیفات دوره ای در جذب مشتریان بیشتر موفق بوده است و می توان این را با قاطعیت گفت که هیچی فردی ناراضی از این مرکز خرید بزرگ بیرون نخواهد رفت!

مرکز خرید کارفور ازمیر | Carrefour

مرکز خرید اژه پارک | Ege park

مرکز خرید اژه مانند سایر مراکز خرید ازمیر پربازدید نیست اما گشت و گذار در آن و صرف غذا در کافه تریا و رستوران های آن خالی از لطف نیست. این مرکز خرید دارای امکاناتی سرگرم کننده همچون سالن بولینگ، بیلیارد و سالن های سینما می باشد. از همین رو می تواند مرکز تفریحی مناسبی برای گذراندن چندین ساعت باشد. لازم به ذکر است که اژه پارک دارای دو شعبه می باشد و شعبه یک آن بیشتر مورد توجه مردم می باشد. رستوران های مرکز خرید اژه پارک با انواع غذاهای ترکی و بین المللی انتخابی مناسب برای شکم گردی هستند!

مرکز خرید اژه پارک | Ege park

مرکز خرید ایج پارک در ازمیر | EGE Park Mall Izmir

مرکز خرید ایج پارک لباس هایی با برندهای مطرح مانند تامی، واکوراما، هیلفیگر و مارک های ترک را با کیفیت هایی بی نظیر عرضه می کند. در این مرکز خرید ۱۱۵ مغازه لوکس برای مردان، زنان و کودکان در دو طبقه  وجود دارد. طبقه سوم این مرکز خرید رستوران های بزرگ و متنوعی دارد که قطعا لحظاتی خوش را به ارمغان می آورد.

مرکز خرید ایج پارک در ازمیر | EGE Park Mall Izmir

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا در رابطه با شهر یا کشورهای موردنظر خود اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به ازمیر و رزرو هتل ازمیر به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 330 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.