فیروز سیر با مکان های هیجان انگیز برای آفرود آشنا شوید - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷

۴٫۳
/
۵
(
۷

امتیاز

)

آیا می خواهید با بهترین مکان ها برای آفرود آشنا شوید؟

امروزه به گردشگری و طبیعت گردی شاخه ای جدید اضافه شده است که سفرهای آفرود نام دارد. شما می توانید با استفاده از اتومبیل های آفرودی از مناطق بکر عبور کرده و اوج هیجان و لذت را تجربه کنید. معمولاً خودروهای شاسی بلند برای سفرهای آفرودی مناسب هستند. برای رفتن به سفرهای آفرودی باید دارای توانایی های خاص مثل قدرت بالا، سرعت و توانایی حفظ تعادل را داشته باشید تا بتوانید به راحتی از مناطق دشوار عبور کنید. در این مقاله قصد داریم با بهترین مکان ها برای آفرود آشنا شوید.

آفرود

 این نوع سفر اغلب برای محیط زیست خطراتی به دنبال دارد از این رو اخیراً مکان های دارای پوشش گیاهی توسط گردشگران انتخاب نمی شود. خوردروهای مناسب برای سفرهای آفرودی به پوشش گیاهی آسیب می رسانند و باعث فرسایش خاک می شوند، به همین دلیل اغلب مکان های بیابانی برای سفرهای آفرود انتخاب می شوند. اگر قصد دارید به سفرهای آفرودی بروید و اوج لذت و هیجان را تجربه کنید تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با بهترین مکان ها برای آفرود آشنا شوید.

بهترین مکان ها برای آفرود

برای سفرهای آفرود امروزه تورهای بسیار زیادی در مناطق کویری وجود دارند، فضای دوستانه و صمیمی در این مکان ها حکمفرماست. در سفرهای آفرود به همراه تورهای مسافرتی مقصد توسط تور لیدر انتخاب می شود که اغلب این مکان ها مناطق کویری مثل کویر مرنجاب هستند همواره توصیه می شود اگر به ناراحتی قلبی مبتلا هستید به خاطر تکان های شدید و عبور از مکان های دشوار از رفتن به سفرهای آفرود خودداری کنید. در ادامه این بخش از مقاله می توانید با بهترین مکان ها برای آفرود آشنا شوید.

بهترین مکان ها برای آفرود

جنگل ملی جورجیا

این جنگل ملی در بخش های شمالی و مرکزی جورجیا قرار دارد. این مکان یکی از جذاب ترین مکان های برای گردشگران علاقه مند به سفرهای آفرودی که در جنوب جورجیا زندگی می کنند می باشد. در این مکان بیش از ۸۰ مسیر مختلف وجود دارد که می توانید با رفتن به سفرهای آفرود این مسیرها را کشف کنید، برخی از بهترین صحنه ها در این مسیرها در هیچ جای دیگر دیده نمی شوند. بهتر است مبتدیان مسیرهای ساده ای که در این مکان طراحی شده اند را طی کنند. سفرهای آفرودی در این جنگل علاوه بر اینکه برای شما یک ورزش به حساب می آید باعث می شود شما مناظر نفس گیر را کشف کنید. رانندگان متوسط و پیشرفته سفرهای آفرودی ممکن است در این مسیر با چالش های زیادی روبرو شوند. در برخی از جاده های این جنگل خاک، گل و سنگ وجود دارد که عبور از روی این خاک ها و اطراف آن هیجان و لذت را به سفرهای شما می افزاید.

جنگل ملی جورجیا

بندر بزرگ در کلورادو

کلورادو دارای فضای سبز بسیار زیبا و شکوهمندی است، همچنین این کشور دارای مسیرهای آفرودی فوق العاده عالی است که رفتن به این مسیرها باعث شگفتی شما می شود. این بندر بخش غربی ایالت قرار دارد، فاصله ی چندانی با مرز اوتا ندارد. در بندر بزرگ در کلورادو رانندگان آفرود با انواع مختلفی از مسیرهای آفرودی مواجه خواهند شد. اگر می خواهید گلی شوید می توانید به بخشی از مسیرهای این بندر بروید و اگر قصد دارید تپه ها را بالا بروید یا مهارت خود را در زمین های نرم ارزیابی کنید جاده ۲۹ در بندر بزرگ هر چیزی را که می خواهید در اختیار شما قرار خواهد داد. صخره های موجود در این منطقه نیز باعث می شود سرعت شما افزایش پیدا کند.

بندر کلورادو

دریاچه نقره ای در میشیگان

اگر می خواهید یک نوع سفر آفرودی کاملاً متفاوت را تجربه کنید به شما توصیه می شود به دریاچه نقره ای میشیگان بروید. تپه های ماسه ای بزرگ موجود در این مکان باعث می شود سفر آفرودی جالب و پر از چالش را تجربه کنید. این تپه ها در سواحل دریاچه میشیگان قرار دارند، تپه ها در فضایی تقریباً ۵۰۰ هکتار در سواحل دریاچه میشیگان گسترده شده اند. رانندگی روی تپه های نرم به مهارت های مختلفی نیاز دارد و بسیار لذت بخش می باشد. وقتی رانندگان آفرودی به بالای تپه ها می روند و سپس با سرعت بالا از سمت دیگر پایین می آیند بدن آن ها آدرنالین ترشح می کند و اوج هیجان را در این سفرها تجربه خواهند کرد. همچنین در این سفر مناظر شگفت انگیز را نیز خواهید دید که برخی از این مناظر زیبا شامل مایل ها سواحل زیبای دریای نقره ای می باشند.

بندر نقره ای میشیگان

پارک الماس آبی در فیلادلفیا

این پارک در نزدیکی قلعه جدید قرار دارد و از شهر کمتر از ۵۰ مایل فاصله دارد. پارک الماس آبی دارای مسیرهای مختلفی است که حتی دوچرخه سواران نیز می توانند از رفتن به آنجا لذت ببرند. این منطقه همچنین دارای مسیرهایی است که رانندگان آفرود جوان می توانند قبل از رفتن به مسیرهای بزرگ تر در این منطقه، از سفر آفرودی خود در این ناحیه لذت ببرند.

پارک الماس آبی فیلادلفیا

شما می توانید با مراجعه به سایت گردشگری سفرمی ، اطلاعات گردشگری خود را تکمیل نموده و سفری لذت بخش و آسوده را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 339 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.