فیروز سیر با هتل های زنجان آشنا شوید - فیروز سیر

زنجان یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران است که دارای جاذبه­های گردشگری و طبیعی است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، می­توانید از میان هتل­های متنوع و باکیفیت آن، هتل بزرگ زنجان را انتخاب کنید.

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین هتل­ های زنجان خواهیم پرداخت. این هتل­ها، امکانات و خدمات بی­نظیری را به شما ارائه می­دهند. با سفر به این شهر، اقامتی خوش را در بهترین هتل­ها تجربه خواهید کرد.

۱۴ مورد از بهترین هتل های زنجان

شهر زیبای زنجان به دلیل دارابودن اقامتگاه­های متنوع، این امکان را برای مسافران فراهم می­کند تا بر اساس علاقه و بودجه خود، محلی مناسب را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل­ها، به دلیل دارابودن استانداردهای بالای کیفی و کمک به توسعه صنعت گردشگری زنجان، از پرطرفدارترین اقامتگاه­های این شهر هستند.

اقامت در هتل­های دو ستاره و سه ستاره، برای آن دسته از افرادی که به دنبال اقامتی اقتصادی هستند، مناسب است. هتل­های چهار ستاره و پنج ستاره زنجان نیز، به مراتب امکاناتی بیشتر از دیگر هتل های زنجان دارند. با اقامت در هر کدام از هتل های زنجان، بهترین روزهای سفر را تجربه خواهید کرد. در ادامه بهترین هتل های زنجان را با امکانات هر کدام بررسی خواهیم کرد.

هتل غزال

یکی از قدیمی­ترین هتل های زنجان، هتل غزال است که در سال ۱۳۷۲ در ۸۵ کیلومتری این شهر ساخته شده است. این هتل در شهرستان خرمدره واقع شده و دارای ۲۴ باب اتاق و سوئیت است. این اتاق­ها شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته دبل، سه تخته و چهار تخته می­شوند.

سه پله در بخش ورودی هتل وجود دارد. همگی اتاق­های هتل در طبقه همکف ساخته شده­اند و حیاط بزرگ و سرسبزی اطراف را فرا گرفته است.

با اقامت در هتل سه ستاره غزال زنجان، به بسیاری از جاذبه­های گردشگری از جمله سد خلیفه­لو و حمام تاریخی یان­یان دسترسی خواهید داشت. از جمله امکانات موجود در هتل می­توان به رستوران با ظرفیت ۸۵۰ نفر و لابی اشاره کرد.

خدمات اتو در هتل زنجان به صورت رایگان برای مسافران فراهم شده که باعث می­شود، لباس­هایی اتوکشیده و مرتبی داشته باشید. در تمامی نقاط هتل غزال از اینترنت پرسرعت و رایگان بهره­مند خواهید شد. یکی از امکانات خوب هتل غزال، دسترسی به پارکینگ است که امکان پارک خودروی راحت را برای شما فراهم می­کند.

اگر برای کار یا تجارت به زنجان سفر کرده­اید، لازم است بدانید که خدمات پرینتر، فتوکپی و فکس نیز در هتل زنجان انجام می­شود؛ بنابراین دیگر دغدغه کارهای عقب­افتاده را نخواهید داشت.

هتل گیلاس

اگر برای رفتن به زنجان از مسیر خرمدره وارد شوید، هتل گیلاس را در بین مسیر خواهید دید که یکی از مجهزترین هتل های زنجان است. این هتل دارای واحدهای اقامتی بسیار شیک و مرتبی است. امکانات موجود در این هتل شامل سرویس بهداشتی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس و تلویزیون می­شود. برخورد کارکنان هتل بسیار مودبانه و بااحترام است.

هتل سه ستاره گیلاس زنجان؛ همچنین دارای سوئیت­های دو خوابه­ای است که برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب هستند. این سوئیت­ها دارای امکاناتی از جمله سرویس بهداشتی ایرانی، حمام خصوصی، مبلمان، آشپزخانه و تخت هستند. اینترنت رایگان نیز در تمامی بخش­های هتل برقرار است.

اگر می­خواهید در اتاق­هایی دلباز و نورگیر اقامت کنید، هتل گیلاس این نیاز شما را برآورده خواهد کرد. اتاق­های این هتل، همگی دارای نور عالی، چیدمان مطلوب و امکانات رفاهی مناسبی است. تخت­های هر کدام از اتاق­ها، قابلیت جابه­جایی نیز دارند.

اگر با خودرو به زنجان سفر کرده­اید، لازم است بدانید که این هتل دارای پارکینگ است و امکان پارک خودرو در مکانی مسقف را برای شما فراهم می­آورد. تالارهای موجود در هتل گیلاس، امکان برگزاری مراسم جشن، تولد و مراسم عروسی را برای شما فراهم می­آورند. سالن کنفرانس و رستوران، از دیگر امکانات هتل گیلاس زنجان هستند.

هتل بزرگ

هتل بزرگ، یکی از هتل ­های زنجان است که در مجاورت پارک جنگلی شهربازی واقع شده است. این هتل ۴ ستاره، دارای ۵ طبقه و ۴۸ واحد اقامتی است که در سال ۱۳۸۵ به بهره­برداری رسید. موقعیت مکانی هتل بزرگ باعث شده تا چشم­انداز زیبایی از جنگل و فضاهای سرسبز در اختیار شما قرار گیرد.

واحدهای اقامتی هتل بزرگ در طبقات دوم تا چهارم در قالب شامل اتاق­های دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت یک خوابه لوکس دو نفره پراکنده شده­اند. امکانات این اتاق­ها عبارتند از کمد لباس، مبلمان، آباژور، روم سرویس، مینی­بار، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت در اتاق.

در لابی هتل بزرگ قادر خواهید بود تا وسایل الکتریکی خود را شارژ کنید. کارکنان این هتل، مسلط به زبان انگلیسی و استانبولی هستند و با کمال خوشرویی از مسافران پذیرایی می­کنند. کودکان زیر ۶ سال، از پرداخت هزینه هتل محروم و کودکان بالای ۶ سال، موظف به پرداخت هزینه هتل هستند.

پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر و خدمات باربری از دیگر امکانات موجود در هتل بزرگ محسوب می­شوند. از هتل بزرگ، دسترسی خوبی به کتله­خور و گنبد سلطانیه خواهید داشت.

رستوران فیروزه در لابی هتل بزرگ قرار گرفته و دارای ظرفیت ۹۰ نفر است. شما می­توانید در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و گیاهی را باک کیفیت بالا سرو کنید.

هتل آسیا

از مقرون­به­صرفه­ترین می­توان به هتل آسیا اشاره کرد. این هتل ۳ ستاره، در سال ۱۳۷۶ ساخته شده و  دارای ۲۸ واحد اقامتی با امکانات کامل است. هتل آسیا، در میدان استقلال زنجان واقع شده و ۳ طبقه است.

اتاق­های هتل آسیا شامل اتاق­های دو تخته توئین، دو تخته دبل و اتاق­های سه تخته می­شود. این واحدها مجهز به امکاناتی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون است. در تمامی اتاق­ها، چشم­اندازی از خیابان­های شهر را خواهید داشت.

اگر اهل مطالعه هستید، بهتر است بدانید که هتل آسیا دارای کتابخانه­ای مجهز است که نیاز شما به خواندن کتاب را برآورده می­کند. برای افرادی که با خودرو شخصی، به زنجان سفر می­کنند، لازم است بدانند که پارکینگ اختصاصی هتل آسیا برای گردشگران، در نظر گرفته شده است.

اینترنت رایگان در نقاط مختلف هتل برقرار است و آسانسور نیز در تمامی طبقات قرار گرفته است. روم سرویس، خدمات خانه­داری، صندوق امانات، رستوران و کافی­شاپ از جمله امکانات هتل آسیا هستند.

بهتر است بدانید که از هتل آسیا تا جاذبه­های شهر، فاصله چندانی نخواهید داشت. با کمی پیاده­روی می­توانید به بازار زنجان رفته و سوغاتی­های جذاب بخرید. برای گشت­وگذار در شهر نیز، به ایستگاه اتوبوس دسترسی خواهید داشت.
هتل قصر

یکی از هتل­های دو ستاره زنجان که در سال ۱۳۸۴ در این شهر آغاز به فعالیت کرد، هتل قصر زنجان است که موقعیت مکانی خوبی نسبت به دیگر هتل های زنجان دارد. از این هتل تا مراکز خرید زنجان راه زیادی نیست. هتل قصر دارای ۲۰  اتاق و سوئیت است که در ۲ طبقه پراکنده شده­اند.

اتاق­های هتل قصر شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل و اتاق­های سه تخته می­شوند. یکی از مزیت­های اقامت در هتل قصر زنجان، دسترسی نزدیک به جاذبه­هایی مانند موزه رختشویه و موزه باستان­شناسی است.

برای افرادی که نمی­توانند از پله بالا بروند، این هتل دارای معذوریت است و فاقد آسانسور است. این امر به خصوص برای افرادی که کودک یا فرد ناتوان همراه خود دارند، بسیار حائز اهمیت است. هتل برای مسافرانی که حیوان خانگی همراه خود به هتل می­برند، به شدت برخورد می­کند.

پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای رایگان در لابی، صندوق امانات، اتاق چمدان و کافی شاپ اشاره کرد. پرسنل مجرب و با مهارت هتل قصر، در تلاش هستند تا بهترین خدمات رفاهی را به مسافران ارائه دهند. همه واحدهای اقامتی هتل قصر دارای امکاناتی مانند سرویس‌ بهداشتی، رستوران، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال و تلویزیون هستند.

هتل جهانگردی

یکی دیگر از قدیمی­ترین هتل های زنجان، هتل جهانگردی است که در سال ۱۳۵۲ در ۱۶ واحد اقامتی تأسیس شد. این هتل دو ستاره، موقعیت مکانی خوبی نسبت به اماکن تاریخی زنجان دارد. بسیاری از مراکز خرید و بازارهای معروف این شهر در نزدیکی هتل جهانگردی واقع شده­اند.

واحدهای اقامتی هتل جهانگردی شامل اتاق­های دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت­های سه نفره می­شود. این واحدها دارای امکاناتی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، مینی­بار، دراور، مبلمان، صبحانه، تلویزیون و کمد لباس هستند.

ورود به هتل در ساعت ۱۴ و خروج از آن در ساعت ۱۲ است. محوطه هتل جهانگردی آرام و بدون هیچ سروصدایی است. این ویژگی هتل برای افرادی که نیاز به تمرکز در کارهایشان دارند، بسیار مناسب است. محوطه هتل بسیار تمیز و مرتب است. یکی از دلایل تمیزی هتل به ظرفیت پذیرش مهمان در هتل برمی­گردد که بسیار محدود است.

هتل جهانگردی زنجان دارای دیگر امکاناتی مانند پارکینگ، اعلام حریق، لاندری، کافی­نت، گیم­نت، رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی به‌ صورت محدود و سرویس بهداشتی اختصاصی است. جاذبه­هایی مانند موزه مردان نمکی، موزه کتابت، موزه باستان­شناسی، موزه مردان نمکی و بسیاری از جاذبه­های تاریخی دیگر در اطراف هتل جهانگردی زنجان واقع شده­اند.

هتل پیام

یکی از هتل های زنجان که در منطقه­ای خوش­آب­وهوا واقع شده، هتل پیام است که در سال ۱۳۸۵ در ۳۳ واحد اقامتی و در ۴ طبقه ساخته شده است. این هتل دو ستاره، گزینه­ای بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال سفری اقتصادی هستند.

اتاق­های هتل پیام زنجان شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق­های سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته می­شوند. همه این واحدها چشم­اندازی به دریاچه مصنوعی دارند که روبه­روی هتل قرار گرفته است.

امکاناتی که در واحدهای هتل پیام وجود دارد شامل مبلمان، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار و تلویزیون می­شود. از جمله امکاناتی که در هتل وجود دارد می­توان به تالار، اینترنت، رستوران، پارکینگ و فضای سبز اشاره کرد.

رستوران هتل پیام در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از مسافران است. کافی­شاپی که در محوطه هتل قرار گرفته، با انواع نوشیدنی­های گرم و سرد، به خوبی از شما پذیرایی می­کند.

پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت ۶۰ خودرو، قابلیت نگهداری از خودروی شما را در مدتی که در هتل اقامت دارید، بر عهده دارد. اگر اهل ورزش و بدنسازی هستید، سالن بدنسازی هتل پیام، برای شما برنامه خاصی در نظر گرفته است. سالن کنفرانس از دیگر امکانات هتل است.

هتل سپید

یکی از هتل های زنجان که در سال ۱۳۵۷ به بهره­برداری رسید، هتل سپید است که ۴۸ واحد اقامتی را در ۴ طبقه جای داده است این هتل دو ستاره، موقعیت مکانی خوبی به جاذبه­های تاریخی شهر زنجان دارد. از این هتل تا موزه مردان نمکی، موزه صنایع دستس و مسجد و بازار تاریخی راه زیادی نیست.

اتاق­های هتل سپید شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و اتاق­های سه تخته می­شود. امکاناتی که در این واحدها وجود دارد، شامل کمد لباس، لوازم بهداشتی، روم سرویس، آباژور، دراور، مبلمان، میزتحریر و صندوق امانات می­شود.. از پنجره برخی اتاق­ها، نمای دل­انگیزی از کوچه، خیابان و ساختمان پدیدار است.

کارکنان هتل به زبان انکلیسی، استانبولی و ترکی مسلط هستند. این یکی از افتخارات هر هتلی است که مسافران بتوانند به راحتی با کارکنان، ارتباط برقرار کنند.

یکی از قوانین هتل سپید به عنوان یکی از باسابقه­ترین هتل های زنجان این است که پذیرش خانم تنها، با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس­دار امکان­پذیر است. این هتل برای اقامت کودکان خردسال، هیچ قانونی را ارائه نکرده است.

خدمات ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات اتو، خدمات بیدارباش، فکس، پرینتر و فتوکپی و اتاق چمدان از دیگر امکانات هتل سپید زنجان محسوب می­شود.

هتل سپهر

یکی دیگر از بهترین هتل های زنجان که در سال ۱۳۸۱ ساخته شده، هتل سپهر زنجان است که در ۷ طبقه و ۳۲ واحد اقامتی تأسیس شده است. این هتل سه ستاره، در نزدیکی مناطق تفریحی ائل داغی، پارک جنگلی ارم، گنبد سلطانیه و گاوازنک واقع شده است.

اتاق­های این هتل شامل اتاق­های دو تخته توئین، دو تخته دبل، اتاق­های سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می­شود. باید توجه داشت که این هتل قدیمی است و امکانات درون اتاق­ها نسبت به هتل­های جدید کمتر است.

هتل سپهر دارای سوئیت­های یک خوابه و دو خوابه­ای است که ظرفیت اسکان ۲ تا ۶ نفر را دارند. امکاناتی که در اتاق­های هتل سپهر وجود دارد شامل ­لوازم بهداشتی، تلویزیون، بالکن، تلفن، صبحانه، مبلمان، دراور و سیستم گرمایشی و سرمایشی است. همگی اتاق­های هتل سپهر دارای بالکن هستند و اینترنت نیز در تمامی آن­ها برقرار است.

هتل سپهر از جمله هتل های سه ستاره­ای است که دسترسی خوبی به مرکز شهر، فرودگاه و مراکز تفریحی زنجان دارد. این هتل دارای امکاناتی از جمله رستوران، کافی­شاپ، تالار، خدمات خشک‌شویی، اینترنت در لابی و اینترنت در اتاق است.

مسافرانی که قبلاً در هتل سپهر اقامت داشته­اند، بیشترین رتبه را به تمیزی هتل داده­اند. آن­ها از برخورد خوب و مودبانه کارکنان هتل رضایت کامل داشته­اند.

هتل آنام

اگر علاقه­مند به اقامت در هتل­های بومگردی زنجان هستید، هتل آنام را از دست ندهید. این هتل، یکی از نوسازترین هتل های زنجان است که در سال ۱۳۹۹ در ۵ طبقه اقامتی ساخته شد.

هتل آنام دارای موقعیت مکانی مطلوبی نسبت به اماکن تاریخی مانند بازار سرپوشیده و رختشورخانه است. از جاذبه­های گردشگری اطراف هتل آنام می توان به گنبد سلطانیه، معبد داش کسن و موزه رختشویخانه اشاره کرد.

هتل آنام دارای اتاق­های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. امکاناتی که در این واحدها وجود دارد شامل تلفن، شوفاژ، وعده غذایی و سرویس بهداشتی است. اتاق­های دو تخته و چهارتخته، مجهز به سرویس بهداشتی و دوش اختصاصی هستند و اتاق­های یک تخته دارای دو سرویس ایرانی و فرنگی هستند. صبحانه هر روز به صورت بوفه و رایگان به مسافران ارائه می­شود.

یکی از ویژگی­های هتل آنام، نمای سنتی و چیدمان لوازم اتاق­هاست که به صورت سنتی و موزون چیده شده است. این هتل، خانه­های سنتی اجداد و نیاکان ما را تداعی خواهد کرد. اگر وارد این هتل شوید، چای زغالی کافه را خواهید دید که خاطراتی قدیمی را برای شما زنده خواهد کرد. صفا و صمیمیت این خانه­ها، هیچ­گاه از یاد شما نخواهد رفت.

هتل گل سرخ

یکی دیگر از هتل­ های زنجان، هتل گل سرخ است که در روستایی به نام قره چریان واقع شده است. این هتل دارای دو اتاق‌خواب است که هر کدام دارای تراس، سالن پذیرایی و بالکنی بزرگ و زیبا است. هتل گل سرخ در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است.

اتاق­های هتل گل سرخ شامل اتاق­های برای یک نفر، برای دو نفر، سه نفر و چهار نفر است. هتل گل سرخ به دلیل جلوه­ سنتی که دارد فاقد یخچال، حمام، سرویس بهداشتی و تخت است. تنها یخچال به صورت عمومی در هتل قابل استفاده است. لازم به ذکر است که هتل از ساعت ۲۲ تا۷ صبح، در پذیرش مسافر دچار معذوریت است.

در اتاق توئین هتل، دو تخت یک نفره جدا وجود دارد که مناسب اقامت دو خانم یا دو آقا است. در اتاق­های دبل نیز، یک تخت دو نفره برای زوج وجود دارد.

پارکینگ و تاکسی سرویس از جمله امکانات هتل گل سرخ است. این هتل دسترسی خوبی به جاذبه­های گردشگری زنجان مثل تپه های آلاداغ لار، گنبد سلطانیه، قلعه بهستان، معبد داش کسن، دشت سهرین و دریاچه دارد. در هتل گل سرخ، رستورانی وجود دارد که انواع غذاهای خوشمره­ای مانند آش، کله جوش و آش ترکی را سرو می­کند.

هتل ددمان

یکی از هتل‌ های سنتی زنجان، هتل ددمان است که در سال ۱۳۹۷ آغاز به فعالیت کرده است. این هتل که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد، به عنوان یک اقامتگاه سنتی، فعالیت خود را شروع کرد. با ورود به محوطه هتل، آرامش عجیبی به شما دست خواهد داد. حیاط در وسط محوطه و اتاق­ها نیز دورتادور آن قرار گرفته­اند.

هتل ددمان زنجان، ۱۱ واحد اقامتی دارد که همگی به شکل سنتی، طراحی شده­اند. این واحدها شامل اتاق­های دو تخته دبل، دو تخته توئین و اتاق­های سه تخته می­شوند. هر کدام از این اتاق­ها، نمادی از جاذبه­های گردشگری زنجان محسوب می­شوند. امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و گرمایش از کف در تمامی واحدها وجود دارد.

از اتاق­های هتل ددمان، چشم­اندازی از موزه مردان نمکی، بازار سرپوشیده و رختشوی­خانه در برابر چشمان شما قرار خواهد گرفت. خدمات تور و گردشگری، اسپیلت، توالت فرنگی، پارکینگ غیر مسقف و توالت ایرانی اشتراکی از جمله امکانات هتل هستند.

در رستوران هتل ددمان که ظرفیت ۳۰ نفر را دارد، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را نوش جان خواهید کرد. سالن همایش و کنفرانس، خدمات پذیرش، کافی­شاپ، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، مینی­بار و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات موجود در هتل هستند.

هتل درنیکا

هتل آپارتمان درنیکا، یکی دیگر از نوسازترین هتل های زنجان است که در سال ۱۳۹۵ تأسیس شده و با ۱۲ اتاق در سه طبقه، میزبان مسافران عزیز است. این هتل در نزدیکی بلوار شریعتی واقع شده و دسترسی آسان به اماکن دیدنی شهر را فراهم می­آورد. اتاق­ها در سه طبقه و با ظرفیت ۲ تا ۴ نفر، قابل رزرو هستند.

در تمامی اتاق­های هتل درنیکا، بالکن با چشم­اندازی از شهر وجود دارد. اینترنت رایگان در همه این واحدها به شبکه وای­فای متصل است. صبحانه در اتاق­ها قابل سرو است.

هتل آپارتمان درنیکا دارای امکاناتی از جمله پذیرش ۲۴ ساعته است. شما می­توانید در هر ساعتی از شبانه­روز به هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره­مند شوید. این یکی از مزایای هتل است که مسافران را راحت­تر به زنجان می­رساند.

پارکینگ روباز از دیگر امکانات هتل درنیکا است که به صورت رایگان می­توانید از آن استفاده کنید. شما می­توانید با خودروی شخصی به این هتل مراجعه کنید و از این امکان بهره­مند شوید.

اگر می­خواهید غذایی تازه را در هتل نوش جان کنید، باید به رستوران­های پلو، چنگال طلایی و اکبر جوجه بروید که تنها چند دقیقه تا هتل فاصله دارند. برای رفتن به رستوران اکبر جوجه با ۲۰ دقیقه پیاده­روی به آن­جا خواهید رسید.

هتل بوتیک سنتی زنجان

با ورود به این هتل گویی در دل تاریخ قدم گذاشته­اید. هتل بوتیک، یک هتل ۵ ستاره است که در یک خانه قدیمی و تاریخی در بافت قدیمی شهر زنجان واقع شده است. این هتل دارای ۷ اتاق با طراحی و معماری مختلف است که هر کدام به یک دوره تاریخی ایران اشاره دارند. اتاق­های هتل شامل اتاق­های ساسانی، سلجوقی، ایلخانی، پهلوی، صفوی، هخامنشی و قاجار است.

امکاناتی که در هتل وجود دارد شامل یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت در لابی و تلفن در اتاق است. دسترسی آسان به مراکز خرید و گردشگری زنجان، از جمله مزایای اقامت در هتل بوتیک است. تمامی مسافرانی که در هتل بوتیک اقامت داشته­اند، نمره بالایی را به نظافت و تمیزی آن داده­اند.

هتل بوتیک دارای پارکینگ روباز با ظرفیت ۷ خودرو است که در یک کوچه تنگ بن­بست واقع شده و دسترسی یه آن، ممکن است کمی دشوار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می­کنیم قبل از رزرو هتل با مدیریت تماس بگیرید و از وضعیت پارکینگ اطمینان حاصل کنید.

رستوران بین­المللی آریا لانژ، رستوران صدف و دیزی سرای عابدینی از جمله رستوران­های هتل بوتیک هستند. این رستوران­ها با قرارگرفتن در محیطی بسیار شیک و آرام، مکان مناسبی برای دورهمی­های خاص شما فراهم می­کنند.

جمع­بندی

زنجان یکی از شهرهای کوچک و کم­جمعیت ایران است که تعداد کمی هتل لوکس دارد؛ اما در این شهر برای همه سلیقه­ها و بودجه­ها هتلی مناسب وجود دارد. شما می­توانید از بین هتل­های سه ستاره، چهار ستاره و هتل آپارتمان­ها، هتلی ارزان و مناسب پیدا کنید.

با انتخاب یکی از هتل های زنجان، امکانات رفاهی استانداردی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همگی این هتل­ها، خدمات ارزنده و شایسته­ای به شما ارائه می­دهند. این امر بیشتر به این بستگی دارد که شما از یک هتل چه انتظاری دارید؟ اگر به دنبال فضایی آرام و خصوصی هستید، هتل آپارتمان مناسب شماست. چنانچه به دنبال اقامت در فضایی لوکس و مجلل هستید، هتل­های ۴ ستاره گزینه­ای مناسب برای شما خواهد بود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 23 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.