فیروز سیر با 10 رستوران با کیفیت در هامبورگ آشنا شوید - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷

رستوران های هامبورگ با خلاقیت و کیفیت بالا

هامبورگ نه تنها دومین شهر بزرگ آلمان است بلکه یکی از بزرگ ترین بندرگاه ها نیز می باشد که دارای شگفتی ها و تناقض های بسیار زیادی است. هامبورگ که محل تلاقی رودهای آلستر و الب می باشد شهری پر از رستوران های شگفت انگیز و دیدنی است که به دلیل تنوع، خلاقیت و کیفیت بالا مشهور هستند. چه بخواهید یک غذای لذیذ دریایی را تست کنید یا اینکه یک غذای شگفت انگیز بین المللی را تجربه کنید، رستوران های هامبورگ شما را ناامید نخواهند کرد. در ادامه ۱۰ مورد از بهترین رستوران های هامبورگ را معرفی می کنیم.

رستوران هائرلین | Haerlin Restaurant

رستوران هائرلین که در هتل لوکس فیرمونت قرار دارد در کل شهر معروف است و یک رستوران دو ستاره میشلین است که واقعا ارزش دیدن دارد. یکی از منوهای خلاقانه ای که بر اساس غذاهای لذیذ فرانسوی تهیه شده اند را انتخاب کنید، از طراحی داخلی زیبای آن لذت ببرید و اجازه دهید که تیم شگفت انگیز هائرلین از شما پذیرایی کند. بهتر است از قبل میز خود را با چشم انداز رود آلستر رزرو کنید.

رستوران هائرلین

رستوران استانکیا استیک | Estancia Steaks Restaurant

رستوران استانکیا استیک محلی بی نظیر برای دوستداران گوشت است. اگر خواهان یک استیک لذیذ گریل شده هستید، این رستوران آماده خدمت رسانی به شماست و در کنار غذاهای لذیذ مجموعه ای از بهترین نوشیدنی ها، چاشنی ها و سس ها نیز سرو می شود. جزییات آشپزی و توصیه هایی که کارکنان این رستوران با رفتار دوستانه خود ارائه می کنند باعث تجربه یک استیک بی نظیر می شود.

رستوران استانکیا استیک

رستوران استانکیا استیک

رستوران لیمان | Liman Fisch Restaurant

رستوران لیما باوجود آنکه در نزدیکی Mühlenkamp قرار دارد اما نمی توان آنرا دقیقا یک رستوران دریایی دانست. این رستوران دنج مکان ایده آلی برای تجربه اتمسفر کنار دریا است. رستوران لیمان که مکانی مناسب برای یک غذای خانوادگی، دوستانه یا رمانتیک می باشد به داشتن ماهی های ویژه و فوق العاده تازه معروف است. اگر می خواهید مزه همه چیز را بچشید بهتر است یکی از بشقاب های ترکیبی عالی لیمان را سفارش دهید و اگر بدنبال غذایی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، «نهار ویژه» که از دوشنبه تا جمعه بین ساعت های ۱۲ تا ۳ظهر سرو می شود یک سورپرایز عالی است.

رستوران لیمان

رستوران بکا | Békaa Restaurant

مجموعه ای از غذاهای پر ادویه گوشتی، غذاهای دریایی و گیاهی را می توانید در رستوران لبنانی بکا تجربه کنید. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید بهتر است مقداری مزه سفارش دهید تا کمی از هر کدام را تست کنید و طعم مقلوبه معروف را نیز بچشید که با سس ماست تازه سرو می شود. در کنار غذای خود تبوله یا سالادهای خوش مزه دیگر را نیز سفارش دهید. دسرهای خوش مزه را نیز حتما در سفارش خود جای دهید.

رستوران بکا

رستوران لیف | LEAF

یکی دیگر از رستوران های هامبورگ رستوران لیف که الهام گرفته از تلفیقی از آشپزی سنتی و آلمانی می باشد ثابت کرده که علی رغم اینکه پیدا کردن جایی با غذاهای گیاهی عالی غالبا کار مشکلی است اما در این رستوران امکان پذیر است. حتی اگر گیاه خوار نباشید بازهم عاشق این رستوران دنج خواهید شد. رستوران لیف تغییراتی در منوی خود ایجاد کرده است و منوی فعلی آن شامل مواد غذایی ارگانیک تضمین شده است که با انواع غذاهای نوآورانه شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در این رستوران با چشیدن طعم های مختلف و غذاهای لذیذ تجربه ای بیاد ماندنی خواهید داشت.

رستوران لیف

رستوران آلت هلگولاندر فیشرستوب | Alt Helgoländer Fischerstube

رستوران آلت هلگولاندر فیشرستوب که در منطقه تماشایی آب نمای سمت راست بازار ماهی هامبورگ قرار گرفته است، یکی از دوست داشتنی ترین رستوران های ماهی در شهر است. این رستوران با تامین خوراکی های لذیذ دریایی به صورت روزانه، مکان مناسبی برای خوردن غذاهای باکیفیت و تازه دریایی است که رنگی مدرن به دستور پخت های قدیمی زده است. دکوراسیون فوق العاده آن خود گویای افسانه های قدیمی است.

رستوران آلت هلگولاندر فیشرستوب

رستوران دال فابرو | Dal Fabbro Restaurant

اگر می خواهید مدتی از غذاها و آشپزی محلی دور باشید به این رستوران ایتالیایی بی نظیر بروید. رستوران دال فابرو غذاهای منتخب ویژه را به بهترین شکل ارائه می دهد. طراحی داخلی شیک، محیط گرم و شاعرانه، نوشیدنی های عالی و سرویس دهی دقیق باعث شده که این رستوران مکان دنجی برای زوج ها و برگزاری مراسم خاص باشد.

رستوران دال فابرو

رستوران مان واه | Man Wah Restaurant

اگرچه انتخاب یکی از خوراکی های لذیذ رستوران مان واه سخت است اما تمام غذاهای آن ارزش یکبار امتحان کردن را دارند.در میان رستوران های هامبورگ رستوران مان واه یک شگفتی زیباست که انواع مختلفی از غذاهای بی نظیر را ارائه می دهد. رستوران مان واه همیشه پر از افراد محلی و بازدید کنندگان است که با یکبار تجربه کردن آن به دلیل این شلوغی پی می برید. در رستوران وان ماه حتما غذاهای چینی را امتحان کنید و بدون چشیدن طعم عالی فینگر فودهای چینی آنجا را ترک نکنید.

رستوران مان واه

رستوران آ وارینا | A Varina Restaurant

در جستجوی خود برای رستوران های هامبورگ ممکن است متوجه کوارتر معروف پرتغالی شوید، خیابان سر زنده و باریکی که پر از رستوران های پرتغالی است. رستوران آ وارینا به دلیل فضای پذیرایی فوق العاده و منتخبی از غذاهای دریایی باورنکردنی بسیار معروف است.

رستوران آ وارینا

رستوران آکادمیا | Akadimia Restaurant

آنچه که غذاهای یونانی و مدیترانه ای را از غذاهای آلمانی متمایز می کند سادگی مواد اولیه، استفاده از روغن زیتون و نیز بعد اجتماعی تجربه غذاخوردن است که غذاخوردن را تبدیل به یک موقعیت عالی برای دیدار خانوداه و دوستان و گفتگو با آنها می کند. رستوران آکادمیا از رستوران های هامبورگ یک رستوران خانوادگی معروف است که انواع مختلف غذاها را در فضایی دلنشین ارائه می دهد. در این رستوران از غذا خوردن در کنار عزیزان خود لذت ببرید و با خوردن مزه و نوشیدنی های ویژه یونانی (اوزو و تسیپورو)، یک غذای یونانی کامل را تجربه کنید.

رستوران آکادمیا

رستوران آکادمیا

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما هامبورگ و رزرو هتل هامبورگ به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 368 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.