فیروز سیر با 10 هتل برتر آنتالیا آشنا شوید - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷

هتل های برتر آنتالیا

۱- هتل آکرا (Akra Hotel)

این هتل ۵ ستاره یکی از هتل های برتر آنتالیا که در ساحل و در مرکز شهر قرار گرفته است و می‌توانید از خیابان های پر جنب و جوش این شهر با آرامش دیدن کنید و از مناظر دریای مدیترانه لذت ببرید. بالکن های آن با منظره ای از مدیترانه و کوه های توروس در تمام اتاق های آکرا نکته ی برجسته ی آن محسوب می شود. اتاق های جدید شامل تلویزیون های صفحه ای تخت با کانال های ماهواره ای و وای فای رایگان است.

هتل آکرا

هتل آکرا دارای رستوران ها و کافه های مختلف است. Pablito Bistro منتخبی از غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. این غذاها شامل غذاهای دریایی، نان تازه، پیتزا، غذاهای کبابی و پاستا هستند. غذاهای ارگانیک و طیف وسیعی از تنقلات در رستوران هتل آکرا در دسترس است.

مرکز سلامت هتل شامل سونا، حمام ترکی و مجموعه ای از ماساژ می باشد. مهمانان می توانند از سالن بدن‌سازی مجهز استفاده کنند.

هتل آکرا در آنتالیا

هتل آکرا در فاصله ۳ کیلومتری مرکز بازارچه Terracity و منطقه شهر قدیمی با بسیاری از کافه ها قرار دارد و با فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود ۹٫۳ مایلی فاصله دارد. پارکینگ رایگان نیز در محل هتل فراهم می باشد.

۲- هتل کرون پلازا (Crowne Plaza)

در Crowne Plaza آنتالیا می توانید مانند سلبریتی ها خدمات دریافت کنید.

این هتل که از هتل های برتر آنتالیا می باشد و در کنار جزیره معروف کنییالتی قرار دارد، Crowne Plaza آنتالیا خدمات لوکس یک هتل ۵ ستاره را ارائه می دهد و دارای منظره ای از دریای مدیترانه، استخرهای سرپوشیده و سرباز و هم چنین وای فای رایگان است.

Crowne Plaza آنتالیا

در اتاق، مهمانان می توانند از تلویزیون صفحه تخت استفاده کنند یا از منظره ی دیدنی دریا لذت ببرند. یک منطقه ساحلی و یک حمام آبگرم در برخی از اتاق های کراون پلازا تعبیه شده است.

Crowne Plaza آنتالیا

۳-هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza)

Ramada Plaza در ساحل آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای یک مرکز آبگرم با استخر و اتاق با منظره ای از دریا و کوه است. تمام اتاق های آن روشن و با تهویه مطبوع  هستند. در Ramada Plaza Antalia اتاق ها دارای یک بالکن خصوصی و یک تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و میز کار است.

Ramada Plaza در آنتالیا

۴- هتل سی لایف فامیلی ریزورت (Sealife Family Resort Hotel)

از ویژگی های این هتل ۱ دقیقه پیاده روی از ساحل است. Sealife به طور مستقیم با سواحل کنییالتی روبرو است و همه گونه امکانات متناسب با فعالیت های کل خانواده را برای شما فراهم خواهد کرد. این هتل دارای استخر همراه با سرسره، آبگرم، تجهیزات غواصی و غواصی است. بیشتر اتاق ها دارای منظره ای رو به دریا هستند.

Sealife Family Resort Hotel

Sealife Family Resort Hotel

۵- هتل ریکسوس داون تاون (Rixos Downtown Antalya)

از ویژگی های این هتل فاصله ی ۴ دقیقه آن از ساحل است. این هتل ۵ ستاره در کنار ساحل کنیالتی، در باغ های عجیب و غریب در پارک فرهنگی آتاتورک واقع شده است و دارای منظره ای چشم نواز به سمت دریا و کوه است. این هتل دارای ۳ محل ناهارخوری، یک استخر و یک شاتل رایگان به ساحل است.

Rixos Downtown Antalya

۶- هتل سو (SU & Aqualand)

با دو دقیقه پیاده روی از این هتل به ساحل می رسید. هتل SU & Aqualand در یک ساختمان بی نظیر سفید در کنار ساحل کنییالتی و دارای طراحی مدرن مینیمالیستی و آب گرم است. این هتل دارای استخر سرپوشیده، استخرهای شنا در فضای باز و ۶ محل ناهار خوری است. Aqualand با کل مساحت ۱۱،۵۰۰ متر مربع شامل ۱۲ سرسره ی آبی، استخر موج و یک استخر کودکان است.

هتل SU & Aqualand

۷- هتل هالیدی این (Holiday Inn Antalya – Lara)

این هتل ۶ دقیقه با دریا فاصله داردHoliday Inn Antalia – Lara. در ناحیه Eski Lara در آنتالیا، ۱،۷ مایلی از باشگاه ساحلی قرار دارد و دارای استخر روباز، تراس آفتاب و منظره ی دریا است. لابی منحصر به فرد هتل، یک منطقه انعطاف پذیر را ارائه می دهد که در آن می توانید هر زمان که بخواهید از غذا لذت ببرید. شما همچنین می توانید یک کافه استارباکس را نیز در لابی پیدا کنید. این هتل همچنین ۴ بار در روز به سمت باشگاه ساحلی سرویس شاتل دارد.

Holiday Inn Antalya

۸- هتل ویلا ماوی لاکچری اپارتس (Villa mavi Luxury Villas & Aparts)

این هتل که از هتل های برتر آنتالیا می باشد دارای ویژگی منحصر به فرد ۳ دقیقه پیاده روی از ساحل است. Villa Mavi Luxury Aparts در منطقه تاریخی Kaleici واقع شده و آپارتمان هایی با تهویه مطبوع با آشپزخانه کاملاً مجهز و Wi-Fi رایگان دارد. ساحل کنییالتی فقط ۳٫ ۹ مایل از هتل فاصله دارد.

Villamavi Luxury Villas & Aparts

۹- هتل پورتوبلو (Porto Bello Hotel Resort & Spa)

 ۱ دقیقه از ساحل فاصله دارد. این هتل لوکس ۵ ستاره در ساحل کنیالتی و نزدیک مرکز شلوغ آنتالیا واقع شده است. دارای استخر شنا در فضای باز، زمین های تنیس، یک آبگرم مدرن، غذای فوق العاده و اینترنت رایگان است.

Porto Bello Hotel Resort & Spa

۱۰- هتل بیزینس بی (B Business Hotel & Spa)

دارای مرکز اسپا، استخر سرباز و استخر سرپوشیده است. B Business Hotel & Spa در آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های برتر آنتالیا می باشد که مهمانان می توانند از رستوران و بار در محل هتل لذت ببرند. پارکینگ رایگان و خصوصی در اختیار مسافران قرار داده می شود.

B Business Hotel & Spa

شما می توانید با خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل آنتالیا از سایت گردشگری سفرمی ، سفری خاطره انگیز و متفاوت را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 308 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.