فیروز سیر با 8 رستوران بی نظیر در گوانجو آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷

رستوران های گوانجو

سفر به شهر گوانجو در چین با تاریخچه ای غنی و فرهنگی قدیمی تجربه و خاطره ای به یاد ماندنی را برای هر گردشگری به ارمغان می آورد. این شهر با بناهای تاریخی، مراکز خرید بزرگ، موزه ها و جاذبه های گردشگری بسیار، مقصدی ایده آل برای گذران تعطیلات می باشد. رستوران های گوانجو از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که با توجه به میل و سلیقه گردشگران انواع غذاهای سنتی چینی و یا بین المللی با طعم هایی تازه و بی نظیر در آن طبخ و سرو می شوند. از این رو بررسی رستوران های گوانجو پیش از سفر به این شهر از چین بسیار حائز اهمیت می باشد.

رستوران های گوانجو

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا با برخی از رستوران های گوانجو که کیفیتی عالی دارند آشنا شوید.

رستوران پانکسی گوانجو | Panxi Restaurant Guangzhou

پانکسی از رستوران های گوانجو می باشد که با قدمتی بیش از ۷۰ سال در باغ سلطنتی هان و در حاشیه ی رودخانه لیوان بنا شده است. رستوران لوکس پانکسی با معماری فوق العاده و آثار تاریخی و نمایی بی نظیر به همراه غذاهایی خوشمزه و لذیذ همواره در جذب مشتریان موفق بوده است. این رستوران با قیمتی به صرفه و مناسب انواع غذاهای سنتی کانتونی همچون گوشت خوک کبابی، سوپ دامپلینگ، سوپ لامیان و .. با طعم و بویی بی نظیر به گردشگران ارائه می دهد.

رستوران پانکسی گوانجو | Panxi Restaurant Guangzhou

رستوران پانکسی گوانجو | Panxi Restaurant Guangzhou

رستوران جیانگ گوانجو | Jiang By Chef Fei

از رستوران های گوانجو که صرف غذا در آن به هر گردشگری پیشنهاد می شود رستوران لوکس و شیک جیانگ در مرکز شهر گوانجو می باشد. این رستوران در هتل ماندارین اورینتال واقع شده و با سرآشپزی حرفه ای انواع غذاهای کانتونی را سرو می کند. رستوران جیانگ از فضایی لوکس و شیک بهره برده است و مکان مناسبی برای برگزاری جشن ها و مهمانی های ویژه می باشد. منوی رستوران جیانگ فصل به فصل تغییر می کند و هر بار با منوی هیجان انگیز خود گردشگران را شگفت زده می کند.

رستوران جیانگ گوانجو | Jiang By Chef Fei

رستوران جیانگ گوانجو | Jiang By Chef Fei

رستوران ۱۹۲۰ گوانجو | ۱۹۲۰ Restaurant & Bar

یکی از رستوران های گوانجو که در آن می توانید غذاهایی به سبک آلمانی و اروپایی صرف کنید رستوران و بار ۱۹۲۰ می باشد. رستوران و بار ۱۹۲۰ با نزدیکی به رودخانه مروارید، چشم اندازی بی نظیر در هنگام صرف غذاهایی خوش طعم را به شما هدیه می دهد. این رستوران با فضایی لوکس و شیک، مکانی مناسب برای مهمانی های ویژه، جشن ها، قرارکاری و قرارهای رمانتیک می باشد. غذاها و نوشیدنی های آلمانی این رستوران فوق العاده را از دست ندهید!

رستوران 1920 گوانجو | 1920 Restaurant & Bar رستوران 1920 گوانجو | 1920 Restaurant & Bar

رستوران لاسن

رستوران لاسن از بهترین رستوران های گوانجو می باشد که در سال ۲۰۰۲ در این شهر افتتاح شده است. در دکوراسیون داخلی رستوران لاسین از ترکیب رنگی بنفش و کرم استفاده شده از همین رو فضای لوکس در عین حال دنج و آرام را پدید آورده است که بهترین غذاهای فرانسوی را با طعم و بویی بی نظیر برای مسافران سرو می کند. این رستوران در حاشیه رودخانه مروارید در سالن کنسرت شینگهای قرار گرفته است.

رستوران باربیکیو ترکی سلطان | Sultan Restaurant Turkish Barbeque

رستوران باربیکیو ترکی سلطان از رستوران های بین المللی گوانجو می باشد که غذاهایی مدیترانه ای و ترکی بی نظیری را ارائه می کند. اگر علاقه ای به غذاهای چینی ندارید این رستوران می تواند انتخابی مناسب برای صرف غذا باشد. در سفر به گوانجو این رستوران با غذاهای ترکی و ایرانی را از دست ندهید!

رستوران باربیکیو ترکی سلطان | Sultan Restaurant Turkish Barbeque

رستوران باربیکیو ترکی سلطان | Sultan Restaurant Turkish Barbeque

رستوران اوکروم | oakroom restaurant

در منطقه تجاری گوانجو، رستوران اوک روم وجود  دارد که از لوکس ترین رستوران های گوانجو محسوب می شود. این رستوران نمای خارجی زیبایی دارد و با پنجره های بزرگ چشم انداز فوق العاده از شهر گوانجو را به مشتریان این رستوران می دهد. کادر خدماتی این رستوران با سرویس دهی فوق العاده و سرو غذاهایی بی نظیر در تلاشند تا خاطره ای به یادماندنی را از صرف غذا در این رستوران ثبت نمایند.

oakroom restaurant

رستوران اوکروم | oakroom restaurant

رستوران ویلبرز | wilbur’s restaurant

رستوران ویلبرز از کوچک ترین و دوست داشتنی ترین رستوران های گوانجو می باشد که انواع غذاهای ایتالیایی را در محیطی شاعرانه و زیبا طبخ و سرو می کنند. ساختمان سفید رستوران ویلبرز با دکوراسیونی شیک هر گردشگری را ترغیب به صرف غذا در این رستوران و ثبت تجربه ای منحصر به فرد می کند. در صورتی که رستوران ویلبرز را برای صرف وعده غذایی خود انتخاب نموده اید خوردن ماهی مرکب و ماکارونی لذیذ این رستوران را از دست ندهید!

رستوران ویلبرز | wilbur's restaurant

رستوران تانگ یو آن | Tang Yuan Restaurant

رستوران تانگ یو آن از لوکس ترین رستوران های گوانجو محسوب میشود که در جزیره ای در پارک لیهواهو واقع شده است. دکوراسیون این رستوران به سبگ چینی کلاسیک می باشد و دارای زیبایی های فوق العاده ای است. این رستوران با خلق محیطی دنج و دوست داشتنی، غذاهای لذیذ کانتونی را با قیمتی ارزان سرو می کند.

رستوران تانگ یو آن | Tang Yuan Restaurant

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا در رابطه با شهر یا کشور موردنظر خود اطلاعاتی کامل و جامع به دست آورده و سفری لذت بخش را تجربه نمایید. همچنین می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به گوانجو و رزرو هتل گوانجو به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 385 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.