فیروز سیر برای یک بیس جامپینگ هیجان انگیز به این مناطق سفر کنید - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷

۴٫۷
/
۵
(
۲۸

امتیاز

)

مناطق مناسب برای یک بیس جامپینگ هیجان انگیز

بیس جامپینگ که پرش آزاد نیز نامیده می شود، یکی از خطرناک ترین و در عین حال هیجان انگیزترین و جذاب ترین  ورزش های دنیا است و امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. همان طور که می دانید بسیاری از افراد به ورزش ها و تفریحات پر هیجان و حتی پر خطر علاقه مندند و بالا رفتن آدرنالین در آن ها احساس لذت و سرخوشی بسیار زیادی را برایشان به ارمغان می آورد. بیس جامپینگ از جمله ورزش هایی است که نیازمند ارتفاع می باشد و بسیاری از پرتگاه ها، کوه ها و دره ها برای انجام این ورزش در نظر گرفته شده اند.

مناطق مناسب برای بیس جامپینگ

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل باشید تا با هیجان انگیزترین مناطق برای بیس جامپینگ آشنا شده و تجربه ای باورنکردنی و هیجان انگیز را با پریدن از ارتفاع بدون طناب داشته باشید.

بیس جامپینگ در کجراگ – نروژ

کجراک نروژ که به عنوان یکی از هیجان انگیزترین مناطق برای بیس جامپینگ شناخته می شود، از موقعیتی استثنایی برخوردار است. در این منطقه از نروژ، تخته سنگی عظیم الجثه در بین دو صخره به دام افتاده است و همین مساله باعث شده است تا توجه تمام علاقه مندان به پرش و ورزش بیس جامپینگ به این منطقه جلب شود.جالب است بدانید که از سال ۱۹۹۴ تا کنون، بیش از ۲۹ هزار پرش در این منطقه به ثبت رسیده است که بسیاری از آن ها موفقیت آمیز بوده و متاسفانه برخی نیز با شکست مواجه شده اند و حوادث ناگواری را رقم زده اند.

کجراگ در نروژ

بیس جامپینگ در کجراگ

بیس جامپینگ در برج ایفل – فرانسه

بسیاری از ورزشکاران و علاقه مندان به پرش، به پریدن در محیط های شهری علاقه مندند و برج ایفل واقع در شهر پاریس، یکی از هیجان انگیزترین گزینه ها برای پرش از ارتفاع می باشد که البته خطرات بسیاری را نیز با خود به همراه دارد. با این حال سالانه افراد زیادی برای بیس جامپینگ به بالای این برج می روند و هیجانات بسیار زیادی را تجربه می نمایند.

بیس جامپینگ در برج ایفل

بیس جامپینگ در آبشار انجل – ونزوئلا

آبشار انجل با ارتفاع ۹۷۹ متر، به عنوان بلندترین آبشار دنیا شناخته می شود و همین مساله باعث شده است تا به یکی از هیجان انگیزترین مناطق برای بیس جامپینگ تبدیل گردد. طبیعت اطراف این آبشار فوق العاده است و پریدن از بالای آبشار به موازات جریان سیل آسای آب، تجربه ای فراموش نشدنی را برای افراد رقم می زند. در این منطقه افراد بومی بسیاری برای کمک به چامپرها وجود دارند و راهنمایی های لازم را در اختیار آنان قرار می دهند.

بیس جامپینگ در آبشار انجل

بیس جامپینگ در دولومیتی – ایتالیا

دولومیتی نام رشته کوه هایی مرتفع است که در واقع بخشی از رشته کوه آلپ می باشند و همواره مورد توجه ورزشکاران بیشماری قرار می گیرند. این منطقه دارای پرتگاه هایی بسیار خطرناک می باشد که در دل طبیعت و در منظره ای نفس گیر قرار گرفته اند و جامپرها با پریدن از آن ها می توانند لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه کنند. این منطقه از ایتالیا که به عنوان یکی از هیجان انگیزترین مناطق بیس جامپینگ شناخته می شود، همواره میزبان ورزشکاران و علاقه مندان به پرش است و لحظات پرهیجانی را برای آنان رقم می زند.

بیس جامپینگ در دولومیتی

بیس جامپینگ در دولومیتی

بیس جامپینگ در پارک ملی یوسیمیتی- امریکا

این منطقه از مناطق ممنوعه برای ورزش بیس جامپینگ به شمار می آید و اما این ممنوعیت باعث نشده است تا افراد از قله های معروف موجود در این پارک نپرند. سالانه افراد زیادی با آگاهی از خطرات ناشی از پرش در این منطقه، راهی آن شده و ترس و هیجان را به طور هم زمان تجربه می نمایند. امروزه با توجه به علاقه مندی افراد به بیس جامپینگ در این منطقه، تغییراتی در آن به وجود آمده است و مسئولین در حال ایمن سازی محیط برای ورزشکاران می باشند.

بیس جامپینگ در یوسمیت

بیس جامپینگ در پارک ملی یوسیمیتی

بیس جامپینگ در پل پرین- امریکا

این پل که بر روی رودخانه ای در کشور امریکا احداث شده است، زمانی به عنوان مرتفع ترین پل جهان شناخته می شده است. امروزه این پل یکی از محبوب ترین اماکن برای علاقه مندان به بیس جامپینگ می باشد. البته ارتفاع این پل تنها ۱۵۰ متر است، لیکن شیب رودخانه باعث می شود که افراد لحظات هیجان انگیزی را به هنگام پرش تجربه نمایند. از دیگر مزایای این پل برای ورزشکاران، دسترسی آسان آن است و افراد بدون کوهنوردی طولانی و با ماشین خود می توانند، بر روی این پل رفته و پرشی هیجان انگیز را تجربه نمایند.

بیس جامپینگ در پل پرین

بیس جامپینگ در دیوار ترول- نروژ

این دیوار که در واقع بخشی از رشته کوه ترول تین دل است، دارای ارتفاعی در حدود ۱۱۰۰ متر می باشد و به عنوان بلندترین صخره ی عمودی قاره ی اروپا شناخته می شود. همین مساله باعث شده است تا این دیواره به عنوان یکی از مناطق مناسب برای بیس جامپینگ شناخته شود و همواره مورد توجه ورزشکاران بسیاری قرار گیرد.

بیس جامپینگ در دیوار ترول

وبلاگ گردشگری سفرمی به شما کمک می کند تا با شناخت شهرها و کشورهای مختلف جهان و تفریحات و سرگرمی های موجود در آن ها، مقصد گردشگری خود را با آگاهی هر چه بیشتر انتخاب کرده و سفرهای خود را با کیفیت و لذت بیشتری تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 341 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.