فیروز سیر برترین مجلات گردشگری دنیا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷

با برترین مجلات گردشگری دنیا آشنا شوید!

سفر کردن از تفریحاتی است که نمی توان از آن گذشت! سفر روح شما را جلا می دهد و با آدم های جدید آشنا می سازد. در فیروز سیر توانید با جاذبه های گردشگری مختلف آشنا شوید و روح و جسمتان را استراحت بدهید! اما همیشه انتخاب مقصد در میان شهرها و کشورهایی که مملوء از دیدنی های متنوع هستند کاری بسیار دشوار است. در این میان مجلات گردشگری به کمک ما می آیند تا با مطالعه ی آنها، سفر خود را از پیش رویابافی کنیم. حتی اگر قصد سفرهم نداشته باشید بی شک ورق زدن مجلات رنگارنگ گردشگری شما را در خود غوطه ور خواهد کرد! با سفرمی همراه باشید تا برترین مجلات گردشگری دنیا را بشناسید تا به هنگام سفر نگرانی ای نداشته باشید.

برترین مجلات گردشگری

مجله گردشگری نشنال جئوگرافیک | National Geographic Traveler

بی شک نام نشنال جئوگرافیک را زیاد شنیده اید؛ مجله نشنال جئوگرافیک از بهترین مجلات گردشگری که ماهانه با نسخه هایی جذاب، علاقمندان به گردشگری را شگفت زده می کند. این مجله پر است از عکسهایی جذاب و رنگی که نمی توانید نگاهتان را از آن بردارید و مطمئن باشید هر چیزی که در حوزه گردشگری بخواهید در این مجله یافت می شود. با خواندن مجله نشنال جئوگرافیک به برترین عکس های گردشگری، مناظر، تاریخ و سفرنامه های گوناگون دست می یابید که بدون شک مطالعه ی آنها جذاب خواهد بود و شما در کشف بهتر جهان کمک می کند!

مجله گردشگری نشنال جئوگرافیک | National Geographic Traveler مجله گردشگری نشنال جئوگرافیک | National Geographic Traveler

مجله گردشگری کاندنست تراولر | CondéNast Traveler

در میان برترین مجلات گردشگری دنیا، نام مجله کاندنست تراولر نیز به چشم می خورد. کاندنست تراولر از بهترین مجلات سبک زندگی هم می باشد که تا به حال توانسته ۲۵ جایزه ملی را به دست آورد. در این مجله عکس های بی نظیری از عکاسان برجسته ی دنیا به چاپ می رسد که بی شک تماشای آنها لذت بخش خواهد بود. این مجله ی خوش آب و رنگ در هر ماه  یک بار منتشر می شود.

مجله گردشگری کاندنست تراولر | CondéNast Traveler

مجله گردشگری گت لاست | Get Lost Magazine

مجله گت لاست شما را شگفت زده و غرق در ماجراجویی هیجان انگیز خواهد کرد! محتوای مجله گت لاست پر است از تجربه های سفر در شهرها و کشورهای مختلف. گت لاست مانند سفرنامه ای تصویری هر خواننده ای را به خود مجذوب می کند. با مطالعه گت لاست از بهترین مجلات گردشگری با ایده هایی جذاب و خاص از سفر آشنا می شوید که می توانید به کشف مقصد های گردشگری مشغول شوید. گت لاست از آن دسته مجلاتی است که تنها هر سه ماه یکبار منتشر می شود!

مجله گردشگری گت لاست | Get Lost Magazine مجله گردشگری گت لاست | Get Lost Magazine

مجله واگاباند | Vagabond

این مجله سوئدی از برترین مجلات گردشگری و سفر است که متعلق به گروه Egmont نیز می باشد. واگاباند از اولین مجلات منتشر شده در اسکاندیناوی و کشورهایی همچون سوئد، نروژ و دانمارک می باشد که سفرنامه و عکس هایی بی نظیر مرتبط با سفر را منتشر می کند که بی شک همراه خوبی به هنگام فیروز سیر باشد.

مجله واگاباند | Vagabond

مجله گردشگری دیستینشن | DestinAsian

مجله سبک زندگی و سفر DestinAsian جزو برترین مجلات گردشگری در آسیا و اندونزی بوده که نسخه اپلیکیشن نیز دارد. مجله گردشگری DestinAsian توسط تیم رسانه ای این شرکت در هواپیما، هتل و روزنامه فروشی های آسیا پخش می شود. این مجله گردشگری حاوی عکس های رنگارنگ و سفرنامه های کوتاه و طولانی است که تنها در رابطه با مقصدهای گردشگری آسیا و اقیانوسیه تمرکز دارد.  اگر قصد سفر به کشورهای اطراف را دارید و هنوز نمیدانید چه مقصدی را برای سفر خود انتخاب کنید مطمئن باشید این مجله گردشگری هر آنچه که نیاز داشته باشید را برطرف خواهد کرد.

مجله گردشگری دیستینشن | DestinAsian

مجله گردشگری لانلی پلنت | Lonely Planet Traveller

لانلی پلنت بی شک مجله ای فوق العاده و بی نظیر در حوزه گردشگری می باشد که به نام ترین ناشران کتاب آن را منتشر می کنند. این مجله گردشگری انواع جاذبه های دیدنی و بکر را با تصاویری خوش آب و رنگ و توضیحاتی برای شما معرفی می کند که به صورت ماهانه در دو نسخه هندی و آرژانتینی منتشر می شود. مجله گردشگری لانلی پلنت نسخه دیجیتالی خود را را در کره جنوبی و چین و ایالات متحده نیز منتشر کرد.

مجله گردشگری لانلی پلنت | Lonely Planet Traveller

مجله گردشگری The Sunday Times Travel Magazine

در این مجله بریتانیایی هر آنچه که نیاز داشته باشید از عکس و سفرنامه گرفته تا اطلاعات کامل شهر ها منتشر می شود و با جذابیت خاصی که دارد خواننده را در هر سفر با خود همراه می کند. شاید سخت باشد مجله ای پیدا کنید که راهنمای کامل و جامعی از شهرها را به شما بدهد اما مجله The Sunday Times Travel از جزئیات شهرها در سفرنامه های خود به همراه عکس می گوید. عکس های رنگی و جذاب بسیاری را در سان دی تایمز تراول که از برترین مجلات گردشگری است چاپ می شود.

مجله گردشگری The Sunday Times Travel Magazine

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف، جاذبه های گردشگری و غیره تکمیل نموده و سفر خود را با آسودگی تمام بگذرانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 309 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.