فیروز سیر بزرگ‌ ترین آکواریوم‌ های جهان - فیروز سیر

تاریخ انتشار: جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷

۴٫۵
/
۵
(
۸

امتیاز

)

 با بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان آشنا شوید

آیا در لیست مکان‌های مورد علاقه‌تان نام بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان را جای داده‌اید؟ چه نکته قابل توجهی در این آکواریوم‌ها وجود دارد که آن‌ها را از سایر آکواریوم‌ها متمایز می‌کند؟ آیا تماشای ماهی‌های رنگارنگ و گونه‌های نادر از جانوران دریایی شما را نیز بر سر ذوق می‌آورد؟

آکواریوم جنوا

آکواریوم‌های بزرگ و غول پیکر شیشه‌ای، محیط مناسبی برای نگه داری موجودات خاص دریایی هستند. به گونه‌ای که برای تماشای شگفتی‌های زیر آب نیازی به رفتن به سواحل مرجانی دریا نخواهید داشت؛ زیرا آکواریوم‌ها که با پیشرفت تکنولوژی مدرن‌تر و خاص‌تر شده‌اند؛ امکان تماشای تمام موجودات دریایی را از پشت شیشه‌های ضخیم برای همگان فراهم می‌کنند. شما در بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان بدون نیاز به ساعت‌ها آب تنی و بلد بودن اصول غواصی می‌توانید سفره ماهی‌ها، عروس دریایی و حتی اختاپوس‌ها را از نزدیک تماشا کنید.

بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان

اگر علاقه خاصی به دنیای پیچیده و خاص زیر آب دارید و همیشه به دنبال بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل همراه باشید و سفری به دنیای اسرارآمیز و شگفت انگیز زیر آب داشته باشید.

آکواریوم S.E.A

آکواریوم S.E.A که در جنوب شرقی آسیا و در سواحل کشور سنگاپور واقع شده، یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان است. درون این آکواریوم ۴۵۰۰۰۰۰۰ لیتر آب وجود دارد. یک صد هزار موجود دریایی از ۸۰۰ گونه جانوری درون آکواریوم S.E.A سنگاپور زندگی می‌کنند. با تماشای این آکواریوم از نزدیک تصور می‌کنید که درون اقیانوس قدم می‌زنید و احساس لذت بخشی را هنگام تماشای موجودات دریایی خاص و جذاب از نزدیک خواهید داشت.

آکواریوم S.E.A

آکواریوم جورجیا

آکواریوم جورجیا نیز یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان است. این آکواریوم در آتلانتا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این آکواریوم خانه‌ای برای کوسه‌ها و نهنگ‌ها است که آزادانه درون آن شنا می‌کنند. بیش از ۵۰۰ گونه جانوری دریایی درون این آکواریوم وجود دارند و سالانه افراد زیادی برای بازدید به محلی که آکواریوم جورجیا در آن قرار دارد مراجعه می‌کنند.

آکواریوم جورجیا

آکواریوم دبی مال

دبی مال تنها یک مرکز خرید جذاب و هیجان انگیز نیست! در این مکان یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان وجود دارد که با استقبال خوبی از سوی گردشگران مواجه شده است. درون این آکواریوم ۱۰ میلیون لیتر آب وجود دارد و خانه امنی برای کوسه‌ها، سفره ماهی‌ها، اختاپوس‌ها و سایر گونه‌های جانوری نایاب است. با قدم زدن در این آکواریوم شیشه‌ای می‌توانید شگفتی‌های دنیای زیر آب را از نزدیک لمس کنید.

آکواریوم دبی مال

 آکواریوم لوشنوگرافیک در والنسیا اسپانیا

آکواریومی که در پارک اقیانوس‌شناسی والنسیا اسپانیا واقع شده است نیز در رده بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان قرار می‌گیرد. این آکواریوم بزرگ‌ترین آکواریوم واقع در قاره اروپا است. درون این آکواریوم ۲۴ میلیون لیتر آب وجود دارد و علاوه بر جانوران دریایی پنگوئن‌ها و شیرهای دریایی نیز در این مکان زندگی می‌کنند.

 آکواریوم لوشنوگرافیک در والنسیا اسپانیا

آکواریوم تورکوازو استانبول

استانبول به عنوان یکی از شهرهای زیبای ترکیه هر ساله پذیرای گردشگران و توریست‌های زیادی از سر تا سر جهان است. علاقه‌مندان به شرکت در تور استانبول لیستی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه را جهت سفر تفریحی‌شان تهیه می‌کنند. یکی از گزینه‌های منحصر به فردی که در صدر لیست گردشگران قرار دارد، آکواریوم تورکوازو استانبول است؛ که به عنوان یک نمونه از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان در نظر گرفته شده است. درون این آکواریوم ۵ میلیون لیتر آب وجود دارد و بیش از ۱۸۰۰ موجود دریایی از جمله ماهی‌های رنگارنگ و کوسه‌ها در این مکان اقامت دارند.

آکواریوم تورکوازو استانبول

آکواریوم خلیج مونتری

 در بین نام جذاب‌ترین و بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان نام آکواریوم خلیج مونتری نیز به چشم می‌خورد. این آکواریوم را می‌توان به عنوان اولین خانه کوسه‌های سفید بر روی آب تصور کرد. در این آکواریوم ۱٫۲ میلیون لیتر آب وجود دارد و بازدید کنندگان می‌توانند از پشت شیشه‌های طراحی شده به تماشای سفره ماهی‌ها، کوسه‌ها و … بپردازند.

آکواریوم خلیج مونتری

آکواریوم یوشاکا

آفریقا با جاذبه‌های طبیعی بکر و دست نخورده‌اش همیشه گردشگران را هیجان زده می‌کند! در بین معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه، آکواریوم یوشاکا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان قابل مشاهده است. این آکواریوم که در بندر دوربان واقع در آفریقای جنوبی قرار دارد، محل زندگی گونه‌های جانوری نایاب دریایی همانند اسب‌های آبی می­باشد. طراحی این آکواریوم به شکل کشتی غرق شده صورت پذیرفته است تا لذت بازید از دنیای زیر آب برای توریست‌ها چندین برابر شود.

آکواریوم یوشاکا

آکواریوم جنوا

آکواریوم جنوا که در کشور ایتالیا واقع شده است نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان در نظر گرفته می‌شود. این آکواریوم که مشابه زیستگاه طبیعی موجودات دریایی در دریای مدیترانه و اقیانوس هند ساخته شده است، دارای حدود ۱ میلیون لیتر آب است و بیش از ۶۰۰۰ موجود دریایی از جمله سفره ماهی‌ها، کوسه‌ها و دلفین‌ها را در قلب خود جای داده است.

آکواریوم جنوا

خلاصه

 اگر به دنیای زیر آب و پیچیدگی‌های خارق‌العاده‌اش عشق می‌ورزید و از ساعت‌ها تماشا کردن موجودات دریایی لذت می‌برید، بازید از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان هنگام فیروز سیر‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ زیرا در این آکواریوم‌ها، جهان زیر آب به خوبی به تصویر کشیده شده است. تا گردشگران بتوانند قدم زدن در کف اقیانوس را هنگام بازدید از آکواریوم‌ها تجربه کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 445 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.