فیروز سیر بهترین رستوران های بارسلونا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷

۲٫۳
/
۵
(
۳

امتیاز

)

رستوران های بارسلونا

صرف غذای محلی و اصیل در بارسلون اسپانیا می تواند تجربه ای باشد که هر گردشگری را مجذوب خود کند! غذا در این کشور از ارزش بالایی برخوردار است از همین رو در سفر به این کشور با تنوع غذایی فوق العاده ای در رستوران های بارسلونا روبرو می شوید. رستوران های بارسلونا با تنوع بسیار، از محصولات تازه برای طبخ غذاهای خود استفاده می کنند تا طعم و عطری منحصر به فرد را برای میهمانان خود به ارمغان آورند. عاشقان غذاهای دریایی، بارسلونا را بی شک بهشتی روی زمین می دانند که انواع غذاهای دریایی لذیذ همچون شاه میگو، اختاپوس، صدف، ساردین، انواع ماهی ها و .. در رستوران های این شهر می توانند نوش جان کنند.

رستوران های بارسلونا

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا با برخی از بهترین رستوران های بارسلونا برای شکم گردی آشنا شوید.

رستوران کن سوله | Can Solé

از بهترین رستوران های بارسلونا با محیطی دوستانه و غذاهایی لذیذ، رستوران کن سوله است که در خیابان سنت کارلس قرار گرفته است. این رستوران انتخابی فوق العاده برای چشیدن طعم پائیا و غذایی معروف به نام قاشق مادربزرگ می باشد که میهمانان خود را با طعمی لذیذ شگفت زده می کند! این رستوران انواع غذاهای دریایی، مدیترانه ای و اسپانیایی را با طعمی فوق العاد و استفاده از موادی تازه و مرغوب طبخ و سرو می کند. رستوران کن سوله دو طبقه فضای آرام و دوستانه ای دارد که می تواند میزبان شما در قرارهای خاص، عاشقانه، مهمانی های خانوادگی و یا قرار های کاری باشد.  غذاهای محلی این رستوران را به هیچ وجه از دست ندهید تا با فرهنگ غنی و اصیل این شهر زیبا بیشتر آشنا شوید!

رستوران کن سوله | Can Solé رستوران کن سوله | Can Solé رستوران کن سوله | Can Solé

رستوران الکیمیا | Alkimia

رستورانی شیک و مدرن که سرآشپزی معروف و ماهر با همسر خود آن را در سال ۲۰۰۲ افتتاح کرد. غذاهای مدیترانه ای، اسپانیایی، دریایی و غذاهای مخصوص گیاهخواران در این رستوران با مهارت تمام طبخ و سرو می شود تا باعث رضایت و خشنودی میهمانان شود. رستوران الکیمیا توانسته تا به حال جایزه های بسیاری از جمله ستاره میشلن را از آن خود کند، از این رو از بهترین رستوران های بارسلونا برای صرف ناهار و شام در محیطی شیک می باشد. کارکنان این رستوران با خوشرویی تمام میزبان شما برای صرف غذا می باشند تا غذایی لذیذ و نوشیدنی دلچسب را نوش جان کنید!

رستوران الکیمیا | Alkimia رستوران الکیمیا | Alkimia رستوران الکیمیا | Alkimia

رستوران حواس پنج گانه | Cinc Sentits

یکی دیگر از بهترین رستوران های بارسلونا که در مدت زمان کمی توانسته جایزه های بین المللی بسیاری را کسب کند، رستوران حواس پنج گانه بارسلونا می باشد. دکوراسیون داخل رستوران حواس پنج گانه با رنگ های گرم مانند کرم و قهوه ای مزین شده تا محیطی دنج را با نورپردازی برای میهمانان خود به ارمغان آورد. رومیزی سفید بر روی میزها در کنار رنگ های کرم و قهوه ای، جلوه ای ویژه به فضای رستوران بخشیده است. غذاهای این رستوران توسط سرآشپزی ماهر طبخ می شود و کارکنانی خوشرو و مودب آن هارا برای شما سرو میکنند. منوی رستوران حواس پنج گانه شامل غذاهای لذیذ مدیترانه ای، اروپایی، کاتالونی و اسپانیایی است تا با ایجاد محیطی دلچسب برای قرار های کاری، قرار های عاشقانه و دوستانه مکانی مناسب باشد.

رستوران حواس پنج گانه | Cinc Sentits

رستوران کن کولیرتس | Restaurant Can Culleretes

از قدیمی ترین رستوران های بارسلونا در اسپانیا رستوران کن کولیرتس را می توان عنوان کرد که در سال ۱۷۸۶ افتتاح شده و با قدمتی طولانی و کیفیتی عالی در کتاب گینس نیز ثبت شده است. رستوران کن کولیرتس دارای ۳ سالن غذاخوری و پوشیده از نقاشی های دیواری و کاشی کاری های قدیمی است که جلوه ای خاص و ارزشمند به محیط بخشیده است. قیمت این رستوران نسبت به سایر رستوران های بارسلونا مقرون به صرفه است و می توانید غذاهای لذیذ و خوشمزه اسپانیایی، همچون خورش گراز وحشی، کبک و یا غذای دریایی پیکا پیکا را نوش جان کنید.

رستوران کن کولیرتس | Restaurant Can Culleretes

رستوران ال مرکادر د اگزمپل | El Mercader de l’Eixample

اگر علاقمندید تا غذاهای لذیذ کاتالونی را در کشور اسپانیا بچشید، ال مرکادر د اگزمپل می تواند انتخابی مناسب باشد. این رستوران در گوشه ای قلب بارسلونا و در خیابان میرورکا در ساختمانی مدرن واقع شده است.  این رستوران تمرکز ویژه ای بر روی پخت غذاهای سنتی کاتالونی با استفاده از مواد غذایی ارگانیک و نزدیکی با طبیعت دارد. این رستوران محصولات خود را از مزرعه های اطراف تهیه می کند تا با کمک به مردم محلی، غذایی فوق العاده را برای میهمانان خود طبخ و سرو کند. از بی نظیر ترین غذاهای این رستوران می توان به برنج، سوسیس، نان گوجه فرنگی، ترینشات و … اشاره کرد که در خانه ای قدیمی با حس و حالی دلچسب و خاص سرو می شود. در سفر به بارسلونای اسپانیا از صرف غذا در این رستوران قدیمی غافل نمانید.

رستوران ال مرکادر د اگزمپل | El Mercader de l'Eixample رستوران ال مرکادر د اگزمپل | El Mercader de l'Eixample رستوران ال مرکادر د اگزمپل | El Mercader de l'Eixample

همراه مجله سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف تکمیل نموده و با آگاهی کامل سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید. در صورتی که قصد دارید سفری به سرزمین اسپانیا و شهر زیبای بارسلونا داشته باشید می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به بارسلونا و رزرو هتل بارسلونا به سایت رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 345 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.