فیروز سیر بهترین رستوران های ترکیه برای شکم گردی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷

رستوران های آنکارا

شهر آنکارا، پایتخت ترکیه از شهرهایی است که همواره از سوی گردشگران و تجار مورد توجه قرار می گیرد. ایرانیان بسیاری نیز به واسطه ی نزدیکی ترکیه به ایران، آنکارا را برای سفرهای کاری و اداری خود یا حتی برای گشت و گذار در میان جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی آن انتخاب می کنند. شهر آنکارا میزبان رستوران های سنتی و مدرن بسیاری است که غذاهای بی نظیر ترکی و بین المللی را سرو می کنند.صرف غذا در رستوران های آنکارا با دکوراسیونی جذاب و غذاهای ترکی خوش طعم، انتظار گردشگران را از شکم گردی جذاب برآورده می کند. با سفرمی همراه باشید تا با بهترین رستوران های آنکارا در سفر به ترکیه بیشتر آشنا شوید.

رستوران های آنکارا

رستوران بالیکچیکوی | Balikcikoy

نام بالیکچیکوی را می توان در میان بهترین رستوران های آنکارا همیشه مشاهده کرد. این رستوران با سرآشپزی ماهر و زبده، بهترین غذاهای دریایی را با استفاده از مواد غذایی تازه سرو می کند. بالیکچیکوی شعبه های متعددی دارد که این شعبه بهترین در آنکارا است. رستوران بالیکچیکوی به زیبایی تمام طراحی و دکور شده است. در داخل این رستوران دریایی انواع المان های دریایی همچون کشتی، فانوس دریایی، طناب، لنگر و … به چشم می خورد که حال و هوایی جالب را به رستوران داده است. برای کسانی که علاقه دارند در فضای باز غذای خود را نوش جان کنند هم یه تراس وجود دارد تا با چشم اندازی از خیابان از صرف غذای خود در هوای آزاد لذت ببرند.

رستوران بالیکچیکوی | Balikcikoy

رستوران ترایلیه | Trilye

رستوران ترایلیه از جمله بهترین رستوران های آنکارا که تمام تصورات شما را از غذایی لذیذ و دلچسب برآورده می کند. این رستوران در محله کاظم اوزلپ واقع شده که با استفاده از مواد طبیعی و تازه، بهترین انتخاب برای صرف غذایی خوشمزه می باشد. رستوران ترایلیه با رنگ آبی روشن نورپردازی شده تا جلوه ای خاص به محیط رستوران ببخشد. رستوران ترایلیه دارای یک سالن پذیرایی مشرف به باغی سبز می باشد که بی شک صرف غذا در آن تجربه ای جالب خواهد بود. این رستوران غذاهای خوشمزه دریایی همچون دنتکس، ماهی های لذیذ، اره ماهی، خوراک صدف، خورشت هشت پا و غیره را برای طعمی لذیذ برای میهمانان خود سرو می کند تا با طعم اصلی غذاهای دریایی آشنا شوند.

رستوران ترایلیه | Trilye

رستوران گونایدین کباب | Gunaydin Kebap Restaurant

اگر به دنبال کبابی بی نظیر و لذیذ در آنکارا هستید، رستوران گونایدین کباب را از دست ندهید! رستوران گونایدین در ابتدا فعالیت خود را از قصابی کوچکی در استانبول آغاز کرد که رفته رفته به شهرت رسید و پس از آن تصمیم گرفتند تا یک رستوران نیز راه اندازی کنند. رستوران گونایدین توانست با کباب های ترکی بی نظیر در مدت کمی به شهرت برسد. در این رستوران می توانید برای مناسبت های خاص مانند جلسات کاری، تجاری، خانوادگی یا حتی قرارهای دوستانه میز رزرو کنید تو خوشمزه ترین کباب ترکی عمر خود را نوش جان کنید.

رستوران گونایدین کباب | Gunaydin Kebap Restaurant

رستوران گونایدین کباب | Gunaydin Kebap Restaurant

رستوران فیگه | Fige

رستورانی ایده آل با فضایی دوستانه که غذاهای گوناگونی در آن سرو می شود.  دکوراسیون رستوران فیگه، با کفپوش های چوبی، دیوار های بلند شیشه ای در بدو ورود نگاه ها را به سمت خود جذب می نماید. در بیشتر دکوراسیون این رستوران از رنگ قرمز برای به اشتها درآوردن میهمانان استفاده شده است. برای آن دسته از میهمانانی که علاقه دارند تا در فضای باز غذای خود را میل کنند این رستوران نیز با فراهم کردن باغی زیبا و سرسبز با میز و صندلی این نیاز را برطرف کرده است. غذاهای این رستوران عالی ترکیبی از بهترین غذاهای ترکی، بین المللی و آسیایی است که با موادغذایی تازه و با طعم و مزه ای بی نظیر برای میهمانان سرو می شود. جالب است بدانید که در بیشتر شب ها، موسیقی زنده دلپذیری در رستوران اجرا می شود تا لحظات لذت بخشی را تجربه نمایید.

رستوران فیگه | Fige

رستوران بویاسیزاده کوناگی | Boyacizade Konağı

رستورانی زیبا با حال و هوای خاص که درون عمارتی قدیمی و مربوط به عثمانی واقع شده است. اگر به فضاهای سنتی برای صرف غذا علاقه دارید بی شک رستوران بویاسیزاده کوناگی از بهترین رستوران های آنکارا برای صرف غذاهای سنتی ترکی است. میهمانان می توانند از طریق حیاطی با راهروهای سنگ فرش به این رستوران دسترسی یابند. همچنین در فضای بیرونی این رستوران نیز می توانند در کنار هوای آزاد و با چشم اندازی زیبا، غذای خود را نوش جان کنند. رستوران بویاسیزاده کوناگی در کنار غذاهای سنتی ترکی، چندین ماهی نیز سرو می کند که نباید خوردن آن را از دست داد!  فضای سنتی رستوران با فرش های ایرانی، وسایل عثمانی، نقاشی های قدیمی و وسایل آنتیک مزین شده است که در نگاه علاقمندان به فضاهای سنتی بسیار جذاب خواهد بود.

رستوران بویاسیزاده کوناگی | Boyacizade Konağı

در صورتی که قصد دارید به آنکارا پایتخت ترکیه سفر کنید، می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به آنکارا و رزرو هتل آنکارا به سایت رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه نمایید. همچنین همراه وبلاگ گردشگری سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های گردشگری، هتلها، مراکز خرید، رستوران های شهرها و کشورهای مختلف و هر آنچه که در دنیای گردشگری می گذرد تکمیل نموده و سفری آسوده و لذت بخش را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.