فیروز سیر بهترین رستوران های وارنا برای شکم گردی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷

رستوران های وارنا

وارنا از زیباترین مقاصد گردشگری بلغارستان برای سفری ایده آل و خاطره انگیز است. بی شک قدم زدن بر روی شن های ساحلی، کوچه های قدیمی و پرپیچ و خم از جاذبه های گردشگری وارنا است که تجربه ای خاص و رویایی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. اما جاذبه های این شهر ساحلی و بلغارستان تنها به ساحل های آن و جاذبه های تاریخی اش محدود نمی شود! غذاهای بلغاری را کافیست یکبار امتحان کنید تا متوجه شوید این کشور در زمینه غذا، حرف های بسیاری برای گفتن دارد! غذاهای سنتی بلغاری با ترکیبی از فرهنگ و آشپزی یونانی و ترکی را در تنها در بهترین رستوران های وارنا می توان چشید!

رستوران های وارنا

برای شکم گردی جذاب میان بهترین رستوران های وارنا در بلغارستان همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باشید.

رستوران اولی | Olea Restaurant

محیطی زیبا، چیدمانی منحصر به فرد به همراه غذاهایی دریایی شما را شگفت زده خواهد کرد! رستوران اولی از بهترین رستوران های وارنا است که طراحی داخلی آن با استفاده از رنگ های روشن و وسایل هنری دکور شده است. اولی یکی از چندین شعبه ی رستوران زنجیره ای BM  می باشد از این رو در کیفیت غذاهای بی نظیر آن هیچ شک و شبهه ای وجود نخواهد داشت! اولی با ایجاد فضایی زیبا و هنری با چشم اندازی زیبا از دریای مدیترانه، شامی رویایی را برای شما به ارمغان می آورد. این رستوران هنری انواع غذاهای دریایی، ماهی، میگو و غذاهای گیاهی را با سبزیجات تازه و محلی سرو می کند.

رستوران اولی | Olea Restaurant رستوران اولی | Olea Restaurant

رستوران گودزیلا | Godzila Restaurant

اگر به رستوران های ساحلی با چشم اندازی از دریای مدیترانه علاقه مند هستید، رستوران گودزیلا از بهترین رستوران های وارنا برای چشیدن غذاهای بلغاری در محیطی ایده آل اما با قیمتی گران می باشد. شاید نام گودزیلا بر روی این رستوران شک برانگیز باشد اما جالب است بدانید که لذیذترین غذاهای بلغاری را در این رستوران می توانید نوش جان کنید. رستوران گودزیلا بیشتر به خاطر غذاهای سنتی آن معروف است اما نباید از غذاهای دریایی و سوشی های فوق العاده آن غافل ماند. سالاد شوپسکا از خوشمزه ترین سالادهای وارنایی است که بسیار خوشمزه است.

 رستوران گودزیلا | Godzila Restaurant رستوران گودزیلا | Godzila Restaurant

رستوران لارگو | Largo

لارگو یکی دیگر از بهترین رستوران های وارنا برای صرف غذاهای خوشمزه فست فودی است که در مرکز شهر وارنا واقع شده است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای فست فودی و اروپایی را با طعم و مزه ای بی نظیر نوش جان کنید. دکوراسیون رستوران لارگو مدرن بوده و با فضای زیبای داخلش، میهمانان را مجذوب خود می کند. رستوران لارگو دارای باغی نیز می باشد که ترکیبی بی نظیر از طبیعت و آرامش با غذاهایی دوست داشتنی را برای میهمان ایجاد میکند.

رستوران لارگو | Largo

رستوران پارمی فمیلی | Parmy Family

رستورانی زنجیره ای در وارنا که یک شعبه آن در پارک سی گاردن و شعبه ی دیگر آن در نزدیکی ریزورت گلدن سندز واقع شده است. رستوران پارمی فمیلی توانست در مدت زمان کوتاهی، به خاطر غذاهایی خلاقانه و خوش طعم، سرویس دهی عالی، شیرینی ها و دسرهای تازه به شهرت خاصی در میان مردم محلی و گردشگران برسد و خود را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های وارنا برای شکم گردی تبدیل کند.

رستوران پارمی فمیلی | Parmy Family

رستوران پارمی فمیلی | Parmy Family

رستوران جاسمین | Jasmin Tea House

محیط دوست داشتنی و صمیمانه ی رستوران جاسمین گیاهخواران را شیفته ی خود می کند. غذاهای این رستوران با ظرافت تمام و با مواد تازه ی گیاهی طبخ و سرو می شود. بنابراین اگر گیاهخوار هستید این رستوران فوق العاده را از دست ندهید. پنیرهای محلی، غلات محلی، سبزیجات تازه و غذاهایی لذیذ گیاهی را در محیط زیبای این رستوران نوش جان کنید. نوشیدنی های این رستوران، همچون لیموناد زنجبیلی و آب میوه های تازه شهرت خاصی دارد. مبلمان این رستوران به رنگ سفید می باشند که با ترکیبی از پارچه های آبی روشن و صورتی، جلوه ای زیبا و حس و حالی صمیمانه به فضا بخشیده اند. بی شک صرف غذایی لذیذ بر روی تخت با کوسن های رنگارنگ تجربه ای خوشمزه و لذت بخش می باشد.

رستوران جاسمین | Jasmin Tea House رستوران جاسمین | Jasmin Tea House

کافه گرافیتی | Graffiti Café

کافه گرافیتی از زیباترین رستوران های وارنا است که در بدو ورود با معماری خارق العاده اش، شما را شگفت زده خواهد کرد. این رستوران هنری، شبانه روز گردشگران بسیاری به دلیل زیبایی چشمگیرش به سمت خود می کشاند. این رستوران غذاهای مدرن و بی نظیر بلغاری و بین المللی را سرو می کند که بی شک مزه ی آن از زیر زبانتان نخواهد رفت! نکته جالب در مورد کافه رستوران گرافیتی ۲۴ ساعته بودن آن است! در هر ساعتی از شبانه روز این رستوران بی نظیر آماده ی سرو غذاهای هیجان انگیز اما گران خود برای مشتریان می باشد!

کافه گرافیتی | Graffiti Café

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف، موزه ها، هتل ها، رستوران ها و جاذبه های گردشگری تکمیل نموده و با آگاهی کامل سفری لذت بخش را تجربه نمایید. در صورتی که قصد دارید به وارنای بلغارستان سفر کنید می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به وارنا و رزرو هتل وارنا به سایت رزرواسیون سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 344 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.