فیروز سیر بهترین رستوران های گوا برای شکم گردی! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷

رستوران های گوا

گوا همچون نگینی در کشور هندوستان می درخشد و با سواحلی رویایی و طبیعتی زیبا در میان گردشگران محبوبیت خاصی دارد. به همین دلیل این شهر زیبا مملوء از جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، هتل ها و رستوران های بی شماری است تا سفری به یادماندنی را برای گردشگران به ارمغان آورند. در رستوران های گوا اکثر غذاها ترکیبی از غذاهای پرتغالی، هندی و عربی هستند که با ادویه ها، چاشنی ها و ترشی های خوشمزه برای میهمانان سرو می شوند. همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا با بهترین رستوران های گوا برای شکم گردی بیشتر آشنا شوید.

رستوران های گوا

رستوران مارتین کورنر | Martin’s Corner

اگر علاقمند هستید تا بهترین غذاهای دریایی لذیذ را با چاشنی های گوایی نوش جان کنید رستوران مارتین کورنر انتخابی خوشمزه می باشد! مارتین کورنر از بهترین رستوران های گوا است که لذیذ ترین غذاهای هندی و چندین غذای چینی را در محیطی جذاب و دوستانه برای مشتریان خود سرو می کند. در رستوران مارتین کورنر هر شب گروهی جذاب، برای میهمانان موسیقی زنده اجرا می کند تا لذت صرف غذا و نوشیدنی را در این رستوران دو چندان کنند.

رستوران مارتین کورنر | Martin's Corner

رستوران آپر هاوس | The Upper House

از بهترین رستوران های گوا با غذاهای محلی و سنتی گوا را بی شک می توان رستوران آپر هاوس دانست. رستوران آپر هاوس در قلب گوا واقع شده که با قرار گیری در مقابل باغی زیبا، چشم اندازی بی نظیر را به میهمانان خود هدیه می کند. این رستوران شیک و مجلل دارای کافه تریا و کافه سنتی نیز می باشد که بهترین غذاهای گوایی را با تلفیقی از غذاهای پرتغالی در فضایی جذاب سرو می کند.

رستوران آپر هاوس | The Upper House رستوران آپر هاوس | The Upper House

رستوران تالاسا | Thalassa Restaurant

صرف غذا در رستورانی یونانی و با چشم اندازی زیبا از سواحل هند برای هر گردشگری تجربه ای جذاب است! در هنگام غروب آفتاب می توانید در محیط باز این رستوران و بر روی صندلی های نشسته و از غذای لذیذ خود به همراه منظره ای چشم نواز، نهایت لذت را ببرید. رستوران تالاسا بهترین غذاهای یونانی همچون دیپ ساده ی بادمجان و کباب های لذیذ را با محصولات تازه ی محلی طبخ و سرو می کنند. این رستوران با محبوبیت بسیار زیادی که در میان محلی ها و گردشگران دارد همیشه شلوغ است! پس بهتر است قبل از رفتن به رستوران تالاسا در گوا از پیش برای خود میزی رزرو کنید.

رستوران تالاسا | Thalassa Restaurant رستوران تالاسا | Thalassa Restaurant

رستوران افتر سون | After SeVen

یکی دیگر از بهترین رستوران های گوا برای شکم گردی، رستوران افتر سون می باشد که در منطقه کالانگوت گوا و در کوچه ای منتهی به خیابان اصلی قرار گرفته است. افتر سون رستورانی کوچک و جذاب با فضایی صمیمی و دوست داشتنی می باشد که با قرار گیری درون باغی بزرگ، حس و حال خوبی به میهمانان خود هدیه می دهد. اگر قصد دارید بهترین غذاهایی گوایی و بین المللی را نوش جان کنید، بی شک این رستوران از بهترین انتخاب هاست.

رستوران افتر سون | After SeVen

رستوران ا روری | A Reverie

رستوران ا روری به معنای یک خیال می باشد که با طراحی داخلی، محیط جذاب و غذاهایی بی نظیر کاملا مطابقت دارد. ا روری از گرانقیمت ترین رستوران های گوا برای صرف غذا در محیطی لوکس و زیبا می باشد. انواع غذاهای هندی با طعمی بی نظیر و به بهترین شکل ممکن در این رستوران طبخ می شوند. همانطور که گفته شد رستوران ا روری از قیمت های بالایی برخوردار است اما بی شک با غذاهایی فوق العاده ارزش امتحان کردن را دارد!

رستوران ا روری | A Reverie

رستوران آشپزخانه مامان | Mum’s kitchen

زوجی خوش ذوق و ماهر در زمینه آشپزی، رستورانی با حال و هوای دوستانه به نام رستوران مامان را افتتاح کردند که در آن با پخت غذاهای خانگی هندی و گوایی، گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشانند. این زوج تمام تلاش خود را کرده اند که با پخت غذاها، گردشگران را با فرهنگ گوا و هند آشنا سازند. منوی نهایی این رستوران برگرفته از اصیل ترین غذاهای هندی و ترکیب با غذاهای پرتغالی است تا میهمانان غذایی لذیذ را در محیط جذاب رستوران آشپزخانه مامان با دکوراسیونی فوق العاده، وسایل قدیمی و چشم اندازی زیبا رو به باغ نوش جان کنند.

رستوران آشپزخانه مامان | Mum's kitchen رستوران آشپزخانه مامان | Mum's kitchen

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا اطلاعات خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف، جاذبه های گردشگری، هتل ها، مراکز خرید و رستوران های کشور های مختلف تکمیل نموده تا با آگاهی کامل، سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید. در صورتی که قصد دارید سفری آسوده و به یادماندنی به شهر زیبای گوا داشته باشید می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به گوا و رزرو هتل گوا به سایت رزرواسیون آنلاین سفری مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 382 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.