فیروز سیر بهترین رنگ برای آیفون 11 کدام است؟ - فیروز سیر

آیفون ۱۱ نسبت به آیفون Xr تغییرات اندکی از لحاظ طراحی داشته است و شما خیلی راحت می‌توانید، تشخیص دهید که هر دوی این گوشی‌ها مربوط به یک شرکت هستند. آیفون ۱۲ هم نسبت به آیفون ۱۱ تغییرات کمی داشته است و این جریان برای گوشی‌های بعدی هم وجود دارد.

سال‌های گذشته تنوع رنگ تلفن‌های همراه تولید شده به گستردگی امروز نبود و شرکت‌ها از چند رنگ ساده و خاص برای گوشی‌های خود استفاده می‌کردند که در سال‌های اخیر این سیاست تغییر کرده است، اما چرا؟

در سال‌های اخیر برندهای تولید کننده تلفن همراه برای اینکه توجه مشتری‌ها را به خود جلب کنند، گوشی‌های تلفن همراه با رنگ‌های متنوع و جذاب تولید می‌کنند. آیفون ۱۱ یکی از گوشی‌های پرطرفدار آیفون است که طرفدارهای بسیار زیادی هم دارد، این گوشی یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های آیفون است و بسیار کار راه‌انداز است.

آیفون این گوشی را در شش رنگ سبز، آبی، قرمز، بنفش یا یاسی، مشکی و سفید تولید و به بازار عرضه کرده است، اما کدام رنگ آیفون ۱۱ بهتر است؟ همان‌طور که می‌بینید تنوع رنگ در این مدل آیفون بسیار بالا است و مشتری‌ها را در هنگام خرید دچار تردید می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا در خصوص رنگ‌ گوشی‌های آیفون صحبت کنیم و به شما بگوییم که کدام رنگ آیفون بهتر است.

رنگ‌ها‌ی مختلف آیفون ۱۱

کدام رنگ آیفون ۱۱ بهتر است؟

رنگ تلفن همراه یک موضوع کاملا سلیقه‌ای است و نمی‌توان اعلام کرد که کدام رنگ آیفون ۱۱ بهتر است؟ اما در ادامه قصد داریم تا در خصوص رنگ‌های آیفون ۱۱ بیشتر صحبت کنیم. همان‌طور که در بالا اشاره شد، آیفون ۱۱ در ۶ رنگ بسیار جذاب و دیدنی تولید می‌شود.

در سال‌های اخیر برندهای تولیدکننده تلفن همراه از اسامی عجیب غریبی مانند تیتانیومی، آبی مرجانی و .. برای تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنند، اما آیفون از این سیاست استفاده نکرده است و آیفون ۱۱ را با همان رنگی که هستند، نام گذاری می‌کنند. در ادامه در خصوص رنگ‌های آیفون ۱۱ صحبت می کنیم و به شما می‌گوییم که کدام رنگ آیفون بهتر است.

رنگ‌های سفید و سیاه

سفید و سیاه دو رنگ محبوب بوده که پای ثابت تمام گوشی‌های موجود در بازار هستند. تا حالا برندی را دیده‌اید که گوشی‌های خود را به هیچ عنوان در رنگ‌های سفید و مشکی تولید نکند؟ به عقیده بسیاری از افراد رنگ‌های سفید و مشکی دیگر خسته کننده و تکراری شده‌اند، اما می‌توان گفت که هر چقدرهم رنگ‌های جدید و خاص وارد بازار شود باز هم مشکی و سفید در صدر رنگ‌های پرطرفدار در بازار قرار می‌گیرند.

برای افرادی که انرژی مثبت دارند و برای انجام کارها به خود تکیه می‌کنند، رنگ سفید بهترین گزینه است. سفید رنگ پاکی است و مواظبت از آن بسیار مهم است، اگر فردی پاکیزه هستید، تنها یک انتخاب برای خرید آیفون ۱۱ پیش روی شماست و آن هم سفید است.

رنگ مشکی محبوبترین رنگ برای تلفن‌های همراه است، این رنگ نشان دهنده حس رضایت شما از زندگی است و انتخاب بسیاری از افراد به ویژه آقایان برای خرید گوشی آیفون ۱۱ رنگ مشکی است.

این رنگ‌ها به راحتی با هر رنگی ست می‌شوند و مهم نیست که استایل شما چگونه است، این گوشی‌ها هیچ آسیبی به تیپ و استایل شما نخواهند زد و به هیچ عنوان استایل شما را خراب نمی‌کنند. کمتر کسی پیدا می‌شود که گوشی‌های آیفون چند ده میلیونی را بدون کاور استفاده کند.

برای گوشی‌های مشکی و سفید تنوع کاور بسیار زیادی وجود دارد در حالی که در سایر رنگ‌های آیفون ۱۱ چنین تنوعی وجود ندارد. به‌طور کلی رنگ‌های سفید و مشکی ریسک خرید بسیار کمی دارند، رنگ سفید و مشکی کاملا رایج هستند و افرادی که این گوشی‌ها را خریداری می‌کنند به ندرت از رنگ آن‌ها خسته می‌شوند.

اگر شخصی هستید که به تنوع علاقه دارید، می‌توانید گوشی سفید یا مشکی را خریداری کنید و از قاب‌های رنگی بر روی آن استفاده کنید. به نظر ما بهترین رنگ برای آیفون ۱۱ مشکی و سفید است، نظر شما چیست؟ بهترین رنگ برای آیفون ۱۱ کدام است؟

بهترین رنگ آیفون ۱۱

رنگ سبز

اپل استاد ساختن رنگ‌های دقیق و زیبا برای گوشی‌های خود است. اگر دوست دارید، یک آیفون ۱۱ خاص در دست داشته باشید، رنگ سبز همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. این رنگ به حدی ملایم و چشم‌نواز است که چشم‌ها از دیدن آن سال‌ها و سال‌ها سیر نخواهند شد.

رنگ سبز به آیفون شما هویت خاص و تازه‌ای می‌بخشد و تلفن همراه شما را به یک وسیله متمایز از سایر افراد تبدیل خواهد کرد. سبز رنگ طبیعت است، اگر جز آن دسته از افراد هستید که به طبیعت علاقه خاصی دارید بهترین رنگ آیفون ۱۱ برای شما سبز است.

رنگ بنفش یا یاسی

بنفش رنگ جذاب و دلربایی است، از طرفی دیگر بنفش یک رنگ کاملا تجملاتی است. بنفش از قدیم رنگی بوده است که تنها خانواده‌های ثروتمند و سلطنتی توانایی خرید آن را داشته‌اند. آیفون ۱۱ بنفش بی‌نهایت زیبا و تجملاتی است و اگر می‌خواهید تا گوشی آیفون ۱۱ شما سوپر لوکس و تجملاتی به‌نظر برسد، حتما رنگ بنفش این گوشی را تهیه کنید.

بنفش هفتمین رنگ رنگین کمان است و به همین دلیل با طبیعت ارتباط خوبی دارد، اگر عاشق طبیعت هستید، می‌توانید علاوه بر سبز بر روی این رنگ هم حساب ویژه‌ای باز کنید. برای افرادی که دوست دارند لوکس و لاکچری به نظر برسند، بهترین رنگ آیفون ۱۱ بنفش است.

رنگ زرد

رنگ زرد آیفون ۱۱ به شدت رنگ شاد و جذابی است و انرژی بسیار مثبتی را به کاربران منتقل می‌کند. بسیاری از افراد به رنگ زرد آیفون ۱۱ توجهی نمی‌کنند و از این رنگ جذاب آنگونه که باید و شاید استقبال به عمل نیامده است، اما این یک دلیل دارد و عدم استقبال مردم از این رنگ برای آیفون ۱۱ عدم زیبایی آن نیست.

مشکل بزرگ برای آیفون ۱۱ زرد رنگ این است که اپل تا روز معرفی آیفون ۱۱ از رنگ زرد تنها برای گوشی‌های ارزان قیمت خود استفاده کرده است. آیفون ۵C اولین گوشی آیفون بود که با رنگ زرد وارد بازار شد که این مدل از جمله ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های آیفون در بازار بود.

این تنها دلیلی است که بسیاری از مردم ترجیحشان بر این است که آیفون ۱۱ خود را رنگی غیر از زرد خریداری کنند. زرد در روانشناسی نماد خلاقیت، اعتماد به نفس و شادی است. این رنگ شما را در کانون توجهات قرار می‌دهد.

به شما توصیه می‌کنیم که اگر عاشق رنگ زرد هستید، باورهای اشتباه در خصوص آیفون‌های زرد رنگ را کنار بگذارید و این گوشی را خریداری کنید. آیا در پاسخ به این سوال که  کدام رنگ آیفون ۱۱ بهتر است؟ می‌توانیم بگوییم “زرد”؟ دلیل خود را برای عدم یا تایید رنگ زرد در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

رنگ قرمز

قرمز رنگ خاصی است و طرفدارهای منحصر به فرد خود را دارد. همان‌طور که در ابتدای این مقاله گفته شد، آیفون ۱۱ در رنگ بی‌نهایت جذاب قرمز نیز تولید شده است. بر خلاف رنگ‌های بنفش، سبز و زرد که جز رنگ‌های ملایم و لطیف حساب می‌شوند، رنگ قرمز کاملا تند و اغراق آمیز است و در نقطه‌ای مخالف با این رنگ‌ها قرار گرفته است.

رنگ قرمز آیفون ۱۱ بسیار خاص است و دلیل خاص بودن آن تنها رنگ قرمز نیست. چیزی که این رنگ آیفون ۱۱ را خاص کرده این موضوع است که بخشی از پولی که برای خرید آیفون ۱۱ قرمز رنگ شما پرداخت می‌کنید برای مبارزه با پاندمی کرونا خرج می‌شود. البته قبل از شروع بیماری منحوس کرونا و پاندمی وحشتناک آن، پول جمع‌آوری شده از فروش آیفون ۱۱ قرمز رنگ برای درمان بیماری‌های سرطانی خرج می‌شد.

قیمت آیفون ۱۱ قرمز رنگ با سایر نمونه‌های غیر هم رنگ خود فرقی ندارد و فقط آیفون در فروش این محصول قید سود بیشتر را زده است. این کمپین چند سالی است در بین افراد مختلف جامعه شناخته شده است، پس با خرید آیفون قرمز رنگ تمامی افراد متوجه خواهند شد که شما بخشی از یک عمل خیرخواهانه هستید. البته رنگ قرمز بی‌نهایت جذاب است و قطعا یکی از بهترین رنگ‌های آیفون ۱۱ است.

سخن پایانی

در این مقاله در خصوص اینکه کدام رنگ آیفون ۱۱ بهتر است؟ به‌طور کامل صحبت کردیم و شما را با رنگ‌های مختلف آیفون ۱۱ آشنا کردیم. انتخاب رنگ یک موضوع کاملا سلیقه‌ای است و نمی‌توان به‌طور قطع گفت که کدام رنگ آیفون ۱۱ بهتر است.

لازم است که بدانید که رنگ تلفن‌های همراه در قیمت آن نیز تاثیرگذار است، البته این موضوع به این دلیل است که فروشندگان متوجه کم بودن یک رنگ در بازار می‌شوند و آن را با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که رنگ مشکی برای آیفون ۱۱ بیشترین طرفدار را دارد و رنگ سفید در مرتبه‌‌ی بعدی قرار می‌گیرد. بعد از این دو رنگ، رنگ قرمز در بین طرفدارهای آیفون ۱۱ بسیار پرطرفدار است (به دلیل جذابیت و انجام عمل خیرخواهانه)، رنگ‌های خاص دیگر مانند سبز، بنفش و زرد در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.