فیروز سیر بهترین مراکز خرید کوالالامپور - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷

مراکز خرید کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت زیبای مالزی با آسمانخراش هایی خیره کننده، شهری مدرن و ایده آل برای خرید کردن می باشد. مراکز خرید کوالالامپور از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر است که با تنوعی زیاد از برترین برندهای دنیا، علاقمندان به خرید را به سمت خود می کشاند. گشت و گذار در میان مراکز خرید کوالالامپور، بازار چینی ها، بازار محلی و … می تواند تجربه ای جذاب و خاطره انگیز برای گردشگران مقصد کوالالامپور ثبت کند.

مراکز خرید کوالالامپور

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا با برخی از محبوب ترین مراکز خرید کوالالامپور آشنا شوید.

مرکز خرید پاویلیون | Pavilion

پاویلیون از بهترین مراکز خرید کوالالامپور که با طراحی مدرن خریدی عالی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. این مرکز خرید در قلب شهر کوالالامپور قرار گرفته و دسترسی به آن از هر طرف شهر به آسانی صورت می گیرد. این مرکز تجاری لوکس علاوه بر بخش های داخلی از فروشگاه های بیرونی نیز تشکیل شده است که برترین برند های خارجی همچون ورساچه، ایو سن لوران، دولچه اند گابانا و برخی برندهای ارزان را عرضه می کنند. در مرکز خرید پاویلیون امکانات تفریحی، سرگرمی های بسیار و فودکورت تعبیه شده تا گردشگران از سپری کردن اوقات خود در این مرکز خرید نهایت لذت را ببرند. فودکورت پاویلیون در طبقه ی پایین این مجموعه قرار گرفته که در آن انواع غذاهای لذیذ آسیایی و بین المللی سرو می شود.

مرکز خرید پاویلیون | Pavilion مرکز خرید پاویلیون | Pavilion

مرکز خرید مید والی | Mid Valley

مرکز خرید مید والی با قرارگیری در نزدیکی بزرگراه فدرال از بزرگ ترین مراکز خرید کوالالامپور و آسیا می باشد که با پنج طبقه در این شهر خودنمایی میکند. این مرکز خرید با ۴۳۰ فروشگاه متنوع انواع برندهای خارجی و لوکس را با قیمت هایی مناسب عرضه می کند. مرکز خرید مید والی با طیف گسترده ای از مغازه ها با اجناس متفاوت هر سلیقه ای را راضی میکند! مید والی از امکانات تفریحی متنوعی نیز همچون سالن های سینما، محوطه بازی و شهربازی نیز برخوردار است. رستوران های مرکز خرید مید ولی انواع غذاهایی مالزیایی و بین المللی را برای مشتریان خود با طعمی لذیذ و عطری فوق العاده طبخ و سرو می کنند تا لذت دو چندان به مشتریان خود در کنار خرید کردن هدیه دهند!

 مرکز خرید مید والی | Mid Valley

مرکز خرید مید والی | Mid Valley

مرکز خرید گاردن | Garden Mall

در نزدیکی مرکز خرید مید والی، مرکز خرید بزرگ و محبوب دیگری به نام گاردن قرار گرفته است که به وسیله پلی به هم متصل می شوند. بهترین برندهای دنیا در زمینه ی لوازم الکتریکی، پوشاک، لوازم آرایش و .. با بهترین کیفیت و قیمت در این مرکز خرید بزرگ وجود دارند. دسترسی راحت و آسوده و وجود برترین برند ها گاردن را به یکی از محبوب ترین مراکز خرید کوالالامپور تبدیل نموده است. امکانات تفریحی و رفاهی این مرکز خرید لحظات خوبی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

the gardens mall

the gardens mall

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی | Suria KLCC

در میان برج های دوقلو پتروناس، مرکز خریدی گسترده و بزرگ به نام سوریا کی ال سی سی به چشم میخورد که با نمایی شیک و مدرن و نورپردازی های خیره کننده خودنمایی می کند. سوریا کی ال سی سی از لوکس ترین مراکز خرید کوالالامپور است که خرید کردن از برندهای معروف آن، تجربه ای فوق العاده است! شما علاوه بر خرید کردن می توانید از تفریحات این مرکز خرید همچون شهربازی نهایت لذت را ببرید و یا در رستوران های باکیفیت آن غذایی لذیذ را در کنار خانواده خود نوش جان کنید.

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی | Suria KLCC مرکز خرید سوریا کی ال سی سی | Suria KLCC

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوار | Berjaya Times Square

مرکز خریدی برجسته و بزرگ که با ساختمان های دوقلو در مرکز شهر کوالالامپور مالزی جلب توجه می کند! مرکز خرید برجایا تایمز در سال ۲۰۰۳ افتتاح شد و در مدت زمان کمی با استقبال بی نظیر مشتریان به یکی از محبوب ترین مراکز خرید کوالالامپور تبدیل شده است. همچون مراکز خرید دیگر، برجایا تایمز نیز با داشتن رستوران ها و امکانات تفریحی همچون شهربازی و سالن بازی لحظاتی خوشایند را برای مشتریان خود به وجود می آورد تا روزی خوش در این مرکز خرید سپری کنند. رستوران های مرکز خرید برجایا تایمز اسکوار به مهارتی بی نظیر در طبخ غذاهای آسیایی شهرت دارند! در سفر به کوالالامپور، گشت و گذار در این مرکز خرید با امکانات فوق العاده اش را از دست ندهید!

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوار | Berjaya Times Square

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوار | Berjaya Times Square

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوار | Berjaya Times Square

مرکز خرید لات تن | LOT 10

مرکز خرید لات تن در گذشته از رونق زیادی برخوردار نبود اما پس از اینکه شرکت ژاپنی ISETAN  مدیریت آن را در دست گرفت تغییر و تحولی عظیم در این مرکز خرید ایجاد شد. در حال حاضر لات تن از محبوب ترین و پرطرفدار ترین مراکز خرید کوالالامپور می باشد که در محله بوکیت بینتانگ قرار گرفته است. اجناس موجود در این مرکز خرید همچون پوشاک، لوازم خانه و .. همگی از کشور ژاپن وارد شده اند از این رو با مراجعه به این مرکز خرید علاوه بر خریدی خاطره انگیز با فرهنگ کشور ژاپن نیز آشنا می شوید. صرف غذاهای اصیل ژاپنی و محلی مالایی در این مرکز خرید می تواند تجربه ای لذت بخش باشد!

مرکز خرید لات تن | LOT 10 مرکز خرید لات تن | LOT 10

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا اطلاعات خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف تکمیل نموده و با آگاهی کامل سفری آسوده و خاطره انگیز تجربه نمایید. در صورتی که قصد دارید سفری به کشور مالزی و پایتخت زیبای آن داشته باشید می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور و رزرو هتل کوالالامپور به سایت رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 355 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.