فیروز سیر به ازبکستان ارزان سفر کنید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷

۳٫۶
/
۵
(
۷

امتیاز

)

سفر ارزان به ازبکستان

ازبکستان یکی از کشورهای آسیایی است که برای بسیاری از گردشگران، هم چنان ناشناخته باقی مانده است. در جای جای و گوشه کنار این کشور می توان نمونه های خیره کننده ای از زیبایی های معماری را یافت که بیانگر قدمت تاریخ و هنر این مرزو بوم است. کشور ازبکستان با ۲۸ میلیون نفر جمعیتی که دارد ۸۰ درصد آن را ازبک ها تشکیل داده اند. این کشور دارای ۱۲ استان است که با سفر به ازبکستان شما میتوایند با شهرهای سمرقند و بخارا که به عنوان قدیمی ترین و مهم ترین شهرهای تاریخی این سرزمین معرفی شده ، آشنا شوید . ازبکستان با تاریخ و فرهنگ غنی که دارد مشهور ترین فرمانروایان خود را هم چون تیمور لنگ به دنیا معرفی کرده است.

سفر به ازبکستان

با این اوصاف ازبکستان در زمره ی آن دسته از کشورهایی است که کمتر در مورد جاذبه های گردشگری آن شنیده ایم. با وجود مناظر دیدنی زیادی که برای ترغیب توریست ها در سراسر دنیا دارد، به ندرت شاهد تبلیغات سفر به این کشور شده ایم. شاید شنیدن این حرف تا حد زیادی تعجب بر انگیز باشد اما لازم است بدانید که این کشور سرشار از آثار هنری زیبایی است که هر گردشگری را متحیر و شگفت زده می سازد. ما در این مقاله سعی بر آن داریم شما را با ازبکستان و ارزان ترین راه های سفر به ازبکستان آشنا سازیم.

سفر به ازبکستان

سفر زمینی ارزان به ازبکستان

سفر زمینی به ازبکستان یکی از راه های ارزان و مناسب برای ایرانیان است که می توانند برای سفر کردن به صورت زمینی از طریق دو روش، یعنی  هم از راه تور های زمینی و وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و قطار و هم اینکه با ماشین شخصی نیز وارد خاک این کشور شد که در این صورت باید گواهینامه بین المللی شخصی خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید سفری امن و خاطره انگیز را نیز تجربه کنید. شهرهایی از ازبکستان هم چون سمرقند و بخارا، در زمان هایی نه چندان دور به کشور عزیزمان ایران تعلق داشتند. از این رو راه های ارزان زمینی به ازبکستان می تواند برای ما ایرانیان بسیار جالب و هیجان انگیز باشد و حس نوستالوژی خوبی را برایمان به وجود آورد.

بدون شک برای یک بار هم که شده وصف زیبایی های سمرقند و بذل و بخشش های فراوان این شهر را از گذشته های دور تا به امروز شنیده اید. با سفر های ارزان به این کشور و گذر از شهر به یاد ماندنی سمرقند می توانید این نتیجه گیری را داشته باشید که با گذشت هزاران سال، باز هم از شکوه و جلال این شهر کم نشده است.

سفر زمینی ارزان به ازبکستان

سفر ارزان به ازبکستان با قطار

خیلی ها سفر کردن با قطار که یکی از وسایل نقلیه عمومی پر طرفدار در میان مردم است را بیشتر می پسندند و آن را یکی از گزینه های مطمئن و راحت برای سفر کردن می دانند. از این رو اگر قصد سفر به ازبکستان را دارید می توانید با توجه به بودجه ای که برای این سفر خود در نظر گرفته اید بلیط های قطار با قیمت های مناسب و ارزان رزرو نمایید. قطار های مسافربری ازبکستان با برخورداری از امکانات رفاهی متفاوت، مهمانداران آموزش دیده و ارائه ی بهترین سرویس های پذیرایی، رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن جلب می نمایند.

سفر به ازبکستان با قطار

سفر ارزان به ازبکستان از راه هوایی

یکی دیگر از راه های سفر به ازبکستان و بازدید از جاذبه های منحصر به فرد شهر های زیبای آن، سفر از راه آسمانی این کشور است. در واقع یکی از عواملی که مسافران و توریست ها به گرفتن و رزرو بلیط هواپیمایی خود به مقصد ازبکستان ترغیب می کند، جاذبه های دیدنی متنوع و قدم زن در مسیر جاده ابریشم این کشور است.

سفر ارزان به ازبکستان از راه هوایی

هزینه های اقامت در ازبکستان

به طور معمول یکی از عوامل تعیین کننده یک سفر لذت بخش و خاطره انگیز، هزینه های استاندارد و مناسب آن از هزینه های رفت و برگشت و هزینه های اقامتی گرفته تا هزینه های خورد و خوراک و حمل و نقل است که می تواند ماندگاری و جذابیت یک سفر را برای مدت های طولانی در ذهنمان تداعی نمایند.

در کشور ازبکستان هزینه های مربوط به اقامت بسیار ناچیز است و تمامی مسافران و توریست ها می توانند بنا به انتظارات و خواسته های خود، محل اقامت و هتل مورد نظر خود را در این کشور رزرو نمایند. یکی از گزینه های بسیار مناسبی که برای اقامت شما مسافران عزیز، قیمت های فوق العاده ای را در نظر گرفته است هتل هاستل است که نباید از آن چشم پوشی کرد. با سفر به ازبکستان اگر هتل هاستل را پسند نکردید نگران نباشید. ما این جاییم تا شما را با هتل های چند ستاره ی ازبکستان که تمامی امکانات رفاهی و سرویس دهی خود را در حد بسیار بالایی ارائه می کنند آشنا سازیم. از جمله هتل های پیشنهادی ازبکستان:

هتل شودلیک پالاس | SHODLIK Palace Hotel Tashkent

هتل شودلیک پالاس ازبکستان

هتل رادیسون بلو | Radisson BLU Hotel Tashkent

هتل رادیسون بلو ازبکستان

هتل روهات | Rohat Hotel

هتل روهات ازبکستان

با سفر ارزان به ازبکستان ، از جاذبه های دیدنی آن غافل نمانید

گشت و گذار و قدم زدن در طبیعت ازبکستان و مشاهده آثار تاریخی و معماری این کشور در لابه لای شهر ها و گوشه و کنار آن، حس و حال غریب و متفاوتی را برایتان رقم می زند. بدون شک، محال است اهل ذوق و طبع شاعری باشید و به ازبکستان سفر کنید و از دیار و سرزمین هنری سمرقند و بخارا که بوی جوی مولیان آن همچنان در گوش ها زمزمه می کند دیدن نکنید . اگر اهل جهانگردی هستید بدون هیچ گونه قید و شرطی از جاذبه های گردشگری غافلگیر کننده ازبکستان نیز دیدن نمایید. جاذبه هایی مانند:

شهر قدیم سمرقند | samarkand old town

جاده ابریشم |Silk Road Uzbekistan

جاده ابریشم سمرقند

جاده ابریشم سمرقند

قلعه ایچان | South Gate Tosh Darvoza ichan

قلعه ایچان

شهر بخارا | Bukhara

شهر بخارا

کلیسای جامع مقدس | holy assumption cathedral

کلیسای جامع مقدس

 

باغ ژاپنی تاشکند | japanese garden

باغ ژاپنی تاشکند

کاخ شاهزاده رومانوف | Palace of Prince Romanov

کاخ شاهزاده رومانوف

و…

بهترین زمان برای سفر به ازبکستان

کشور ازبکستان یکی از کشورهای قاره آسیا است که دارای آب و هوایی گرم با تنوع دمایی بالا است. یکی از مشخصه های آب و هوایی این کشور، تابستان گرم و طولانی و زمستانی با آب و هوای ملایم است. به طبع، مسافران و گردشگرانی که بخواهند ازبکستان را به عنوان گزینه مسافرتی خود انتخاب کنند در وهله اول به شرایط آب و هوایی آن توجه اکیدی می کنند. بنابراین توصیه ما به شما مسافران این است که فصل های پاییز و بهار را که تنوع آب و هوایی بالایی دارد و از شرایط مطلوبی برخوردار است را برای سفر به ازبکستان انتخاب کنید.

زمان مناسب سفر به ازبکستان

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تاشکند ، پایتخت ازبکستان و رزرو هتل تاشکند به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 386 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.