فیروز سیر به جزیره زیبای کیش ارزان سفر کنید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷

تور ارزان کیش

جزیره زیبای کیش یکی از مناطق پرطرفدار ایران است که سالانه پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر ایران است. تور ارزان کیش از جمله تورهایی است که در برخی از تایم های سال توسط برخی از آژانس های گردشگری ارایه می شود. اما اینکه بتوان این تور ارزان کیش را در زمان دلخواه رفت جذابیت این سفر را دوچندان می کند! در سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی میتوانید از قسمت تور با انتخاب مقصد کیش از هر شهری که در آن اقامت دارید به صفحه خرید بلیط هواپیما هدایت شده و  تاریخ رفت و برگشت خود را انتخاب کنید، در این صفحه ایرلاین های مختلف با قیمت های مختلف را میبینید و بسته به هزینه ای که برای این تور درنظر دارید می توانید یکی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب بلیط هواپیما به صورت اتوماتیک به صفحه هتل منتقل شده و لیستی از هتل های مختلف برای شما نمایش داده می شود. میتوانید هتل مدنظر خود را انتخاب کرده و تور ارزان کیش خود را خریداری کنید. برای رزرو تور ارزان کیش می توانید بر روی بنر زیر کلیک کرده و وارد رزرواسیون آنلاین سفرمی شوید اما به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با سفرمی همراه باشید تا با هتل ها، مراکز خرید و مناطق توریستی کیش آشنا شوید.

تور ارزان کیش

هتل های کیش

کیش با توجه به توریست پذیر بودنش هتل های بسیاری با سطح کیفیت و قیمت های متفاوتی را در خود جای داده است. در این میان برای داشتن تور ارزان کیش و در عین حال با کیفیت بهترین گزینه انتخاب هتل های سه ستاره در کیش است. هتل هایی مانند گراند، لوتوس، تماشا، آنا، ارم، تعطیلات، آفتاب شرق، جام جم، گاردنیا، پارس نیک، سیمرغ، آرامش، شایلی، هتل آپارتمان قائم، سان رایز، پارسیان از جمله هتل هایی است که می توانید با رزرو هتل تور ارزان کیش خود را در آن سپری کنید.

هتل های کیش

هتل آنا کیش

اگر برای تور ارزان کیش خود هتل آنا کیش را انتخاب کرده اید باید بدانید این هتل سه ستاره از جمله با کیفیت ترین هتل های سه ستاره این جزیره می باشد و در منطقه ای دنج در میدان امیرکبیر واقع شده است. اگر چه این هتل بافتی قدیمی دارد اما به خوبی بازسازی شده و حیاط زیبا و دلبازی دارد که شبها می توان از چای و قلیان در کنار فواره های استخر کوچک لذت برد. این هتل که در نزدیکی بازار مروارید و زیتون قرار گرفته محل مناسبی برای اقامت می باشد و قیمتی مناسب نیز دارد.

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش هم می تواند گزینه مناسبی برای تور ارزان کیش باشد. این هتل سه ستاره در سال ۸۳ با نام لاله افتتاح شد و سرانجام در سال ۹۰ تغییر اسم داد. اگر علاقمند به معماری دوره هخامنشی هستید این هتل می تواند گزینه مناسبی باشد چرا که تزیینات داخل آن به بهترین شکل به سبک هخامنشی دیزاین شده است. این هتل ۳ طبقه در مساحتی ئر حدود ۵۰۰۰ متر بنا شده است و محوطه باغی آن به ۱۲۰۰ متر مربع می رسد. فاصله این هتل تا اسکله تفریحی کیش تنها ۱۰ دقیقه است و انتخابی مناسب برای اقامت می باشد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی این هتل به همراه لابی ۱۰۰۰ متری آن از جمله ویژگی های این هتل می باشد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل تماشا کیش

یکی دیگر از هتل هایی که مناسب تور ارزان کیش می باشد و در عین حال کیفیت بالایی دارد هتل تماشا کیش می باشد. این هتل نه تنها به بازار و ساحل نزدیک است بلکه غذاهای با کیفیتی هم ارایه می کند. از جمله خدمات این هتل ترنسفر فرودگاهی مسافران است.

هتل تماشا کیش هتل تماشا کیش

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش از جمله هتل هایی است که علاوه بر قیمت مناسب سطح کیفیت بالایی هم ارایه می کند و مناسب تور ارزان کیش است. اگر از جمله افرادی هستید که نظافت حرف اول را در زندگیتان می زند به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم چرا که از لحاظ خدمات و نظافت زبانزد است. علاوه بر آن نزدیکی این هتل به ساحل و مراکز خرید از جمله مواردیست که باعث محبوبیت این هتل در میان مسافران شده است. چایخانه سنتی این هتل محل مناسبی برای وقت گذرانی است و البته رستورانی که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین دریایی سرو می شود.

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

چند نکته در مورد خرید در کیش

اگر برای سفر به کیش تور ارزان کیش را انتخاب کرده اید و همینطور عاشق خرید هستید بهتر است در هنگام خرید عجله را کنار بگذارید! هرچند که قیمت کالاها در کیش عموما مشابه با سایر شهرهای ایران است اما ممکن است کالایی در مراکز خرید متفاوت قیمت های متفاوتی داشته باشد. پس اگر وقت کافی دارید به شما پیشنهاد می کنیم که با خیال آسوده در پاساژها و بازارهای کیش به مقایسه قیمت ها بپرازید و سپس خرید کنید. در این مقاله به تعدادی از این مراکز خرید اشاره می کنیم.

از جمله گرانترین مراکز خریدی که در کیش وجود دارد مرکز خرید دامون، مرکز خرید پردیس ۱ و پردیس ۲ می باشد! اگر میخواهید در کنار تور ارزان کیش خود خریدی ارزان داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که به مراکز خرید ونوس، پانیذ و یا مروارید مراجعه کنید. این مراکز نه تنها ارزانتر هستند بلکه اجناس با کیفیتی نیز دارند.نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که تصور ارزان تر بودن لوازم صوتی و تصویری در جزیره کیش کاملا اشتباه است! پس از ما می شنوید لوازم صوتی و تصویری خود را از شهر خود خریداری کنید!

خرید در کیش

اما اگر به دنبال کالایی هستید که آن را ارزانتر از شهر خود خریداری کنید و تور ارزان کیش خود را تکمیل کنید حتما به سراغ خرید قهوه و شکلات بروید. بله درست شنیدید،! شکلات و قهوه ! قیمت شکلات و قهوه در کیش نسبت به سایر جاها ارزانتر است و عموم مسافران فروشگاه های آرتا را برای خرید شکلات انتخاب می کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر علاقمند به خرید عطر هستید راهی بازار زیتون شوید چرا که می توانید به اصل بودن برند عطری که میخرید در این بازار اطمینان کنید.

اگر کودک یا نوزاد دارید به شما بازار عرب ها و یا خلیج فارس را برای تهیه لباس پیشنهاد می کنیم. البته در بازار مرجان هم می توانید انواع لباس نوزاد و یا بچه گانه را پیدا کنید. اگر به دنبال لباس های ورزشی هستید حتما به پاساژ پردیس ۱ سری بزنید و با خرید ست ورزشی آماده باشگاه و ورزش شوید!

خرید در کیش

مراکز خرید کیش

بازار مرجان کیش

یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش، بازار مرجان کیش است که در قسمت شرقی جزیره و در مساحتی حدود ۲۲۸۰۰ متر مربع احداث شده است. در سفر به کیش از ۱۳۰ غرفه این بازار دیدن کنید و خریدی دل انگیز را تجربه کنید.

بازار مرجان کیش

بازار پانیذ

 همان طور که پیش تر اشاره شد بازار پانیذ از جمله بازارهاییست که علاوه بر کیفیت خوب قیمت مناسبی نیز دارد. این بازار که در مساحتی در حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع و در قسمت شرقی جزیره کیش احداث شده است دارای ۱۸۰ غرفه می باشد و در سال ۷۸ تاسیس شده است.

بازار پانیذ

بازار پانیذ

مرکز خرید ونوس

بازار ونوس کیش در دو زبقه و در مساحتی در حدود ۲۶۰۰۰ متر مربع با حدود ۳۰۰ غرفه ئر قسمت شرقی کیش واقع شده است. همانطور که پیش تر گفته شد این مرکز خرید جزو مراکز خرید ارزان در کیش به حساب می آید.

مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید پردیس ۱

این مرکز خرید که اجناس آن  گران است دو طبقه و در مساحتی در حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع احداث شده است! شما می توانید از ۲۳۰ غرفه این مرکز دیدن و خرید کنید!

مرکز خرید پردیس کیش 1

مرکز خرید پردیس کیش 1

بازار پارس خلیج فارس

 در سفر با تور ارزان کیش به بازار پارس خلیج فارس هم سری بزنید. این بازار که در منطقه ای بومی ودر شمال غربی جزیره واقع شده است ۱۵۰ غرفه دارد و از سال ۷۰ مورد استفاده قرار گرفته است.

بازار پارس خلیج فارس

بازار عرب های کیش

یکی دیگر از مراکز خریدی که در شمال غربی کیش واقع شده است بازار عرب های کیش است که به شما پیشنهاد میدهیم در ادامه تور ارزان کیش خود به آن سری بزنید. این بازار ۲۳۰۰ متر مربع مساحت  و ۷۰ غرفه دارد.

بازار عرب های کیش

مرکز خرید سارینا کیش ۱

این مرکز خرید ۱۰ طبقه ای در مساحتی در حدود ۵۳۰۰ متر مربع احداث شده و فقط دو طبقه آن تجاری است! سایر طبقات اداری و یا پارکینگ می باشند. اگر دوست داشتید در تور ارزان کیش خود به این مجتمع هم سری بزنید.

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید صدف کیش

این بازار در سال ۸۴ و در منطقه مسکونی صدف جزیره کیش در مساحتی در حدود ۲۹۰۰ متر مربع احداث شده است و در حال حاظر با ۷۰ غرفه فعالیت می کند!

مرکز خرید صدف کیش

بازار خرید هایپر مارکت

در تور ارزان کیش خود اگر راهتان به خیابان خیابان فردوسی افتاد از بازار خرید هایپر مارکت بزنید. این مجتمع ۸۰۰۰ متر مربعی شامل همه نوع کالا از قبیل مواد خوراکی، وسایل خانگی، انواع لباس و پوشاک و… می باشد.

بازار خرید هایپر مارکت

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش حدود ۱۰۰ غرفه دارد و در مساحتی در حدود ۴۳۰۰ متر احداث شده است. این مجتمع خرید دو طبقه است که یکی از طبقات مختص فوت کورت و رستوران هاست.

در جزیره زیبای کیش  به دلیل توریستی بودن این جزیره مراکز خرید بسیاری احداث شده است که در این میان می توان به بازار دیپلمات کیش، مرکز خرید پدیده کیش، بازار شارستان کیش، بازار هرمز کیش، بازار پادنا کیش، بازار مریم کیش، زیتون، مروارید نیز اشاره کرد.

مرکز خرید دامون

در کیش چگونه تردد کنید؟

در کیش عموما حمل و نقل عمومی بر پایه تاکسی بنا شده است. تاکسی های با کیفیت و مدل بالا که در دو رنگ سفید و زرد در سطح جزیره تردد می کنند. تاکسی های سفید رنگ، تاکسی های تلفنی و دربست می باشند و تاکسی های زرد رنگ تاکسی های خطی هستند.

در جزیره کیش دو خط مینی بوس رانی نیز وجود دارد که خط یک شامل  ۱۳ ایستگاه و خط ۲ از  ۴۲ ایستگاه می باشد و وسیله ای مناسب است که تور ارزان کیش شما را ارزاتر می کند!

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقمند به اجاره خودرو می باشید این امکان نیز در کیش فراهم شده است. می توانید خودروهایی با رنج قیمتی متفاوت را در این جزیره کرایه کرده و در مدت زمان تور از آن استفاده کنید.

در کیش چگونه تردد کنید؟

هزینه حمل و نقل در کیش

در کیش تاکسی ها مجهز به تاکسی متر هستند و تعرفه هر متر کاملا مشخص است. همین امر باعث شده است که نظارت بر قیمت ها وجود داشته باشد و مسافران قیمت های بیشتری را پرداخت نکنند.

مراکز تفریحی و توریستی کیش

در ادامه تور ارزان کیش به مناطق توریستی و تفریحی این جزیره زیبا می پردازیم. از سواحل نیلگون خلیج فارس تا پارک ها و آکواریوم زیبای کیش همگی دیدنی و پرطرفدار است. در ادامه مطلب به بیان برخی از مناطق توریستی پر طرفدار می پردازیم.

مراکز تفریحی و توریستی کیش

بوستان آهوان کیش

در انتهای خیابان فردوسی کیش در زمینی به مساحت ۲ هکتار می توانید به بوستان آهوان سری بزنید! فریب اسم آهوان را نخورید چرا که حیواناتی از قبیل میمون، گوزن، شیر، روباه و انواع پرندگان را می توانید در این بوستان ببینید. اما تنها آهوان هستند که در قفس نگهداری نمی شوند و می توانند آزادانه به این سو و آن سو بروند.

بوستان آهوان کیش

ساحل مرجان کیش

اگر تور ارزان کیش خود را تهیه کرده اید حیف است که به ساحل مرجان کیش سری نزنید. در این ساحل مرجانی زیبا ساعت ها وقت بگذرانید. در آلاچیق های این ساحل در کنار آب های زلال بنشینید و با دیدن طلوع آفتاب خاطره ای بی نظیر را در ذهن خود ثبت کنید.

ساحل مرجان کیش

کشتی یونانی

قطعا نام کشتی یونانی به کررات به گوشتان رسیده است و عکس آن را بارهای بار دیده اید. در ادامه سفر خود به این کشتی سری بزنید. این کشتی به گل نشسته در سال ۱۳۲۲ با طول ۱۳۶ متر و وزن ۷ هزار تن توسط شرکت ویلیام هامیلتون در اسکاتلند ساخته شد. گمان ها بر این است که علت به گل نشستن این کشتی هوای مه آلود و نبود فانوس دریایی است.

کشتی یونانی کیش

اسکله تفریحی کیش

چشمان خود را ببندید و تصور کنید بر روی اسکله ای چوبی قدم میزنید و به سوی آبی نیلگون خلیج فارس حرکت می کنید! این اسکله تفریحی که ۴۳۷ متر طول دارد بهترین مکان برای عاشقان پیاده روی است. همینطور می توانید از کافه ها و رستوران ها و مراکز تفریحی اطراف آن استفاده کنید. این اسکله به کلوپ تفریحات دریایی، بولینگ مریم کیش و سینما چهار بعدی نزدیک است.

اسکله تفریحی کیش

شهر حریره کیش

در ادامه تور ارزان خود اگر به مکان های قدیمی علاقه دارید سری به شهر حریره بزنید. این شهر که قدمت آن به سده ۵ تا ۱۰ هجری قمری می رسد از آثار ملی ثبت شده ایران است. برای دیدن این منطقه سه کیلومتری باید به شمال جزیره بروید. در سفر به کیش این شهر ۸۰۰ ساله را از دست ندهید.

شهر حریره کیش

دلفیناریوم کیش

به دلفین ها علاقمندید؟ اگر اینطور است به پارک دلفین ها یا همان دلفیناریوم کیش سری بزنید. در این مجموعه علاوه بر دلفین ها می توانید از باغ پرندگان که مجموعه ای از پرندگان نادر است دیدن کنید و از سالت آمفی تئاتر و سفره خانه آن نیز استفاده کنید.

دلفیناریوم کیش

خانه بومیان

با رفتن به خانه بومیان کیش با آداب و رسوم و فرهنگ مردم این منطقه آشنا خواهید شد. شاید برای معرفی هرچه بهتره این فرهنگ بود که این خانه بومیان کیش به موزه تبدیل شد. این خانه از مکان های پرطرفدار گردشگران است. برای همین به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه گردش خود با در تور ارزان کیش به این منطقه سری بزنید.

خانه بومیان کیش

جزیره هندورابی

این جزیره ۲۳ کیلومتر مربعی با ساحلی متشکل از شن و تخت سنگ ها از توابع جزیره کیش محسوب می شود و خالی از سکنه است. از آنجایی که پرتقالی ها در قرن ۱۵ میلادی از این جزیره به عنوان پایگاه نظامی استفاده می کردند آثار تاریخی از خود در این جزیره به جای گذاشته اند. البته روستایی به نام هندورابی نیز در این جزیره وجود دارد.

جزیره هندورابی

روستای باغو کیش

عموم کسانی که به کیش فیروز سیر کنند گردش در یک جزیره مدرن را تصور می کنند. این تصور کاملا درست است اما روستای باغو کیش را می توان تنها روستای باقی مانده از گذشته های این جزیره دانست که خود یک جاذبه توریستی است. در ادامه سفر خود با تور ارزان کیش به این روستا هم سری بزنید. در این روستا فقط چند خانواده زندگی می کنند که شغلشان نیز دامداری است. برای آشنایی با آداب و رسوم مردم این روستا در همان ابتدای روستا، سیاه چادرهایی تعبیه شده است.

روستای باغو کیش

لاک پشت های دریایی جزیره کیش

در جزیره زیبای کیش با چند نوع لاک پشت روبه رو می شوید. لاکپشت های نک دار، لاک پشت های سبز رنگ و البته لاک پشت های غول پیکری که بیشتر در قسمت جنوبی و غربی کیش دیده می شوند از جمله جاذبه های گردشگری است که در سفر به کیش می توانید از آن دیدن کنید.

شهر زیر زمینی کاریز: این شهر که ۲۰۰۰ سال قذمت دارد به معنی قنات است و در گذشته آب آشامیدنی مردم جزیره را تامین می کرده است. این شهر زیرزمینی سقفی مملو از مرجان، صدف و سنگواره دارد و در عمق ۱۶ متری از سطح زمین قرار گرفته است. با خرید تور ارزان کیش حیف است که به این مجموعه هم سری نزنید و صنایع دستی، رستوران ها، موزه و آمفی تئاتر آن را نبینید.

لاک پشت های دریایی جزیره کیش

خانه های اعیانی

از جمله جاذبه هایی که در کیش وجود دارد و ممکن است شما را به یاد خانه های قدیمی یزد بیندازد خانه های عیانی است که عموم مردم از آن اطلاعی ندارند. در سفر با تور ارزان کیش به این خانه ها هم سری بزنید و از آنها دیدن کنید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

قطعا کنار ساحل بودن و استفاده از فضای دل انگیز دریا اولین انگیزه مسافران به جزیره کیش است. اگر به دلفیناریوم سری می زنید می توانید در نزدیکی آن به پارک ساحلی سیمرغ کیش هم بروید. این پارک با زیبایی منحصر به فرد و مساحتی در حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع و با ساحلی ماسه ای مکان مناسبی برای گذراندن اوقات شما در سفر است. در این مکان از پیست اسکیت و دوچرخه سواری تا مکان هایی برای پیاده روی و  انواع وسایل تفریحی درنظر گرفته شده است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی میرمهنا کیش

یکی دیگر از پارک های ساحلی زیبا که در سفر با تور ارزان کیش می توانید به آن سری بزنید پارک ساحلی میرمهنا کیش با مساحتی در حدود ۴۱۰۰۰ متر مربع است. در این پارک زیبا آلاچیق هایی برای مسافران در نظر گرفته شده و همچنین امکان پیده روی و پخت کباب نیز وجود دارد. اگر علاقه به بازار ماهی فروش ها و یا بازار عربها دارید و یا قصد دوچرخه سواری در این پارک زیبا را دارید حتما به این مجموعه سری بزنید. گفتنی است که فاز دوم این مجموعه با وسعتی در حدود ۵۰۰۰۰ متر مربع در حال ساخت می باشد. امکان ماهیگیری در فصل هایی که ماهیگیری آزاد است در این مکان وجود دارد.

پارک ساحلی میرمهنا کیش

گذر هنرمندان جزیره کیش

اگر هم اهل پیاده روی هستید و هم اهل هنر در ادامه سفر با تور ارزان کیش خود به غرب جزیره کیش بروید. مکانی برای پیاده روی که اطراف آن با تندیس های هنرمندانی چون پروین اعتصامی، محمدتقی جعفری، غلامحسین بنان، شریف لطفی، حسین بهزاد وجود دارد.

در اینکه جزیره زیبای کیش دیدنی های بسیاری دارد شکی نیست. امیدواریم این مقاله تا حدی شما را برای سفر به جزیره زیبای کیش ترغیب کرده باشد. در پایان مقاله اگر علاقمند به سفر به کیش با تور ارزان کیش هستید یادآور می شویم که می توانید بر روی بنر زیر کلیک کرده و به صورت کاملا شخصی تور کیش خود را خریداری کنید.

تور ارزان کیش

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.