فیروز سیر به سواحل زیبای مدیترانه سفری رویایی داشته باشید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷

۴٫۳
/
۵
(
۶

امتیاز

)

به سواحل مدیترانه سفر کنید!

سواحل مدیترانه ، از جمله بهترین مقاصد گردشگری تابستانی به شمار می‌روند. کافی است استراحت در محیطی آرام به همراه چشم‌انداز زیبایی از دریای مدیترانه را تصور کنید تا هرچه زودتر آماده‌ی سفر به این منطقه ی زیبا شوید.

سواحل مدیترانه

یکی از مهم‌ترین ویژگی های سواحل مدیترانه ، تنوع گسترده ی اقامتگاه‌های آن است، به‌طوری‌که با هر میزان بودجه ای می توانید اقامتگاه مناسب خود را پیدا کنید.

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید تا با درخشان‌ترین سواحل مدیترانه که در لیست بهترین مکان های گردشگری نیز قرار دارند آشنا شوید. پس همین حالا وسایل تان را جمع کنید و با ما به سواحل مدیترانه سفر کنید، قطعا پشیمان نمی شوید.

سواحل مدیترانه

ساحل Costa Rei در جزیره ساردینیا ی ایتالیا

Costa Rei یکی از سواحل جنوب شرقی جزیره ساردینیا در کشور ایتالیا است. این ساحل آرام و زیبا، به‌عنوان یکی از برترین سواحل مدیترانه در Lonley Planet، انتخاب‌شده است.

اما چرا ساحل Costa Rei بهشت گردشگران است؟ این ساحل زیبا، پوشیده از ماسه‌های نرم و سفید است و در قسمت‌هایی از آن صخره‌هایی قرار دارد که بالا رفتن از آن، می‌تواند بهترین منظره از دریای مدیترانه را در اختیار شما قرار دهد. همچنین عمق آب در این ناحیه به تدریج زیاد می شود و به همین علت همه ی شناگران از مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند از آب‌تنی در دریای مدیترانه لذت ببرند.

ساحل Costa Rei در جزیره ساردینیا ی ایتالیا

ساحل Costa Rei یکی از قابل‌دسترس‌ترین سواحل مدیترانه است، به همین علت مکانی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی است. نگران خوردوخوراک و اقامت در Costa Rei نباشید؛ زیرا غرفه های متعددی در این ساحل وجود دارد که به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت گردشگران هستند، از جمله ی آن ها می توان به رستوران های کوچک محلی، کافی‌شاپ و بار اشاره کرد.

ساحل Costa Rei در جزیره ساردینیا ی ایتالیا

 این ساحل بهترین مکان برای استراحت و غوطه‌ور شدن در پرتوهای طلایی خورشید است.بنابراین در تعطیلات تابستانی خود به Costa Rei، یکی از سواحل مدیترانه سفر کنید، مطمئناً پشیمان نمی شوید.

ساحل Cala Soraja در جزیره Spargi، ایتالیا

ساحل Cala Soraja، یکی از زیباترین و بکرترین سواحل مدیترانه است که در جزیره ی Spargi ایتالیا قرار دارد. این جزیره بخشی از پارک طبیعی Archipelago della Maddalena در ساردینیا ی ایتالیا است.

ساحل Cala Soraja در جزیره Spargi، ایتالیا

دسترسی به ساحل Cala Soraja زیبا، تنها از طریق قایق های بادبانی ممکن است، به همین دلیل ایده آل خانواده ها نیست. بهترین زمان برای رفتن به این ساحل پیش از طلوع و پس از غروب آفتاب است، زمانی که تورهای مسافرتی هنوز به Cala Soraja نیامده یا به‌تازگی این ساحل را ترک کرده اند؛ بنابراین می توانید در سکوت کامل از ماسه های سفید و آب فیروزه‌ای مدیترانه، لذت ببرید.

ساحل Cala Soraja در جزیره Spargi، ایتالیا

در پایان ذکر این نکته ضروری است که اگر می خواهید مدت زمان بیش تری را در ساحل Cala Soraja، بگذرانید، آب آشامیدنی، غذای کافی، چتر آفتاب گیر و تجهیزات مورد نیاز برای حمام آفتاب را به همراه خود ببرید، زیرا این ساحل مسکونی نیست و تقریباً هیچ فروشگاهی در آن وجود ندارد. با این حال یکی از بکرترین سواحل مدیترانه و از زیباترین ساحل های ایتالیا است.

St Peter’s Pool در جزیره ی مالت

بسیاری از مردم در گرمای طاقت‌فرسای تابستان به سواحل ماسه ای و آب های کریستالی آن ها پناه می برند، اما راه های دیگری نیز برای لذت بردن از تابستان وجود دارد. پس گزینه ی ساحل ماسه ای را از لیست سفر خود خط بزنید و با ما به یکی از زیباترین سواحل سنگی دنیا سفر کنید.

St Peter’s Pool در جزیره ی مالت

St. Peter از جمله سواحل جنوبی جزیره ی مالت است که به علت صخره ای بودن، شهرتی جهانی دارد. عمق آب دریای مدیترانه در این ناحیه تقریباً زیاد است و به همین دلیل با سفر به St. Peter’s pool، علاوه بر لذت بردن از جاذبه های طبیعی می توانید بسیاری از ماجراجویان دنیا را نیز روئیت کنید!

صخره های گچی ساحل St. Peter، ظاهری خیره کننده به آن داده است و مناسب‌ترین مکان برای شیرجه زدن در آب است؛ بنابراین اگر دوست دارید آدرنالین بدنِ تان را به بالا ترین سطح برسانید، حتماً به St Peter’s Pool زیبا سر بزنید.

St Peter’s Pool در جزیره ی مالت

ساحل Kizkalesi در ترکیه

یکی از نزدیک‌ترین سواحل مدیترانه به کشورمان، Kizkalesi است. این ساحل در جنوب ترکیه واقع شده است و گذراندن تعطیلات تابستانی در آن یکی از مقرون به صرفه‌ترین انتخاب های ایرانیان است.

ساحل Kizkalesi در ترکیه

از جمله ویژگی های Kizkalesi می توان به ساحل ماسه ای زیبا و مجلل و آب های آرام و بدون موج آن اشاره کرد؛ اما ویژگی دیگری که Kizkalesi را در لیست بهترین سواحل مدیترانه قرار داده، دو قلعه ی عظیمی ست که گفته می شود در دوران امپراتوری بیزانس ساخته شده است. یکی از این قلعه ها در ساحل قرار دارد و دیگری اندکی دورتر است؛ بنابراین باکمی حوصله و پیاده روی می توانید به کاوش و گشت ‌وگذار در قلعه مشغول شوید.

ساحل Kizkalesi در ترکیه

تصور حمام آفتاب بر روی شن های داغ، نوشیدنی خنک و چشم‌اندازِ  بی نظیر قلعه، از جمله دلایلی ست که هر گردشگری را برای رفتن به Kizkalesi مجاب می کند. پس توصیه ی ما را جدی بگیرید و به یکی از خوش منظره ترین سواحل مدیترانه سفر کنید !

ساحل Kizkalesi در ترکیه

خلاصه

 مدیترانه یکی از خوش‌رنگ‌ترین و شفاف‌ترین دریاهای دنیاست که گذراندن تعطیلات تابستان در آن یکی از اولین انتخاب های بسیاری از عشاق سفر است.

مدیترانه طیف وسیعی از سواحل را دارا است که در کشور های مختلف دنیا، از ترکیه تا ایتالیا قرار دارند. در این مطلب به معرفی بهترین آن ها پرداختیم. پس اگر می خواهید تعطیلات تابستانی آرامی داشته باشید، به سواحل مدیترانه سفر کنید، قطعا پشیمان نمی شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 402 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.