فیروز سیر تفریح در خانه ی موج سواری پوکت - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷

۳٫۴
/
۵
(
۸

امتیاز

)

تجربه ای هیجان انگیز در خانه موج سواری پوکت

همان طورکه می دانید،کشور تایلند از محبوب ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در بین مردم دنیا و به ویژه مردم کشورمان ایران می باشد و جزیره ی پوکت به سبب ویژگی های جغرافیایی و طبیعی که از آن برخوردار است، دارای شهرتی مثال زدنی در بین مردم جهان می باشد. شواهد نشان می دهد جزیره ی پوکت هرآن چه برای گذراندن تعطیلاتی تمام و کمال لازم است را، در اختیار گردشگران قرار می دهد و انتظارات تمام افراد با علایق و سلایق مختلف را برآورده می نماید. گرد هم آمدن سواحل شنی بی نظیر، جنگل های انبوه، حیات وحش استثنایی و تفریحات آبی متنوع و صدها گزینه ی دیگر باعث شده است تا جزیره ی پوکت به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته شود و امروزه مورد توجه افراد بیشماری از رده های سنی مختلف و فرهنگ های متنوع قرار گیرد. تفریح در خانه موج سواری پوکت یکی از محبوب ترین و مشهور ترین تفریحات رایج در این جزیره است که بستری مناسب را، برای تفریح و سرگرمی افراد مختلف و همچنین خانواده ها فراهم می نماید.

تجربه ای هیجان انگیز در خانه موج سواری پوکت

خانه ی موج سواری پوکت

در ادامه به معرفی هرچه بیشتر خانه موج سواری پوکت خواهیم پرداخت و شما را با تفریحات و فعالیت های رایج در این مکان تفریحی آشنا خواهیم نمود.

آشنایی با خانه موج سواری پوکت (Surf House Phuket)

تجربه ی موج سواری در خانه موج سواری پوکت، آرزوی هر فرد آشنا با این ورزش آبی و حتی تمام کسانی است که به این جزیره ی زیبا سفر نموده و کوچک ترین آشنایی با ورزش موج سواری ندارند. خانه موج سواری پوکت این امکان را برای افراد فراهم می کند تا در هر شرایط آب وهوایی و بدون هیچ گونه محدودیتی این ورزش را تجربه نمایند و در محیطی امن و مطمئن ورزش موج سواری را گام به گام آموزش ببینند.

تجربه ای هیجان انگیز در خانه موج سواری پوکت

خانه موج سواری پوکت (Surf House Phuket) در ساحل کاتا واقع شده است و عملکرد آن به گونه ای است که یک دستگاه تولید موج همواره، موج هایی را به صورت ورقه های ۴ اینچی در استخری شیب دار رها می کند.

افراد مبتدی در خانه موج سواری پوکت

اگرشما نیزجزءِ کسانی هستید که هیچ تجربه ای در ورزش موج سواری ندارید و بسیار علاقه مند به حضور در خانه موج سواری پوکت هستید، هیچ نگران نباشید. افراد مبتدی به راحتی می توانند به کمک نیروهای متخصص موجود در Surf House Phuket  و به کمک طناب های کمکی، این ورزش را تجربه نمایند و همچون فردی حرفه ای و ماهر از حرکات خود بر روی موج ها لذت ببرند.

افراد مبتدی در خانه موج سواری پوکت

قسمت های مختلف استخر در خانه موج سواری پوکت به بخش های مختلف تقسیم شده اند و فضاهای لازم برای موج سواری افراد در سنین مختلف با مهارت های متفاوت را فراهم نموده اند. کودکان، افراد مسن و تمامی افرادی که به این ورزش علاقه مندند به راحتی می توانند، در این مجموعه ی تفریحی موج سواری نموده و تجربه ای خاص و منحصر به فرد را تجربه نمایند.

افراد مبتدی در خانه موج سواری پوکت

سطح ایمنی در خانه موج سواری پوکت

خانه موج سواری پوکت امنیت و سلامتی جسمانی تمامی افراد را به نحو احسن در نظر گرفته است و با قرار دادن پوشش مناسب در اطراف دیواره های استخر، ضربه پذیری و انعطاف پذیری لبه های استخر را به حداکثر رسانده است. بدین ترتیب افراد با خیالی آسوده می توانند خود را به دست امواج سپرده و بدون هیچ گونه نگرانی حرکات مختلف را انجام دهند.

سطح ایمنی در خانه موج سواری پوکت

کافه ها و رستوران ها

خانه موج سواری پوکت (Surf House Phuket) دارای بخش های مختلفی می باشد و وجود کافه ها و رستوران های متعدد در اطراف آن باعث شده است تا افراد بتوانند یک روز کامل را همراه با اعضای خانواده ی خود و دوستان آشنایشان سپری نمایند. این کافه ها و رستوران ها دارای مبلمان چوبی مختص به خود هستند و با داشتن دکوراسیون داخلی منحصر به فرد توجه افراد زیادی را به خود جلب می نمایند.

کافه ها و رستوران ها

سالاد دریایی، سالاد سیب زمینی و انوع غذاهای بومی و بین المللی در این کافه ها و رستوران ها سرو می شوند و افراد رو به غروب آفتاب و منظره ای خیره کننده می توانند، وعده های غذایی خود را میل نمایند. البته ممکن است هزینه ی تمام این تفریحات کمی گران قیمت باشد و همین مساله برخی افراد را از مراجعه به خانه موج سواری پوکت منصرف نماید، لیکن گشت وگذار در محوطه ی این مجموعه و لذت بردن از طبیعت و مناظر اطراف آن، تجربه ای سهل و مقرون به صرفه است و تمامی گردشگران به راحتی می توانند، این تجربه را با کم ترین هزینه ی ممکن به دست آورند. بنابراین اگر شما نیز به جزیره ی زیبای پوکت سفر کرده اید، حتما به خانه موج سواری پوکت رفته و لذت گشت و گذار در این مجموعه ی زیبا و شرکت در فعالیت های متنوع آن را به دست آورید.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به پوکت و رزرو هتل پوکت به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نموده و سفری خاطره انگیز و بی دردسر را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 362 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.