فیروز سیر تور ارزان دبی ! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷

تور ارزان دبی

تور ارزان دبی فرصتیست که در آن می توانید به شهر مدرن و هیجان انگیز دبی ارزان سفر کنید! با سفر به مدرن ترین شهر دنیا، با آسمانخراش های خیره کننده، مراکز خرید شیک و مملوء از برندهای لوکس و جاذبه های گردشگری، خاطره ای ماندگار از سفری لوکس در ذهنتان ثبت خواهد شد. با تور ارزان دبی سفر به صحرا و ساحل های شنی، لذت آبتنی در پارک آبی های هیجان انگیز این شهر مدرن را از دست ندهید که همگی اینها بی شک تجربه ای بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورند.

برای اطلاع از تور ارزان دبی و قیمت های آن، بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

تور ارزان دبی

دبی شهریست که توانست در مدت زمان کمی پله های ترقی را طی کند و به جذابیت خاصی در میان گردشگران برسد. این شهر مدرن، تاریخ چندانی ندارد و نمی شود توقع تمدن و آثار باستانی چندانی را از آن داشت اما باز هم جاذبه های گردشگری دبی همچون مسجد جمیرا، مسجد بزرگ دبی، پارک آبی دبی، برج خلیفه، برج العرب، هتل های لوکس و رستوران های شیک و عالی گردشگران بسیاری را ترغیب می کند تا سفر ارزان به دبی را تجربه نمایند. جالب است بدانید که با انتخاب تور ارزان دبی می توانید چکیده ای کوچک از کشورهای مختلف را در این شهر بی نظیر ببینید. در کنار تمامی این جاذبه های گردشگری لازم به ذکر است که سفر به دبی هزینه های بسیاری را می طلبد و اگر قصد دارید تا سفری مقرون به صرفه در تور ارزان دبی تجربه نمایید همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید.

بهترین زمان برای پیدا کردن تور ارزان دبی

بهترین زمان برای پیدا کردن تور ارزان دبی

همانطور که می دانید آب و هوای دبی به طور کلی بیابانی و بسیار گرم می باشد و به جرئت می توان گفت که آب و هوای خنک و سرد در این شهر معنایی ندارد! بهترین زمان سفر به دبی به لحاظ متعادل بودن هوا، بین ماه های نوامبر تا مارس (آبان تا اسفند) می باشد که آب و هوا در مناسب ترین و دلچسب ترین حالت خود می باشد. اما این به آن معنا نیست که در این بازه ی زمانی بتوانید تور ارزان دبی را پیدا کنید! بهترین زمانی که می توانید به این شهر زیبا، ارزان سفر کنید در فصل گرم تابستان می باشد. بین ماه های مه تا اوت ! بی شک شما تور ارزان دبی را در ماه مرداد و ماه رمضان با قیمت مناسبی می توانید پیدا کنید.

بهترین زمان برای پیدا کردن تور ارزان دبی

انتخاب هتل های ۳ ستاره برای تور ارزان دبی

اگر قصد دارید از تور ارزان دبی استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید اقامت در هتل ۳ ستاره دبی با هزینه های کم، بهترین انتخاب می باشد. بیشتر آژانس ها، پکیج های متفاوتی از تور ارزان دبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که با تغییر آنها، قیمت ها بسیار تغییر خواهد کرد! از نمونه هتل های ارزان دبی که با ۳ ستاره هزینه مقرون به صرفه ای دارند می توان به هتل پارک اربیان، هتل سیلیکون اوسیس، هتل ساوی سنترال، هتل گیت وی و … اشاره کرد که هزینه های شما را در تور ارزان دبی تا حد بسیاری پایین می آورد که سفرمی به اختصار چندین مورد از هتل های ۳ ستاره تور ارزان دبی را معرفی خواهد کرد.

تور ارزان دبی

هتل پارک عربیان | Arabian Park Hotel

هتل سه ستاره پارک عربیان، با امکانات فوق العاده ای که برای میهمانان خود فراهم می کند شباهت بسیاری به هتل های ۵ ستاره دارد. جالب است بدانید که این هتل دارای استخر سرپوشیده و باز، سونا و جکوزی و سالن های ماساژ نیز می باشد تا اقامتی خاطره انگیز را با هزینه ای کم برای مسافران به ارمغان آورند.

هتل پارک عربیان | Arabian Park Hotel هتل پارک عربیان | Arabian Park Hotel

هتل گیت وی | Gateway Hotel

از دیگر هتل های دبی با هزینه ای مناسب که دارای امکانات و خدمات مناسبی به نسبت سایر هتل های دبی می باشد هتل گیت وی است. گیت وی از ۱۸۸ اتاق تشکیل شده که اقامتی لوکس و مجلل را برای میهمانان به ارمغان می آورد و با امکاناتی همچون استخر، حمام ترکی، مرکز بیزینس، مرکز تناسب اندام، رستوران های عالی میهمانان را در تور ارزان دبی شیفته خود می کند.

هتل گیت وی | Gateway Hotel هتل گیت وی | Gateway Hotel

سیلیکون اوسیس | Dubai Silicon Oasis Hotel

سیلیکون اوسیس از بهترین هتل های سه ستاره دبی می باشد که تنها ۱۵ دقیقه فاصله با اتومبیل تا فرودگاه بین المللی دبی دارد. این هتل با سطح مناسبی از خدماتی که ارائه می دهد توانست در مدت کمی به یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره دبی برای اقامت تبدیل شود.

سیلیکون اوسیس | Dubai Silicon Oasis Hotel

سیلیکون اوسیس | Dubai Silicon Oasis Hotel

جاذبه های گردشگری در تور ارزان دبی

جاذبه های گردشگری دبی همیشه با هزینه های سربه فلک کشیده و گران، مسافران را به تعجب وا می دارد اما در این میان تفریحات و جاذبه هایی هم هستند که یا رایگان هستند و یا هزینه بلیط آنها کم می باشد پس به هیچ عنوان نگران نباشید! در این شهر دنیایی از دیدنی ها و جاذبه ها وجود دارند که می توانید تجربه نمایید. شما می توانید در تور ارزان دبی کویر گردی را تجربه نمایید! دبی کویر و شنزارهای فوق العاده ای دارد که بی شک تفریحات بی نظیری می توان در آنجا انجام داد. پیاده روی بر روی شن های گرم، بدون هیچ هزینه ای لذت بخش خواهد بود ! دوربین عکاسی خود را در سفر به دبی فراموش نکنید. مطمئن باشید عکس های خلاقانه و  بی نظیری را می توانید در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

جاذبه های ارزان دبی

از دیگر تفریحاتی که می توان در تور ارزان دبی بدون صرف هزینه ای انجام داد گذراندن وقت در کنار ساحل با چشم اندازی از دریا است که بی شک از لذتبخش ترین تفریحات دبی می باشد. موزه هایی نیز در این شهر وجود دارند که بازدید از آنها کاملا رایگان می باشد! در موزه هایی همچون موزه عتیقه، موزه پلیس، موزه شتر، موزه نایف، موزه اتحادیه، موزه فالکون و … می توان بدون هیچگونه هزینه ای بازدید انجام داد.

تور ارزان دبی

همراه مجله سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف، جاذبه های گوناگون، هتل ها و رستوران ها و … تکمیل نموده و با آگاهی سفری لذت بخش را تجربه نمایید. در صورتی که قصد دارید سفری آسوده به دبی داشته باشید می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به دبی و رزرو هتل دبی به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 351 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.