فیروز سیر تور کشتی آنتالیا، تجربه ی دل انگیز یک روز تابستانی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

تور کشتی آنتالیا، تجربه ای متفاوت

ترکیه به عنوان تنها کشور آسیایی- اروپایی که از سه طرف با دریا احاطه شده است، یکی از ایده آل ترین کشورها برای گذراندن تعطیلات تابستانی است. آنتالیا، یکی از شهرهای ساحلی ترکیه، به علت جاذبه های طبیعی میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا است. این شهر به علت سواحل طلایی و درخشانش در ۶ ماه اول سال طرفداران بیش تری دارد و مسافران بسیاری ترجیح می دهند تعطیلات خود را در سواحل رویایی و تور کشتی آنتالیا بگذرانند و خود را برای بازگشت به روزهای شلوغ پیش رو آماده کنند.

تور کشتی آنتالیا ، تجربه ای متفاوت

همانطور که گفتیم یکی از تفریحاتی که در آنتالیا و دیگر شهرهای ساحلی ترکیه طرفداران بسیاری دارد، تور کشتی های کروز است که امکان گشت و گذار در دریای مدیترانه، حمام آفتاب، شنا، رقص و پای‌کوبی و… را در چند ساعت برای شما فراهم می کند. در این مطلب به معرفی تور کشتی آنتالیا و همه ی اتفاقاتی که در آن می گذرد، می پردازیم؛ بنابراین اگر شما هم به فکر رزرو تور کشتی آنتالیا در آخرین روزهای تابستان هستید، این مطلب از وبلاگ سفرمی را از دست ندهید.

تور کشتی آنتالیا ، تجربه ای متفاوت

تور کشتی آنتالیا اساساً چیست؟

از آنجایی که ترکیه از سه طرف با دریا احاطه شده است، پتانسیل ویژه ای برای تفریحات ساحلی دارد. یکی از این تفریح ها تور کشتی است که در بسیاری از شهرهای ساحلی از جمله آنتالیا برگزار می شود.

تور کشتی آنتالیا معمولاً چند ساعت طول می کشد و از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح آغاز و تا ساعت ۳ تا ۴ بعد از ظهر ادامه دارد. برای استفاده از این تور باید اقدام به رزرو بلیط هواپیما از طریق شرکت های گردشگری کنید و سپس رأس ساعت مقرر در مبدا سفر حاضر باشید تا سفر افسانه ای خود را با کشتی آغاز کنید.

این کشتی ها معمولاً از بندر مخصوص کشتی های تفریحی که لیمان نام دارد حرکت می کنند و نقطه ی پایان این تور هیجان انگیز نیز همین بندر است. لیمان تنها ۴۵ دقیقه با آنتالیا فاصله دارد و شما می توانید خود را با وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس به راحتی به بندر برسانید.

تور کشتی آنتالیا اساساً چیست؟

تور کشتی آنتالیا معمولاً برای چند مرتبه در دریای مدیترانه توقف می کند تا گردشگران بتوانند شنا کنند و سپس به سمت قسمت های ناشناخته ای از آنتالیا می رود که گذشتن از آن ها تنها با کشتی ممکن است؛ اما اصلی ترین تفریحات در داخل کشتی اتفاق می افتد جایی که شما می توانید در آن حمام آفتاب بگیرید، از مناظر زیبا لذت ببرید، به رقص و پای‌کوبی بپردازید و به صورت بی نهایت از غذاهای ترکی و نوشیدنی استفاده کنید.

تور کشتی آنتالیا اساساً چیست؟

کشتی های کروز معمولاً سه طبقه هستند؛ در طبقه ی اول رستوران ها و بارها قرار دارند، طبقه ی دوم مخصوص به مهمانی و موسیقی زنده است و طبقه سوم برای حمام آفتاب تعبیه شده است.

مقاصد تفریحی تور کشتی آنتالیا

تور کشتی آنتالیا به قسمت هایی از آنتالیا سرک می کشد که امکان بازدید از آن ها تنها با کشتی ممکن است. یکی از این مکان ها جزیره ی موش است، البته هیچ موشی در این جزیره پیدا نمی شود بیش تر به دلیل مارهای عجیب و غریب و فراوانش معروف است. گفته می شود این جزیره محل نگهداری آذوقه ی دزدان دریایی بوده است و به همین دلیل دسترسی به آن تنها از طریق کشتی ممکن است. ساختار جزیره موش صخره ای است و کشتی ها امکان پهلو گرفتن در آن را ندارند و به همین علت شما با استفاده از تور کشتی آنتالیا تنها می توانید از دور این جزیره را ببینید و در اطراف آن به شنا و غواصی بپردازید، اما اگر بسیار کنجکاو و ماجراجو باشید می توانید خود را با قایق به جزیره ی موش برسانید و به صخره نوردی مشغول شوید.

تور کشتی آنتالیا

مقصد دیگری که کشتی های تفریحی معمولاً سری به آن می زنند، آبشارهای دودن است. آبشارهای دودن از دو آبشار که به فاصله ی ۸ کیلومتری از هم قرار دارند تشکیل‌شده‌اند و نام آن ها از رودی با همین نام که از آن سرچشمه می گیرند تشکیل شده است. آبشارهای دودن ۲۰ متر ارتفاع دارند و طبیعت بکر آن دل هر گردشگری را می برد.

آبشار دودن

در تور کشتی آنتالیا به چه وسایلی نیاز داریم؟

از آنجایی که قرار است در این سفر چندساعته شنا کنید و آفتاب بگیرید بنابراین بردن حوله، مایو، کلاه و عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب و روغن مخصوص بدن الزامی است. همچنین به شما توصیه می کنیم یک دست لباس نخی اضافی به همراه خود داشته باشید تا در صورت خیس شدن لباستان بتوانید از آن استفاده کنید.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که دوربین عکاسی و موبایل خود را فراموش نکنید زیرا تور کشتی آنتالیا شما را به مناطق بکری می برد و قطعاً اینستاگرام شما به عکس های تازه ای نیاز دارد.

در تور کشتی آنتالیا به چه وسایلی نیاز داریم؟

خلاصه

تور کشتی آنتالیا یکی از متفاوت ترین تفریحاتی است که هر گردشگری باید حداقل یک بار در عمرش تجربه کند. تصور شنا، حمام آفتاب، رقص و پای کوبی بر روی آب های درخشان مدیترانه می تواند هرکسی را برای رزرو تور کشتی آنتالیا ، مجاب کند.

در این مطلب به معرفی تور کشتی آنتالیا و همه ی اتفاقاتی که می تواند برای چند ساعت شما را سرحال بیاورد پرداختیم. امیدواریم در صورت سفر به آنتالیا اوقات خوشی را تجربه کنید.

همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به آنتالیا چارتری و سیستمی و رزرو هتل آنتالیا به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 441 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.