فیروز سیر جاذبه های تپه مونجوئیک در بارسلونا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷

تپه مونجوئیک

تپه مونجوئیک به معنی کوهستان یهودی ها یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری بارسلونا در اسپانیا می باشد. مونجوئیک بر روی تپه ای در محل گورستانی یهودی واقع شده که با تنوع تفریحات در آن، مقصدی جذاب برای گردشگرانی است که به بارسلونا سفر کرده اند. تپه مونجوئیک چشم اندازی بی نظیر به بندر بارسلون و شهر زیبای بارسلونا دارد که می تواند ساعت ها نگاه ها را به سمت خود خیره کند.

تپه مونجوئیک

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا با تپه مونجوئیک و تفریحات و جاذبه های گردشگری آن بیشتر آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری تپه مونجوئیک

همانطور که گفته شد تپه مونجوئیک در ابتدا گورستانی یهودی بوده اما به مرور زمان اتفاقات جالبی در آن رخ داده است تا در نهایت به مجموعه ای کامل برای گذراندن یک روز تفریح در بارسلونا تبدیل شده است. تپه مونجوئیک علاوه بر طبیعت زیبا و منظره ای بی نظیر جاذبه های گردشگری هم دارد که میتوان از آنها به قلعه مونجوئیک، تله کابین مونجوئیک، باغ های موسن سینتو ورداگر،استخر شهری مونجوئیک، بنیاد خوان میرو و باغ تئاتر یونانی اشاره کرد. همراه ما باشید تا با این جاذبه ها آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری تپه مونجوئیک

قلعه مونجوئیک | Montjuïc Castle

در سفر به بارسلونا، قلعه مونجوئیک حیرت زده تان می کند! این قلعه در گذشته نقش دژ محکمی برای جنگ های پیش آمده و دفاع از شهر را به عهده داشته است. قلعه مونجوئیک با تاریخچه ای سیاه شاهد اعدام ها و جنگ های بسیاری در طول تاریخ بوده است. که پس از گذر چندین دهه به زندان سیاسی و پایگاه نظامی اسپانیا تبدیل شده بود . اما در نهایت این قلعه برای بازدید عموم به موزه ارتش تغییر کاربری داد تا با زیبایی بی نظیر، نمایشگاه های متعدد و چشم انداز زیبایی که از بارسلونا و دریای مدیترانه به گردشگر می دهد جزو زیباترین جاذبه های گردشگری بارسلونا شود.

قلعه مونجوئیک | Montjuïc Castle

قلعه مونجوئیک | Montjuïc Castle

تله کابین مونجوئیک

این تله کابین با نمایی که از شهر بارسلونا و دریای مدیترانه به گردشگر می دهد می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. مسیر این تله کابین به قلعه مونجوئیک امتداد می یاید و در واقع یکی از راه های رسیدن به آن است. گردشگران در ارتفاع بسیاری نسبت به سطح زمین می توانند از مناظر زیبای اطراف لذت ببرند و عکاسی کنند.

تله کابین مونجوئیک

باغ های موسن سینتو ورداگر | Jardines de Mossèn Cinto Verdaguer

باغ های موسن سینتو ورداگر در پایین تپه مونجوئیک واقع شده است و با زیبایی خیره کننده اش گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. این باغ به زیبایی تمام طراحی شده است و مملوء از گل های متنوع و زیبا همچون لاله ها و مگنولیا می باشد. این باغ در کنار ایستگاه واگن های مسافربری واقع شده و برای تفریح و پیک نیک یک روزه بسیار جذاب می باشد.

باغ های موسن سینتو ورداگر | Jardines de Mossèn Cinto Verdaguer

باغ های موسن سینتو ورداگر | Jardines de Mossèn Cinto Verdaguer

استخر شهری مونجوئیک | Piscina Municipal de Montjuïc

استخر شهر مونجویئیک درست در خیابان میرامار و شمال غربی تپه مونجوئیک واقع شده است. این استخر ها میزبان المپیک ۲۰۰۳ در رشته های واترپلو و مسابقات شیرجه بودند.

استخر شهری مونجوئیک | Piscina Municipal de Montjuïc

موزه خوان میرو | Joan Miro Foundation

موزه خوان میرو با معماری زیبایی از آثار سورئالیسم هنرمندی با همین نام، در اطراف تپه مونجوئیک واقع شده است. ساختمان این موزه بر اساس تلفیق دو سبک معماری کلاسیک و مدرن ساخته شده است. خوان میرو نقاش، طراح و مجسمه سازی بود که علاوه بر آثار زیبایی که در این موزه وجود دارد خالق معماری موزه خوان میرو نیز می باشد. این موزه در جهت بزرگذاشت خوان میرو ایجاد شده است و علاقمندان به هنر سورئالیسم و آبستره را به سمت خود می کشاند.

موزه خوان میرو | Joan Miro Foundation

موزه خوان میرو | Joan Miro Foundation

باغ تئاتر یونانی

این را می توان یکی از زیباترین باغ های بارسلونا و جاذبه های گردشگری مونجوئیک دانست که در سال ۱۹۲۹ برای نمایشگاه بین المللی ساخته شده است. آمفی تئاتری در این باغ وجود دارد که میزبان جشنواره بارسلونا گرک نیز بوده است.

باغ تئاتر یونانی

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید و اطلاعات خود را در رابطه با شهر یا کشور موردنظر خود تکمیل نموده تا سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به بارسلونا و رزرو هتل بارسلونا به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.