فیروز سیر جذاب‌ترین هتل‌های مشهد از دید مسافران سفرمی - فیروز سیر

پیدا کردن جذاب‌ترین هتل‌های مشهد شاید کار ساده‌ای نباشد، چون مشهد هتل های بسیار زیادی دارد. با این حال بهترین راه همیشه توجه به بازخورد مسافرانی بوده که در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند. توجه به نظرات آن‌ها کمک می‌کند تا بهتر متوجه جنبه‌های مثبت یا منفی هتل‌ها شوید. در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های مشهد را که بیشترین نظرات مثبت را از دید گردشگران داشتنه‌اند، معرفی کنیم.

 

بهترین هتل های مشهد

سفر به مشهد

وقتی صحبت از مشهد ‌‌‌می‌شود ناخودآگاه به یاد زیارت، خرید، گشت‌وگذار و سوغاتی می‌افتیم. از سال‌های دور، سفر به مشهد، با استفاده از کاروان‌های زیارتی، بسیار مرسوم بوده است. امروزه نیز بخش زیادی از این سفرها در قالب تورهای زیارتی و گردشگری چون تور مشهد انجام ‌‌‌می‌شوند و علاقه‌مندان زیادی را هم سوی خود ‌‌‌می‌کشانند.

طبیعتا راه‌های مختلفی برای رسیدن به این شهر زیارتی زیبا وجود دارد. یکی از این راه‌ها سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما است. سفر با هواپیما این مزیت را دارد که خیلی سریع و آسان، شما را به مقصدتان برساند. اما از سوی دیگر ممکن است هزینه خرید بلیط هواپیما برای عده‌ای گران تصور شود. با این حال اگر به دنبال بلیط ارزان‌تر هواپیما هستید بهتر است به دنبال خرید بلیط چارتر باشید. مشهد از آن مسیرهایی است که همیشه خدا و در همه ایام سال، چارترخورش بالاست؛ پس خیلی راحت ‌‌‌می‌توانید در اکثر اوقات این نمونه بلیط را تهیه کنید.

همین طور اقامت در هتل می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد که با کمی دقت می‌توانید بهترین هتل‌ها را قیمت‌های مناسب رزرو کنید. دقت کنید در بین بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های مشهد، هتل‌هایی با قیمت مناسب هم وجود دارد که هزینه‌های سفرتان را کاهش دهد. 

خلاصه اینکه اگر به فکر سفر مشهد بودید اما دلتان هم نمی‌خواست که هزینه‌های سفرتان گران تمام شود پیشنهاد ما این است که از گزینه خرید و رزرو تور مشهد استفاده کنید. اگر هم سلیقه و تمایل‌تان سفر شخصی بود پس ‌‌‌می‌توانید از دیگر گزینه پیش‌روی خود، یعنی خرید بلیط چارتر و انتخاب هتل‌های ارزان سود ببرید.

 

اقامت در مشهد

 

لیست بعضی از جذاب‌ترین هتل‌های مشهد

مشهد به عنوان یک شهر زیارتی و سیاحتی و جذب میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است. مسلما با حجم پذیرش این تعداد از گردشگر، تمرکز و سرمایه‌گذاری‌های عظیم و خوبی در بخش هتلداری و اقامت این شهر صورت گرفته است. از همین رو و در ادامه مطلب قصد داریم تا به معرفی بعضی از جذاب‌‌ترین هتل‌های مشهد از زبان مسافرین فیروز سیر بپردازیم.

هتل ۵ ستاره درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد مطمئنا یکی از مجلل‌‌ترین و بی‌نظیرترین هتل‌های مشهد و ایران است. این هتل آنقدر امکانات لوکس و متنوعی دارد که برخی آن را شایسته رتبه‌ای بالاتر از ۵ ستاره ‌‌‌می‌دانند. هتل درویشی با طراحی بی‌نظیر و خاصی که برای اتاق و سوییت‌های خود در نظر گرفته ‌‌‌می‌تواند شما را به دل فرهنگ و تمدن‌های باستانی ببرد.

 سوییت‌های فوق لوکس هتل درویشی، با الهام از معماری و فرهنگ هر کشور، در سبک‌های مختلفی ساخته شده‌اند. این مجموعه اقامتگاه‌ها عبارتند از سوئیت دوبلکس چین، دوبلکس عرب، دوبلکس هند، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس ایران اسلام، دوبلکس مصر و پنت‌هاوس روم.

تنوع طراحی و سبک معماری اتاق‌های هتل نیز بسیار منحصربفرد و خاص است. این اتاق‌های مجلل در نوع VIP  شامل سه نوع اتاق در سبک‌های اتاق امپریال، سوئیت امپریال و اتاق کویین یا ماه عسل است.

از دیگر اتاق‌های هتل درویشی ‌‌‌می‌توان به اتاق های رویال در طبقات فوقانی هتل اشاره داشت. این اتاق‌ها شامل سه نوع سوئیت پرزیدنتال، سوئیت آینده و پنت‌هاوس اسپا است.

انتخاب هر یک از اقامتگاه‌های هتل درویشی بستگی به تعداد نفرات، سلیقه، بودجه و نوع دریافت خدمات مشتری دارد و میتوانند متفاوت برگزیده شوند.

مسلما ‌‌‌می‌توان انتظار داشت که این چنین هتل مجللی نیاز به معرفی چندانی در بخش خدمات و امکانات خود نداشته باشد. در واقع هتل لوکس درویشی هر آنچه که شما از خدمات و تجهیزات دریافتی یک هتل پنج ستاره و حتی بیشتر را انتظار داشته باشید، برایتان برآورده ‌‌‌ساخته است.

 امکانات هتل شامل تجهیزات و خدمات لوکسی چون رستوران آتریوم، رستوران روف‌گاردن، مجموعه خرید، مجموعه آبی، آرایشگاه، چایخانه، آتلیه عکاسی، شهربازی، پارکینگ، سالن همایش، کافی‌شاپ اسپا،کافی‌شاپ بیلیارد، ‌‌ترانسفر حرم و بیشمار امکانات دیگر است. در نهایت تمام این موارد هتل درویشی را در لیست جذاب‌ترین هتل‌های مشهد قرار می‌دهد.

 

هتل درویشی مشهد

 

هتل قصر طلایی یکی از بهترین هتل های مشهد

یکی دیگر از هتل‌های مطرح و مورد قبول مسافران مشهد، هتل ۵ ستاره قصر طلایی است. این هتل در مجاورت حرم مطهر و در ۲۰ طبقه، به عنوان یکی از بلندترین هتل‌های مشهد شناخته ‌‌‌می‌شود. در هتل قصر طلایی به راحتی ‌‌‌می‌توانید اقامت شاهانه و لوکسی داشته باشید. طراحی و دکوراسیون هتل و اتاق‌ها با پیروی از سبک و سیاق معماری کاخ‌های سلطنتی ساخته شده و جلوه‌ای با شکوه را به نمایش ‌‌‌می‌گذارند.

 اتاق ها و سوئیت های هتل مجلل قصر طلایی، در طراحی و سبک‌های متفاوتی از معماری، ساخته شده‌اند. این ویژگی سبب شده تا مسافرین با داشتن هر سلیقه و نیازی، بتوانند اقامتی دلپذیر را تجربه کنند.

بخش‌های اقامتی هتل شامل سوئیت و آپارتمان‌‌های رویال، اتاق‌‌های دابل به صورت دبل لاکچری، دبل پانوراما و دبل آتریوم، سوییت‌ پرزیدنت، سوئیت آمریکایی، سوئیت قاجار، سوئیت سنیور، سوئیت جونیور و سوئیت امپریال است.

امکانات این هتل خاص و شیک نیز شامل مواردی چون استخر، حمام‌‌ترکی، ماساژ، رستوران تابستانی، کافی‌شاپ آتریوم، اتاق کودک، ‌‌ترانسفر ۲۴ ساعته حرم، ‌‌ترانسفر راه‌آهن و فرودگاه، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، بانک، صرافی، خدمات لاندری، پزشک و غیره با بالاترین سطح کیفیت و خدمات است.

 

 

هتل ۴ ستاره الماس مشهد

یکی از جذاب‌ترین هتل‌های مشهد و البته یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌‌‌های این شهر از دید مسافرین فیروز سیر هتل الماس مشهد است. این هتل در خیابان امام رضا و نزدیکی حرم واقع شده است. هتل الماس در دو بلوک مجاور هم شامل یک ساختمان ۵ طبقه و یک ساختمان ۹ طبقه ساخته شده است. مجموعه اقامتی هتل دارای ۱۶۳ اتاق  و سوییت با بهترین امکانات خدمات است.

این هتل زیبا دارای امکاناتی چون رستوران، کافی‌شاپ، سالن‌کنفرانس، مینی‌بار، پارکینگ، خشکشویی و غیره است. اگر در مدت اقامت‌تان در هتل الماس، مایل بودید که غذا را در فضایی معنوی و رو به گنبد طلایی حرم میل کنید ‌‌‌می‌توانید از رستوران چشم‌انداز هتل که ویو مستقیم و خوبی به گنبد دارد استفاده کنید.

 

هتل الماس مشهد

 

هتل بهارستان

هتل آپارتمان بهارستان واقع در خیابان امام خمینی است. این هتل سه ستاره دارای ۳۹ واحد است.

 از جمله مهمترین امکانات هتل ‌‌‌می‌توان به تهویه مطبوع کامل اتاق‌‌‌ها، آژانس هواپیمایی، رستوران، کافی‌شاپ، آرایشگاه، خدمات لاندری، روم سرویس، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان، ترانسفر حرم و غیره اشاره داشت.

هتل آل یاسین

هتل آپارتمان آل‌یاسین یک هتل دو ستاره در مشهد است که توانسته رتبه خوبی را در بین هتل‌‌‌های دو ستاره این شهر زیارتی کسب کند. این هتل نوساز واقع در خیابان امام رضا دارای ۲۵ اتاق و ظرفیت ۹۵ تخت است. خدمات این مجتمع شامل مواردی از قبیل سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، آسانسور، اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، لابی، پارکینگ و غیره می‌شود.

موقعیت مکانی هتل باعث شده تا مسافرین بتوانند دسترسی خوبی به حرم داشته باشند؛ به طوری که فاصله زمانی هتل تا حرم به صورت ۳ دقیقه با ماشین و ۲۵ دقیقه با پای پیاده است.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی برخی از جذاب‌ترین هتل‌‌‌های مشهد از دید مسافرین فیروز سیر پرداختیم. این معرفی‌‌‌ها به شما کمک ‌‌‌می‌کند تا بتوانید با دیدی آگاهانه‌تر برای سفر و اقامت‌تان تصمیم بگیرید. انتخاب هتل به خصوص در بحث کیفیت و هزینه‌‌‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اما در نهایت و پس از بررسی‌‌‌های لازم اگر باز هم قادر نبودید تا اقامت مناسبی را برای خود در نظر بگیرید و به کیفیت خدمات هم اطمینان کافی نداشتید؛ ‌‌‌می‌توانید همه چیز را به تورها و آژانس‌‌‌های مسافرتی بسپارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 3,613 views بار دسته بندی : ماجراجویی و گردشگری تاريخ : 26 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.