فیروز سیر جزیره تفریحی سنتوسا در سنگاپور - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

جزیره سنتوسا ،جزیره ی صلح

جزیره سنتوسا یکی از تفریحگاه های سنگاپور است که به علت تعدد مکان های گردشگری، سالانه میزبان بیش از ۲۰ میلیون توریست است. واژه ی سنتوسا در زبان مالایی به معنای صلح و آرامش است، آرامشی که به راستی با ورود به این جزیره تفریحی زیبا، در تمام وجودتان احساس می کنید.

جزیره سنتوسا

جزیره سنتوسا سنگاپور ۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و نیم کیلومتر از ساحل جنوبی سنگاپور فاصله دارد؛ به این معنا که می توانید برای تفریح به راحتی خود را به سنتوسا برسانید و پس از گذراندن یک روز هیجان انگیز دوباره به محل اقامتتان در سنگاپور، باز گردید. توصیه ی ما این است که پس از لذت بردن از سرگرمی ها و سواحل مصنوعیِ جزیره تفریحی سنتوسا سنگاپور، شب را در یکی از هتل های این جزیره بگذرانید.

جزیره سنتوسا

بنابراین اگر قصد سفر به جنوب شرقی آسیا را دارید، سنگاپور می تواند مقصد ایده آلی برای شما به حساب بیاید. سنگاپور جزو کشورهای ثروتمند است و امکانات تفریحی بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این امکانات، جزیره تفریحی سنتوسا سنگاپور است که بی شک برای گشت و گذار در آن وقت کم می آورید.

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید تا با این جزیره تفریحی آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری جزیره تفریحی سنتوسا سنگاپور

جزیره سنتوسا اساسا به منظور تفریح و گشت و گذار ساخته شده است و طیف وسیعی از تفریحات را پوشش می دهد. از جمله ی آن ها می توان به پارک های تفریحی گوناگون و سواحل مصنوعی آن اشاه کرد. در ادامه با بعضی از جاذبه های گردشگری جزیره سنتوسا آشنا می شویم.

جاذبه های گردشگری جزیره تفریحی سنتوسا سنگاپور

یونیورسال استودیو | Universal Studios

یونیورسال استودیو در واقع یک پارک تفریحی بسیار بزرگ است که برای سرک کشیدن به قسمت های مختلف آن قطعا به بیش از یک روز زمان نیاز دارید. اما اگر دوست دارید بدانید در یونیورسال استودیو دقیقا چه اتفاقی می افتد، صحنه های زیر را تصور کنید:

یونیورسال استودیو

تصور کنید در کنار جانی دپ و درست در وسط معرکه ی دزدان دریایی کارائیب، در حال شمشیر زدن هستید یا در جنگل های ماداگاسگار به تماشای شیرها و بازی با میمون ها، مشغولید. به نظرتان این دلایل کافی نیست تا حداقل چند ساعت از زمان سفرتان را به جزیره تفریحی سنتوسا سنگاپور و گشت و گذار در یونیور سال استودیو، اختصاص دهید؟

یونیورسال سنگاپور

در یونیورسال استودیو جدیدترین تئاترها و فیلم های هالیوودی به صورت چهار بعدی نمایش داده می شود، چیزی شبیه به واقعیت. یونیورسال استودیو به هفت نقطه تقسیم می شود، شامل هالیوود، ماداگاسکار، نیویورک، مکان‌های دور، مصر باستان و…

یونیورسال استودیو

همچنین این مجموعه طیف وسیعی از تفریحات دیگر را دربر می گیرد و درست مانند یک شهر بازی بزرگ برای استفاده از همه ی امکانات آن به چندین ساعت زمان نیاز است. پس یادتان نرود در سفر به جزیره تفریحی سنتوسا سنگاپور به یونیورسال استودیو بروید و کوک درونتان را برای چند ساعت هم که شده، زنده کنید.

یونیورسال استودیو

برج ببر آسمان | Tiger Sky Tower

برج ببر آسمان، نمای ۳۶۰ درجه ای از جزیره سنتوسا سنگاپور را در ارتفاع ۱۱۰ متری از سطح زمین به شما می دهد.  در واقع این برج شامل یک دیسک شیشه ای است که شبیه به یک آسانسور غول پیکر عمل می کند و قادر است تا با سرعت ۱٫۲ متر بر ثانیه، ۷۲ نفر را تا ارتفاع ۱۱۰ متر بالا ببرد.

برج ببر آسمان | Tiger Sky Tower

برج ببر آسمان | Tiger Sky Tower

از آنجایی که دیدن سنتوسای زیبا و تفریحات آن از ارتفاع زیاد خالی از لطف نیست، شما را به استفاده از برج ببر آسمان و ثبت سلفی های هیجان انگیز دعوت می کنیم.

برج ببر آسمان | Tiger Sky Tower

باشگاه گلف سنتوسا | Sentosa Golf Club

سنتوسا بی شک بهشت گلف بازان است و بسیاری از علاقه مندان به این رشته ی ورزشی جذاب برای استفاده از زمین های گلف بی نظیر جزیره تفریحی سنتوسا سنگاپور، به این منطقه فیروز سیر کنند.باشگاه گلف سنتوسا شامل ۱۸ زمین گلف با کلیه ی امکانات است که می تواند مکان ایده آلی برای گلف بازان آماتور و حرفه ای باشد.

باشگاه گلف سنتوسا | Sentosa Golf Club

باشگاه گلف سنتوسا | Sentosa Golf Club

بی شک تجربه ی گلف در زمینی زیبا و آفتابی، رویای شیرینی است که شما را دوباره به جزیره تفریحی سنتوسا سنگاپور، می کشاند.

باشگاه گلف سنتوسا | Sentosa Golf Club

سواحل ستنوسا | Sentosa Beach

سنتوسا در اصل یک جزیره ی جنگلی است که با دخالت های انسانی دارای سه ساحل زیبا و بی نظیر شده است. جالب است بدانید ماسه های سفید این سواحل مصنوعی از مالزی و اندونزی تامین می شود. جزیره سنتوسا سنگاپور دارای سه ساحل پالاوان، سیلسو و تنجُنگ است.

هرچند این سواحل مصنوعی و ساخته ی دست بشر است، اما بی نقص بودن و آرامش آن باعث شده عده ی زیادی از گردشگران اوقات خوش و لذت بخشی را در سواحل سنتوسا بگذرانند و از تفریحات بی نظیری مانند غواصی، شنا، موج سواری، حمام آفتاب، هایکینگ و… نهایت لذت را ببرند.

سواحل سنتوسا

کیدزانیا | Kidzania

پیشنهاد می کنیم اگر به همراه بچه ها به جزیره سنتوسا سنگاپور فیروز سیر کنید، حتما به این پارک بامزه بروید. این پارک مخصوص کودکان بالای ۴ سال است و درواقع نمونه ی کوچکی از زندگی واقعی را به آن ها نشان می دهد.

کیدزانیا | Kidzania

کودکان می توانند طیف وسیعی از شغل ها از پزشک و خلبان تا کارگر معدن را در کیدزانیا تجربه کنند و برای شغل آینده شان تصمیم بهتری بگیرند.

کیدزانیا | Kidzania

کیدزانیا | Kidzania

خلاصه

جزیره سنتوسا سنگاپور همانطور که از نام آن پیدا است تنها برای سرگرمی ساخته شده است. بنابراین اگر به فکر گذراندن یک روز هیجان انگیز هستید، تفریحات جالب سنتوسا می تواند شما را در هر سنی سرگرم کند.

پس در سفر به سنگاپور زیبا برای یک روز هم که شده از زندگی شهری فاصله بگیرید و اوقات مفرحی را در سنتوسا بگذرانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 372 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.