فیروز سیر جزیره تماشایی سانتورینی یونان - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷

با جزیره سانتورینی یونان آشنا شوید !

جزیره سانتورینی یونان یکی از رمانتیک ترین و زیباترین جزایر در دنیاست این جزیره حدود ۲۰۰ کیلومتر از خاک کشور یونان را به خود اختصاص داده است و در بخش جنوب شرقی این کشور قرار دارد. جالب است بدانید که این جزیره در طول هزاران سال با انفجار کوه های آتشفشانی در کشور یونان به وجود آمده است. از مناظر جذاب این جزیره می توان به چشم اندازهای محسور کننده از اقیانوس، سنگ های آتشفشانی و صخره های شیب دار اشاره کرد. خانه های موجود در این جزیره سفید رنگ هستند و روی صخره های شیب دار با مناظری زیبا ساخته شده اند.

سانتورینی یونان

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و همینطور رزرو هتل باشید تا با جاذبه های گردشگری جزیره تماشایی سانتورینی یونان آشنا شوید.

جزیره تماشایی سانتورینی یونان به عنوان یکی از مناطق زیبا و خاص برای زوج های جوانی است که می خواهند ماه عسل خود را در کشورهای خارجی سپری کنند. در این جزیره زیبا می توان به تفریحات مختلف از جمله شنا در سواحل شنی و بازدید از اماکن تاریخی موجود در این جزیره پرداخت. بهترین زمان برای سفر به این جزیره باشکوه اواخر فصل بهار و اوایل فصل پاییز می باشد. زیبایی این جزیره در ماه های آخر فصل بهار چند برابر می شود و همچنین چشم اندازهای سر سبز و آبی این منطقه باعث جذب گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می شود. از آنجا که در ماه های اول فصل پاییز مسافران تابستانی این جزیره را ترک می کنند آرامش جزیره بیشتر می شود و گردشگران می توانند از آرامش این منطقه لذت ببرند.

جزیره سنتورینی

جزیره تماشایی سانتورینی یونان

این جزیره ترکیبی از صخره های سر به فلک کشیده، آب های نیلی و روستاهایی می باشد که زیبایی این جزیره را چندین برابر کرده اند. از دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا می توان به راه های باریک اشاره کرد. در فصل بهار باز شدن گلهای وحشی به جذابیت این جزیره می افزاید. در جزیره سانتورینی یونان شما می توانید روی لبه آتشفشانی فعال در وسط دریا بنشینید و از تماشای آب های شفاف و تمیز دریا نهایت لذت را ببرید و در غروب تماشایی این جزیره محو بشوید. غروب این جزیره همانند تابلوی نقاشی بی نظیر شما را مجذوب خود می کند.

جزیره سنتورینی

جاذبه های گردشگری جزیره سانتورینی یونان

آتشفشان سانتورینی

شما می توانید در سفر به سانتورینی ، یک روز از سفر خود را به تماشای آتشفشان سانتورینی بروید. در نزدیکی چشمه های آب گرم این منطقه استراحت کرده و از تماشای مناظر آتشفشانی و غروب آن لذت ببرید. همچنین شما می توانید در این منطقه به الاغ سواری بروید که می تواند تجربه ای جذاب و هیجان انگیز برای شما باشد.

آتشفشان سنتورینی

دهکده اویا

اصلی ترین جاذبه گردشگری جزیره سانتورینی یونان اویا می باشد. در این منطقه خانه های سفید زیبایی وجود دارند که دیدن آن ها می تواند برای شما جذاب باشد. اگر اهل پیاده روی و قدم زدن هستید این دهکده کوچک می تواند مکانی ایده آل برای شما باشد. در این منطقه همچنین رستوران های بسیار خوبی وجود دارد اما قیمت غذا در آن ها کمی گران است. یکی از دلایلی که این منطقه گردشگران زیادی را سالانه به سمت خود جذب می کند تماشای غروب دیدنی آن است.

اویا در جزیره سنتورینی

اویا در جزیره سنتورینی

ساحل سرخ

یکی دیگر از جاذبه ها گردشگری جزیره سانتروینی یونان ساحل صخره ای آتشفشانی و سرخ آن است. در بخش جنوب شرقی این جزیره ساحلی با ماسه های سیاه وجود دارد.

ساحل سرخ جزیره سنتورینی

موزه ثرا

در این موزه تاریخی مجموعه عظیمی از چیزهایی است که در خرابه های آکروتیری کشف شده اند.  در این موزه زیبا گلدان، سفال، اسلحه، ابزارهای قدیمی، سرامیک، نقاشی و مجسمه وجود دارد و یکی از برجسته ترین آثار موجود در این موزه تاریخی هنری نقاشی آبرنگی میمون های آبی می باشد. البته به نظر جالب می رسد که مدرکی مبتنی بر اینکه زمانی میمون ها در این جزیره زندگی می کرده اند وجود ندارد.

موزه ثرا

موزه ثرا

فانوس دریایی آکروتیری

در بخش جنوبی جزیره تماشایی سانتورینی و در نزدیکی خرابه آکروتیری فانوس دریایی فوق العاده شگفت انگیزی وجود دارد. این فانوس در زمان های قدیم توسط نیروی دریایی کشور یونان مورد استفاده قرار می گرفته است. ورود به این فانوس دریایی غیر مجاز است اما شما می توانید عکس های یادگاری از آن بگیرید و از تماشای آن نهایت لذت را ببرید.

فانوس دریایی آکروتیری

علاوه بر مناطق گردشگری موجود در این جزیره زیبا، می توان به برخی از تفریحات نیز پرداخت که در این بخش از مقاله تعدادی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

فانوس دریایی آکروتیری

اسب سواری در جزیره سانتورینی

یکی از تفریحاتی که در جزیره تماشایی سانتورینی یونان می توان به آن پرداخت اسب سواری است. اسب سواری یکی از محبوب ترین تفریحات در میان مردم این جزیره است. شما می توانید با اسب به سمت تپه های جزیره بروید و یا در طول ساحل به گردش و تفریح بپردازید. علاوه بر اسب سواری شما می توانید در این جزیره به الاغ سواری نیز بروید.

اسب سواری در جزیره سانتورینی

قایق سواری در جزیره سانتورینی

یکی دیگر از تفریحات جذاب در جزیره سانتورینی رفتن به گردش با استفاده از یک قایق است. شما می توانید در تورهای گردش با قایق ثبت نام کنید و در طول این تورهای تفریحی از آتشفشان جزیره، چشمه آب گرم و محله ای به نام تیراسیا دیدن کنید. اکثر این تورها چند ساعته برگزار می شوند، در این تور ناهار به عهده خود مسافر یا گردشگر خواهد بود و قایق در کافه کاپیتان جک توقف می کند تا گردشگران برای خود ناهار تهیه کنند.

قایق سواری در جزیره سانتورینی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.