فیروز سیر جزیره فراموش نشدنی ماداگاسکار - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

با جزیره ماداگاسکار آشنا شوید!

جزیره ماداگاسکار ، در سواحل جنوب شرقی آفریقا و اقیانوس آرام واقع شده و چهارمین و بزرگترین جزیره در جهان و مقصدی فراموش نشدنی برای گردشگران محسوب می شود. با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل همراه باشید و با جزیره ماداگاسکار آشنا شوید.

جزیره ماداگاسکار

آب و هوا و شرایط اقلیمی ماداگاسکار

همان طور که در بالا ذکر شد با توجه به قرار گرفتن جزیره ماداگاسکار در سواحل آفریقا، ماداگاسکار در فصل نوامبر تا آوریل دارای آب و هوایی گرم و مرطوب و از مه تا اکتبر آب و هوایی خشک دارد. سردترین ماه سال در این جزیره ی خاص و دوست داشتنی ماه جولای و گرم ترین فصل سال ماه دسامبر است.

آب و هوا و شرایط اقلیمی ماداگاسکار

اقامت و خورد و خوراک در ماداگاسکار

معمولا مردم ماداگاسکار مقداری زیادی برنج را با مواد ویژه ای مانند گوشت، سس و سبزیجات مختلف مصرف می کنند. استیک های پخته شده با گوشت گاو به همراه سبزیجات مختلف نیز از غذاهای معمول و خوشمزه ی ماداگاسکار به حساب می آید. هتل های بین المللی در ماداگاسکار معمولا غذاهای بین المللی سرو می کنند و هتل های کوچکتر غذاهای محلی را برای مهمانان خود در نظر می گیرند. اگر در ماداگاسکار به دنبال غذای ارزان هستید، رستوران های چینی قیمت خوب و مقرون به صرفه ای دارند.

خوردوخوراک در جزیره ماداگاسکار

پیدا کردن محل مناسب برای اقامت و استراحت در جزیره ماداگاسکار اصلا سخت نیست زیرا امروزه هتل های زیادی با استاندارد های بین المللی در این جزیره ی زیبا ساخته شده اند که می توانید در آن ها استراحت کنید. برای اقامت ارزان تر می توانید در فصل هایی که آب و هوای ماداگاسکار زیاد خوب نیست، به این شهر سفر کنید و توجه داشته باشید برای هر شب اقامت باید حدود ۶۰۰–۳,۰۰۰ دلار مالیات بپردازید. بسیاری از مکان ها نیز هستند که با چانه زدن بر سر قیمت می توانید اتاق های ارزان تری را کرایه کنید.

اقامت در جزیره ماداگاسکار

اقامت در جزیره ماداگاسکار

جاذبه های گردشگری جزیره ماداگاسکار

جاذبه های گردشگری ماداگاسکار به دلیل طبیعت بکر و دست نخورده  و حیوانات بسیار شگفت انگیز و خاص آن، زیاد است و ما در زیر تعدادی از بهترین مناطق را به شما معرفی می کنیم.

پارک ملی Ranomafana

این پارک از محبوب ترین پارک ها و با جنگل ها و درخت های بامبو و منظره های استثنایی است که در جنوب شرقی ماداگاسکار واقع شده است.

پارک ملی Ranomafana

پارک ملی Ranomafana

پارک ملی ماسولا | Masoala National Park

در این پارک که در شمال شرقی ماداگاسکار واقع شده می توانید حیوانات مختلفی مانند مجموعه ای متنوع از پرندگان و خزندگان، از جمله قورباغه ها را ببینید و جالب است بدانید سه پارک دریایی در این مجموعه قرار دارد که می توانید در آن ها به قایق رانی و ماجراجویی نیز بپردازید.

Masoala National Park

شما می توانید به راحتی در میان خیابان Baobabs هم قدم بزنید و از آب و هوای آن لذت ببرید یا به پارک  Isalo در جنوب ماداگاسکار بروید و در میان دره ها، کوه ها و طبیعت خاص آن به گردش بپردازید. در اطراف ماداگاسکار جزیره های کوچک زیادی قرار دارند که بازدید از آن ها نیز خالی از لطف نیست.

پارک ملی ماسولا | Masoala National Park

بهترین زمان سفر به ماداگاسکار

از آن جایی که این جزیره دارای آب و هوایی گرمسیری و مرطوب است. برای دور ماندن از باران های سنگین که از ماه نوامبر تا مارچ در ماداگاسکار می بارد فصل بهار بهترین فصل برای سفر به این جزیره محسوب می شود. در حقیقت بهترین ماه برای لذت بردن از زیبایی های جزیره ماداگاسکار ماه مه است.

بهترین زمان سفر به ماداگاسکار

نگاه کردن به نهنگ ها

از جمله کارهایی که در ماداگاسکار می توانید انجام دهید و بسیار هم آرامش بخش است، تماشای نهنگ ها است. این نهنگ ها از اواسط ماه ژوئن تا اکتبر در سواحل ماداگاسکار دیده می شوند و نگاه کردن به آن ها از لذت بخش ترین سرگرمی های جزیره ماداگاسکار است.

نگاه کردن به نهنگ ها

با وجود این همه زیبایی و طبیعت بکر ماداگاسکار یکی از فقیرترین کشورهای آفریقا است. مردم در این جزیره با مشکلات زیادی از قبیل فقر، کمبود خدمات بهداشتی، سیستم آموزشی ضعیف، مشکلات اقتصادی و سوء تغذیه مواجه هستند جالب است بدانید اکثریت مردم جزیره ماداگاسکار دارای دین بومی خود هستند ، ۴۱ درصد مسیحی هستند و ۷ درصد آن ها مسلمان هستند. مردم ماداگاسکار به دو زبان فرانسوی و ماداگاسکاری صحبت می کنند.

مردم ماداگاسکار

فرهنگ در ماداگاسکار

ترکیبی از فرهنگ های آفریقایی، عربی و هندی تاثیری عمیق بر مردم ماداگاسکار گذاشته و آن ها را به مردمانی گرم و صمیمی تبدیل کرده است. قوم ها و گروه های مختلفی در ماداگاسکار زندگی می کنند و باید بدانید که این مردم بسیار خرافاتی هستند. بویژه مواردی مانند اجداد، دفن مرده ها و مرگ برای آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرهنگ ماداگاسکار

جزیره ماداگاسکار به گنجینه ای واقعی برای دوستداران طبیعت تبدیل شده است. نبود شکارچی و دست نخورده بودن طبیعت باعث می شود گیاهان و حیوانات کمیاب را در ماداگاسکار ببینید.

جزیره ماداگاسکار

با وبلاگ سفرمی می توانید به مناطق ناشناخته و بکر سفر کنید و با رمز و راز و آداب و رسوم کشور ها و شهرهای مختلف دنیا آشنا شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 347 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.