فیروز سیر جزیره ی چراتینگ و سواحلی بکر و زیبا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷

جزیره چراتینگ زیباترین ساحل مالزی

چراتینگ را بدون شک می توان از زیباترین نقاط ساحلی در شرق شبه جزیره مالزی دانست! آب های آرام و آبی رنگ دریای جنوب چین، روستای چراتینگ را به یکی از جذابترین مقاصد ساحلی مالزی تبدیل کرده است. این روستای زیبا در ۴۷ کیلومتری شمال پایتخت پهانگ در شهر کوآنتان واقع شده و یکی از معروف ترین کلوپ های جهان Club Med را در خود جای داده است. جزیره چراتینگ مقصدی ایده آل برای انجام ورزش ها و تفریحات آبی نظیر قایقرانی کاتامان، غواصی و قایق سواری است که تجربه ای جذاب و متفاوت را برای شما رقم می زند. جزیره چراتینگ آب و هوای بی نظیری دارد و همین امر آن را به مکانی مناسب برای موج سواری و پرواز با کایت تبدیل کرده است. همراه سفرمی باشید تا با جزیره چراتینگ و سواحل زیبای آن و همچنین راه های دسترسی به آن آشنا شوید.

جزیره چیاتینگ

جزیره چیاتینگ

اگر می خواهید شیفته ی زیبایی های بی حد و حصر جزیره چراتینگ شوید؛ کافیست یک دوچرخه اجاره کنید و دورتادور جزیره را رکاب بزنید! در اطراف ساحل رستوران های کوچ و بزرگی را خواهید دید که انواع محصولات محلی و سوغاتی های زیبا و ارزان قیمت را به فروش می رسانند. همچنین این رستوران ها محل مناسبی برای صرف انواع غذاهای بومی و آشنایی با سبک زندگی مردمان این جزیره است. به شما پیشنهاد می کنیم فرصت خرید سوغاتی های مالزی از بازارهای محلی جزیره چراتینگ را از دست ندهید!

خرید در چراتینگ

رستوران های چراتینگ مالزی

ساحل چندور

اگر در جستجوی ساحلی آرام و زیبا هستید؛ از ساحل چندور غافل نمانید. این ساحل خلوت تنها چند دقیقه با روستای چراتینگ فاصله دارد و اگر در فصل مناسب سفر کنید، می توانید لاک پشت های تازه از تخم درآمده را تماشا کنید. در طول تخم گذاری لاک پشت ها به ساحل می آیند تا بر روی تخم ها بنشینند..

ساحل چندور

ساحل تلوک چمپداک و بالوک

در نزدیکی شهر کوانتان، سواحل بی نظیری با نام تلوک چمپداک و بالوک قرار گرفته که دارای آب و هوایی بی نظیر و شرایط مساعد جوی است. این سواحل با شرایط مناسب جوی و دریا ورزش ها و تفریحات آبی بسیاری را برای گردشگران فراهم نموده است. بی شک تفریحاتی همچون قایقرانی، موج سواری و اسکی بر روی آب تجربه ای جذاب برای شما خواهد بود. ساحل بصره نیز تنها ده دقیقه از کوانتان فاصله دارد و محلی عالی برای ماهیگیری ماهیان عجیب و غریب می باشد!

ساحل تلوک چمپداک و بالوک

راه های دسترسی به جزیره چراتینگ

سفر زمینی به جزیره چراتینگ

از کوالالامپور تا جزیره چراتینگ، تنها ۴ ساعت با خودرو راه است که با جاده ای ساحلی و بسیار خستگی برای شما نخواهد داشت! اتوبوس هایی هم در این مسیر وجود دارند که به صورت روزانه از کوالالامپور به مقصد کوانتان حرکت می کنند. پس از رسیدن به کوانتان نیز می توانید از خدمات تاکسیرانی استفاده نموده و خود را به جزیره چراتینگ برسانید. راه دیگر هم آن است که به وسیله اتوبوس از کوالالامپور به دونگون یا کمامان در ترنگانو بروید و سپس به وسیله ی اتوبوسی دیگر خود را به چراتینگ برسانید.

دسترسی به جزیره چراتینگ

سفر هوایی به جزیره چراتینگ

خطوط هوایی مالزی ایرلاین و فایر فلای به دفعات سرویس های هوایی به مقصد کوانتان را فراهم می کند. چراتینگ تنها ۴۵ دقیقه از فرودگاه فاصله دارد و بی شک آن را می توان آسوده ترین راه برای رسیدن به جزیره چراتینگ دانست.

همراه مجله سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های گردشگری، اماکن تفریحی، هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها، سفر به شهر ها و کشورهای مختلف و هر آنچه که در دنیای گردشگری می گذرد تکمیل نموده تا با آگاهی کامل سفری خاص و متفاوت را تجربه نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 353 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.