فیروز سیر جشنواره تابستانه کیش - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷

در مورد جشنواره تابستانی کیش چه می دانید؟

همان طور که می دانید، جزیره ی کیش واقع در جنوب کشور، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری داخلی به شمار می آید و سالانه گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند. ویژگی های اقلیمی، بافت جزیره، مراکز خرید و تفریحات آبی و ساحلی بیشمار موجود در این جزیره باعث شده اند، تا این جزیره مورد توجه افراد بیشماری قرار گیرد و بدین ترتیب این جزیره ی ۹۱ کیلومتر مربعی، نقش بسزایی را در صنعت گردشگری کشور ایفا نماید. در این میان جشنواره تابستانه کیش باعث شده است تا فصل تابستان در این جزیره، رنگارنگ تر و جذاب تر گردد و اکثر گردشگران ترجیح دهند تا در فصل تابستان به این جزیره ی زیبا و رویایی سفر نمایند.

جشنواره تابستانی کیش

با وبلاگ گردشگری سفرمی همراه باشید تا با جشنواره ی تابستانه کیش آشنا شده و با مزایای سفر به جزیره ی کیش در فصل تابستان، بیشتر آشنا گردید.

جشنواره تابستانی کیش

ارزان ترین قیمت هتل ها

انتخاب و رزرو هتل، یکی از مهم ترین مسائلی است که در سفرهای داخلی و خارجی مورد توجه قرار می گیرد و بعضا هزینه ی بسیار زیاد هتل ها باعث می شود تا افراد زیادی از سفر مورد نظر منصرف شوند. یکی از مهم ترین اتفاقاتی که جشنواره تابستانه کیش اتفاق می افتد، پایین آمدن نرخ هتل ها برای همگان است. هتل های بیشماری در جشنواره تابستانه کیش، دارای تخفیف هستند و بدین ترتیب این امکان را برای افراد فراهم می کنند تا همراه با اعضای خانواده ی خود، به آسان ترین و ارزان ترین شکل ممکن سفر نموده و خاطره ای خوش و به یادماندنی را برای خود و و اعضای خانواده شان به ارمغان آورند.

ارزان ترین قیمت هتل ها در جشنواره تابستانه کیش

لذت خرید کردن در جشنواره ی تابستانه کیش

از دیگر لذت های سفر به هر شهر و یا هر کشوری، خرید کردن در بازارهای محلی و یا مراکز خرید آن شهر و یا کشور می باشد که به ارائه ی محصولاتی متنوع از برندهای مختلف دنیا می پردازند. این لذت به ویژه برای خانم ها چند برابر است و اکثر خانم ها حداقل یک روز از سفر خود را، به گشت و گذار در مراکز خرید، تماشای ویترین ها و خرید کردن از مغازه های مختلف اختصاص می دهند. جشنواره ی تابستانه کیش فرصتی مناسب برای خرید کردن است، چرا که اکثر مراکز خرید در جشنواره تابستانه کیش دارای تخفیفات بسیار خوبی هستند و این امکان را برای افراد فراهم می کنند تا با کم ترین بودجه ی ممکن، بیشترین خرید را انجام دهند.

خرید کردن در جشنوازه تابستانی کیش

اجرای موسیقی زنده و کنسرت های متنوع در جشنواره تابستانه کیش

از دیگر مزایای شرکت در جشنواره، امکان شرکت در برنامه های زنده و کنسرت های متنوع در جزیره ی زیبای کیش می باشد. بسیاری از هنرمندان کشورمان در جشنواره تابستانه کیش راهی این جزیره ی زیبا شده و به اجرای کنسرت های باکیفیت و خارق العاده در آن می پردازند و گردشگران به راحتی می توانند در کنسرت هنرمند محبوبشان شرکت نمایند. علاوه بر این ها، برنامه های شاد و مفرح بسیاری در جریان جشنواره تابستانه کیش اتفاق می افتد که اکثرا دارای اجرای موسیقی زنده ی محلی و یا پاپ می باشند و اوقات خوش و به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان می آورند.

اجرای موسیقی زنده و کنسرت های متنوع در جشنواره تابستانه کیش

نمایش فیلم و تئاتر در جشنواره تابستانه کیش

نمایش فیلم های روز داخل کشور و همچنین تئاترهای متنوع نیز، از برنامه های جاری در جشنواره تابستانه کیش می باشد که همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. در جریان جشنواره می توانید، ضمن انجام تفریحات مختلف، خرید کردن و شرکت در جنگ های شبانه و کنسرت ها، به تماشای فیلم ها و تئاترهای مورد علاقه ی خود نیز بنشینید و بدین ترتیب در فعالیتی فرهنگی سهیم شوید.

نمایش فیلم و تئاتر در جشنواره تابستانه کیش

شرکت در کارناوال های شادی جشنواره تابستانه کیش

در جریان جشنواره، کارناوال های شادی نیز در سراسر جزیره برپا می شوند و اتفاقات جالب و هیجان انگیزی در جریان این جشنواره اتفاق می افتند. افراد ضمن شرکت در جشنواره و همچنین شرکت در جنگ های شبانه و کارناوال های شادی در سراسر جزیره می توانند، در مسابقات و قرعه کشی های متعدد نیز شرکت نموده و از جوایز نفیس و ارزشمندی نیز برخوردار گردند.

کارناوال شادی در کیش

برای سفر به جزیره ی زیبای کیش، به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از سایت سفرمی بپردازید و بدین ترتیب با کم ترین هزینه ی ممکن سفر خود را آغاز نمایید. با وبلاگ گردشگری سفرمی همراه باشید و با مطالعه ی مقالات تهیه شده در این وبلاگ و همچنین کسب اطلاعات مفید و کاربردی در حوزه ی گردشگری، کیفیت سفرهای داخلی و خارجی خود را چند برابر نمایید.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به کیش و همینطور رزرو هتل کیش و گذراندن اوقاتی خوش در فستیوال تابستانه کیش به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید. بهترین تجربه خرید را در سفرمی به صورت آنلاین رقم خواهید زد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.