فیروز سیر جنیفر لوپز عاشق سفر است! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

۳٫۸
/
۵
(
۲۲

امتیاز

)

جنیفر لوپز عاشق سفر است!

جنیفر لوپز عاشق سفر است! این خواننده محبوب و سرشناس آمریکایی در طول سال کنسرت‌های زیادی برگزار کرده و به کشورهای مختلف فیروز سیر‌کند. به گونه‌ای که در برنامه کنسرت‌های جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۸ نام دبی و مسکو نیز در کنار کشورهای اروپایی به چشم می‌خورد؛ اما نکته‌ای که توجه رسانه‌ها را به سوی خود جلب کرده، سفر جنیفر لوپز و الکس رودریگز به کشور فرانسه می‌باشد.

سفرهای جنیفر لوپز

این دو زوج سرشناس عاشق به عنوان مقصد نهایی سفرشان، کشور فرانسه و موناکو را انتخاب کرده‌اند. اما قبل از آنکه به این سفر رومانتیک این زوج در فرانسه و موناکو بپردازیم، اشاره ای به سفری که به میامی داشته اند میکنیم. اگر علاقه‌مند هستید که با مکان‌هایی که جنیفر لوپز و الکس رودریگز در طول سفر از آن‌ها بازدید به عمل آورده‌اند بیشتر آشنا شوید، با سفرمی همراه باشید.

سفرهای جنیفر لوپز

سفر جنیفر لوپز و الکس رودریگز به میامی

میامی شهری در جنوب شرقی ایالت فلوریدا آمریکا می‌باشد که در نوار ساحلی اقیانوس اطلس واقع شده است. این شهر هیجان انگیز با وجود این که یکی از گران قیمت‌ترین شهرهای آمریکا محسوب می‌شود، سالیانه پذیرای توریست‌های زیادی از سرتاسر جهان است. میامی شهری زنده و پرهیجان است که گردشگران آن را با سواحل هیجان انگیز، آب و هوای معتدل و تفریح‌های شبانه‌اش به خاطر می‌سپارند.

ساحل میامی

جنیفر لوپز و الکس رودریگز برای آغاز سفر هیجان انگیزشان این شهر را انتخاب کردند. در میامی این دو زوج عاشق، تفریح با قایق‌های بادبانی گران قیمت را مد نظر قرار دادند تا سفر جذاب‌تری را تجربه کنند.

سفر جنیفر لوپز به میامی

سفر جنیفر لوپز به میامی

سفر جنیفر لوپز به میامی

سفر جنیفر لوپز و الکس رودریگز به نیس

دومین شهری که جنیفر لوپز و الکس رودریگز در برنامه سفرشان آن را انتخاب کردند، شهر نیس فرانسه می­باشد. این شهر ساحلی زیبا و آرام با کوچه‌های پیچ در پیچ، بوتیک‌های منحصر به فرد و موزه‌ها و گالری‌های متنوع به شهرت رسیده است. سواحل نیس به عنوان جذاب‌ترین گزینه‌های سفر به این منطقه در نظر گرفته می‌شوند.

نیس فرانسه

تصاویری که رودریگز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است نشان دهنده قدم زدن این دو زوج عاشق در سواحل این منطقه و استراحت آن‌ها در کنار اسکله می‌باشد. همچنین شنا کردن در سواحل نیس را نیز می‌توان در بین برنامه‌های این زوج مشاهده کرد.

جنیفر لوپز در سفر

سفر جنیفر لوپز و الکس رودریگز به موناکو

موناکو که به عنوان دومین شهر کوچک جهان به شهرت رسیده، در قلب قاره اروپا قرار دارد. این شبه جزیره در دریای مدیترانه واقع شده و مساحت آن به حدود دو کیلومتر مربع می‌رسد. موناکو در جنوب شرقی فرانسه قرار دارد و با این کشور دارای مرز زمینی می‌باشد. ساکنین موناکو از پرداخت مالیات معاف هستند و این کشور هیجان انگیز به عنوان بهشت ثروتمندان و گردشگران شناخته می‌شود.

شهر موناکو

این زوج عاشق برای سومین مقصد سفرشان موناکو را انتخاب کردند. موناکو با وجود آب و هوای مدیترانه‌ای، هتل‌های لوکس، کازینوهای متعدد و شب نشینی های هیجان انگیز یک کشور جذاب برای سفرهای عاشقانه است.

سفر جنیفر لوپز به موناکو

سفر جنیفر لوپز و الکس رودریگز به Èze

Èze یکی از شهرهای فرانسه است که با معماری‌های قرون وسطایی که دارد شناخته می‌شود. این شهر به دریای مدیترانه مشرف است و سواحل شنی هیجان انگیزی دارد. مسیرهای پیاده‌روی زیبا، باغ‌های رویایی و مکان‌های تاریخی موجود در این شهر گردشگران را به سوی خویش جذب می‌کنند.

Èze

جنیفر لوپز و الکس رودریگز در این شهر کوچک به عنوان چهارمین مقصد سفرشان توقف داشتند و در رستوران لوکس Microwin یک شام رمانتیک و هیجان انگیز برای آن‌ها تدارک دیده شده بود.

سفر جنیفر لوپز و الکس رودریگز به Antibes

شهر Antibes نیز در بین گزینه‌های انتخابی این زوج برای سفر ماه عسلشان دیده می‌شود. این شهر که دارای آثار تاریخی باقی مانده از قرن شانزدهم میلادی می‌باشد مورد توجه علاقه‌مندان به آثار تاریخی و هنر واقع می‌شود.

شهر Antibes

جنیفر لوپز و الکس رودریگز این شهر هیجان انگیز را به عنوان پنجمین بخش از سفرشان در نظر گرفتند و ناهار را در رستوران معروف Eden-Roc واقع در هتل du Cap صرف کرده و در سواحل هیجان انگیز Antibes حمام آفتاب گرفتند.

 

سفر جنیفر لوپز و الکس رودریگز به سن-تروپه

سن-تروپه شهری در جنوب شرقی فرانسه می‌باشد که در گذشته یک دهکده ماهیگیری و دژ نظامی بوده است. این شهر پس از جنگ جهانی دوم رونق بسیاری پیدا کرده و هم اکنون به عنوان یکی از شهرهای توریست پذیر فرانسه شناخته می‌شود. به گونه‌ای که بیشتر ستاره‌های هالیوود و افراد سرشناس این شهر را به عنوان مقصد نهایی سفرشان انتخاب می‌کنند.

سفر جنیفر لوپز به سن تروپه

جنیفر لوپز و الکس رودریگز ساعاتی را نیز در این شهر سپری کرده و با یوگا در فضای آزاد و تجربه سوار شدن بر قایقهای بادبانی اوقات خوشی را پشت سر گذاشتند.

سفر جنیفر لوپز و الکس رودریگز به پاریس

پاریس، پایتخت کشور فرانسه به عنوان شهر عشاق شناخته می‌شود. در این شهر هیجان انگیز مدرنیته و سنت باهم ترکیب شده‌اند و آثار هیجان انگیزی وجود دارد که برای تمام توریست‌ها جذاب هستند.

سفر به پاریس

قدم زدن در کنار برج ایفل و چشیدن طعم بستنی­های پاریس در کنار کلیسای نوتردام از جذاب‌ترین تفریحات این زوج جوان بوده است. همچنین جنیفر و الکس برای خرید خیابان مونتینگ را در نظر گرفتنند که به عنوان یکی از گران‌ترین خیابان‌های پاریس شناخته می‌شود.

سفر جنیفر لوپز به پاریس

خلاصه

جنیفر لوپز خواننده مشهور آمریکایی است که طرفداران زیادی در سر تا سر جهان دارد. این خواننده به واسطه برگزاری کنسرت‌های فراوان به شهرهای زیادی سفر کرده است. جنیفر لوپز به همراه الکس رودریگز سفری لاکچری و هیجان انگیز به پاریس داشته که به عنوان سفری گران قیمت و عاشقانه مورد توجه همگان واقع شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 467 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.