فیروز سیر خریدی خاطره انگیز در بازارهای تفلیس - فیروز سیر

تاریخ انتشار: جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷

گشت و گذار در بازارهای تفلیس

گشت و گذار در بازارهای تفلیس برای توریست‌هایی که این شهر رویایی و جذاب را برای سفر انتخاب می‌کنند لذتی وصف نشدنی دارد. تفلیس که پایتخت کشور گرجستان است، از یک سمت با رشته کوه‌های قفقاز مجاور بوده و از سوی دیگر تا دریای سیاه امتداد پیدا می‌کند. به همین دلیل این شهر با نام بهشت گردشگران به شهرت رسیده و همه ساله افراد زیادی از سر تا سر جهان تفلیس را برای مقصد نهایی سفرشان انتخاب می‌کنند. اگر علاقه‌مند هستید که در طول سفر اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید و با بازارهای مختلف دایر در این شهر بیشتر آشنا شوید با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل همراه باشید.

گشت و گذار در بازارهای تفلیس

مرکز خرید تفلیس مال | Tbilisi Mall

مرکز خرید تفلیس مال که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده، یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین بازارهای تفلیس گرجستان می­باشد که امکانات زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و مسافران می توانند در سفر تور تفلیس خود به آن سری بزنند.

مرکز خرید تفلیس مال در یک ساختمان چهار طبقه با ۷۴ هزار متر مربع مساحت دایر شده و دارای ۱۵ فروشگاه متفاوت می‌باشد؛ که درون فروشگاه‌های متعدد این مرکز خرید می‌توانید برندهای سرشناسی مانند زارا، گپ، تپ شاپ، تاپ من و… را مشاهده کنید. در این مرکز خرید ۲۷۰۰ فضا نیز جهت پارکینگ خودرو در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید تفلیس مال | Tbilisi Mall

تفلیس مال با وجود رستوران، یک فروشگاه بزرگ با مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع، سینما، کتابفروشی و کافی شاپ و سینما یک مکان تفریحی مناسب برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. تا علاوه بر خرید بتوانند در رستوران فوق العاده این مرکز خرید غذاهای دلخواهشان را نوش جان کنند یا خودشان را به صرف یک قهوه و کیک در کافی شاپ مهمان کرده و انرژی از دست رفته‌شان را به دست بیاورند.

مرکز خرید تفلیس مال | Tbilisi Mall

مرکز خرید ایست پوینت | East Point

مرکز خرید ایست پوینت نیز یکی دیگر از شناخته شده ­ترین بازارهای تفلیس است. این مرکز خرید در خروجی شرقی شهر تفلیس واقع شده و با فروشگاه‌ها و مراکز خرید متفاوت توجه همگان را به سوی خویش جلب می‌کند. مرکز خرید ایست پوینت با  ۱۵۰ فروشگاه‌ها از برندهای مختلف بین المللی نه تنها یک محل مناسب برای گشت و گذار و خرید اقلام ضروری محسوب می‌شود، بلکه با وجود مرکز بولینگ، کافه‌های متنوع، مجموعه سینمایی IMAX و… یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت نیز به حساب می­ آید.

مرکز خرید ایست پوینت | East Point

مرکز خرید ایست پوینت | East Point

مرکز خرید گالریا تفلیس | Galleria Tbilisi

مرکز خرید گالریا یکی از جدیدترین بازارهای تفلیس می‌باشد که مطابق اصول معماری مدرن طراحی و ساخته شده است. گالریا تفلیس در مرکز شهر و در نزدیکی میدان Freedom واقع شده و دارای شش طبقه می‌باشد. در مرکز خرید گالریا فروشگاه‌های متنوع ارائه کننده مارک‌های مختلف، کافه‌ها، رستوران‌ها، مکان‌های تفریحی، بانک، سالن زیبایی و خشکشویی قرار دارد؛ بنابراین با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید ساعت‌ها به تفریح بپردازید و علاوه بر خرید اقلام مورد نیازتان لحظات شاد و لذت بخشی را در طول سفر تجربه کنید.

مرکز خرید گالریا تفلیس | Galleria Tbilisi

مرکز خرید گالریا تفلیس | Galleria Tbilisi

مرکز خرید مرانی مال تفلیس | Merani Mall

مرکز خرید مرانی مال یکی دیگر از بازارهای تفلیس است. این مرکز خرید چهار طبقه که در خیابان Rustaveli واقع شده، شاید در نظر اول کوچک‌تر از سایر مراکز خرید این شهر به نظر برسد؛ اما فروشگاه‌های زیادی از برندهای معتبر مانند زارا، پارفوا و… در این محل دایر شده‌اند که گردشگران را به سوی خویش جذب می‌کنند. مرکز خرید مرانی مال تفلیس دارای چندین کافه و رستوران است و توریست‌ها می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰شب به این مکان مراجعه کرده و وسایل مورد نیازشان را خریداری کنند.

مرکز خرید مرانی مال تفلیس | Merani Mall

مرکز خرید سنترال تفلیس | Tbilisi Central

مرکز خرید سنترال تفلیس یکی دیگر از بزرگ‌ترین و مشهورترین بازارهای تفلیس است. این مرکز خرید ۴۷ هزار متر مربع مساحت و ۱۱۱ مغازه متنوع دارد که لوازم مختلفی را از برندهای سرشناس ارائه می‌کنند. از اقلامی که در این مرکز خرید شیک و مدرن عرضه می‌شود می‌توان به انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه اشاره کرد. همچنین در مرکز خرید سنترال تفلیس فروشگاه‌های متنوعی جهت عرضه کفش، زیورآلات و لوازم آرایشی بهداشتی گوناگون وجود دارند که توریست‌ها می‌توانند انواع محصولات موجود در فروشگاه­ها را بررسی کرده و موارد مورد نیازشان را خریداری کنند. در این مرکز خرید سالن بولینگ، رستوران‌های متنوع، کافه و… وجود دارد و علاوه بر خرید می‌توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کرده و به تفریح بپردازید.

مرکز خرید سنترال تفلیس | Tbilisi Central

مرکز خرید سنترال تفلیس | Tbilisi Central

مرکز خرید لیلو تفلیس | Lilo Mall

اگر به دنبال اجناسی با قیمت مناسب هستید، مرکز خرید لیلو تفلیس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای تفلیس بهترین گزینه پیش روی شما است. این مرکز خرید با وجود این که ظاهری مجلل ندارد و بی‌شباهت به بازارهای سنتی قدیمی نیست، اما کلیه اجناسی که به آن‌ها نیاز دارید را می‌توانید در این مکان پیدا کرده و با هزینه مناسب خریداری نمایید. علاوه بر فروشگاه‌های متنوع این مرکز خرید می‌توانید از پارکینگ، رستوران‌های متنوع و چندین کافه که در این مکان وجود دارند بهره‌مند شوید.

مرکز خرید لیلو تفلیس | Lilo Mall

مرکز خرید لیلو تفلیس | Lilo Mall

گشت و گذار در بازارهای تفلیس و خرید کردن یکی از علاقه‌مندی‌های توریست‌هایی است که به گرجستان مراجعه می‌کنند. اگر شما نیز علاقه‌مند هستید به بازارهای تفلیس سری بزنید، باید ابتدا با مراکز خرید برتر این شهر آشنایی کافی داشته باشید، تا بتوانید اقلام مورد نیازتان را در کمترین زمان در طول سفر تهیه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 359 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.