فیروز سیر خریدی لوکس در مراکز خرید سن پترزبورگ - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷

مراکز خرید سن پترزبورگ

سن پترزبورگ، شهری لوکس و زیبا در روسیه می باشد که در گذر زمان شاهد فراز و نشیب های زیادی بوده است. این شهر با زیبایی بی نظیر، گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. گردشگرانی که سفر به این شهر روسیه را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند از مراکز خرید سن پترزبورگ که با شکوه تمام اجناسی متنوع با بهترین برندهای دنیا را به نمایش می گذارد، از دست نمی دهند! خرید در مراکز خرید سن پترزبورگ قطعا تجربه ای جذاب برای علاقمندان به خرید لوکس می باشد.

مراکز خرید سن پترزبورگ

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا با برخی از مراکز خرید سن پترزبورگ روسیه بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید نوسکی |  Nevsky Center

مرکز تجاری استاکمن نوسکی یکی از لوکس ترین مراکز خرید سن پترزبورگ می باشد که در بافت قدیمی شهر قرار گرفته است و با ظاهری لوکس و مدرن علاقمندان را ترغیب به خرید می کند. در این مرکز خرید شهر سنت پترزبورگ انواع اجناسی لوکس با برندهای خارجی همچون انواع پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانه متناسب با نیاز مشتریان به فروش گذاشته می شود. همچنین در طبقه اول مرکز خرید نوسکی باشگاه بدنسازی، سوپرمارکت با مواد غذایی و شیرینی های تازه وجود دارد که برای مشتریان جذابیت خاص خود را دارد. در صورتی که برای خریدی لوکس به این مرکز خرید مراجعه نمودید رستوران های بی نظیر این مرکز خرید را که در طبقه همکف قرار گرفته است از دست ندهید!

مرکز خرید نوسکی | Nevsky Center

مرکز خرید نوسکی | Nevsky Center

مرکز خرید گالریا | Galeria

بدون شک گالریا را می توان از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ دانست! این مرکز خرید لوکس و بزرگ تمام احتیاجات شما را به بهترین شکل ممکن رفع خواهد کرد. گالریا با ساختمانی بزرگ و زیبا انواع پوشاک و لوازم آرایشی بهداشتی را با بهترین برندها و کیفیت ها به نمایش گذاشته است. این مرکز خرید علاوه بر مغازه های تجاری برای گذراندن اوقاتی خوش نیز بسیار مناسب می باشد! شما می توانید با مراجعه به گالریا از امکانات تفریحی این مرکز خرید همچون سالن بولینگ و تئاتر آن نهایت لذت را ببرید. همچنین غذاهایی خوش طعم و لذیذ را در فوت کورت مرکز خرید گالریا امتحان کنید. گالریا در نزدیکی ایستگاه متروی Pl. Vosstaniya قرار گرفته است از همین رو به راحتی می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

مرکز خرید گالریا | Galeria

مرکز خرید گالریا | Galeria

اوت لت سیرز | Sears

اوت لت سیرز از مناسب ترین مراکز خرید سن پترزبورگ می باشد که شاید در نگاه اول به نظر جالب نیاید! اما کافی است تا وارد این اوت لت بشوید و با لوازم خانگی بسیار با قیمت های مناسب مواجه شوید! اوت لت سیرز گاهی اجناس خود را با تخفیف ۵۰ درصد به فروش می گذارد که زمان مناسبی برای خرید می باشد. اما امکان دارد در این زمان تخفیف برخی از وسایل همچون مبلمان، گاز، ماشین لباسشویی، یخچال و .. دارای نقصی کوچک باشند که باید در خرید دقت نمایید و با صرف وقت بیشتر کالای مناسب سالم خریداری نمایید.

اوت لت سیرز | Sears

مرکز خرید بولشویی گوستینی دور | Bolshoy Gostiny Dvor

بولشویی گوستینی دور از مراکز خرید سن پترزبورگ می باشد که با قدمتی بسیار جزو اولین مراکز خرید سرپوشیده جهان بوده است. این مرکز خرید تاریخی باشکوه با معماری بی نظیر و متفاوت یکی از جاذبه های سن پترزبورگ نیز می باشد. که علاوه بر خرید و گشت و گذار می توانید از تماشای تاریخ نهفته در این مرکز خرید لذت ببرید. مرکز خرید بولشویی گوستینی دور با بیش از ۱۰۰ مغازه انتخاب مناسب و به صرفه برای خریدی به یاد ماندنی می باشد.

مرکز خرید بولشویی گوستینی دور | Bolshoy Gostiny Dvor

مرکز خرید بولشویی گوستینی دور | Bolshoy Gostiny Dvor

اوت لت اچ اس ان | HSN

اوت لت اچ اس ان انتخابی بی نظیر با تخفیف های هیجان انگیز می باشد که قطعا شگفت زده تان می کند! اچ اس ان از خوب ترین مراکز خرید سن پترزبورگ می باشد که انواع وسایل خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی، لباس های زنانه و مردانه، بدلیجات و سرویس خواب و .. در آن یافت می شود. محصولات این فروشگاه همیشه و در هر فصلی از سال در حدود ۲۵ تا ۷۵ درصد شامل تخفیف می شود که همین امر این اوت لت را بسیار مورد توجه گردشگران قرار می دهد. کارکنان اوت لت اچ اس ان با خوشرویی تمام برای خدمت گذاری به مشتریان خود آماده هستند و از هیچ کمکی برای خرید بهتر شما دریغ نمی کنند.

اوت لت اچ اس ان | HSN

فروشگاه زنجیره ای دی ال تی | DLT

یکی دیگر از مراکز خرید سنت پترزبورگ فروشگاه زنجیره ای دی ال تی می باشد که در سال ۱۹۰۹ با سبک معماری نو و مدرن ساخته شده است. این فروشگاه با ۵ طبقه محصولات بی شماری از برندهای مطرح دنیا همچون شنل، ورساچه، گوچی و .. را به فروش می رساند. همچنین در فروشگاه زنجیره ای دی ال تی و در طبقه آخر یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ وجود دارد که درصورت گرسنگی می توانید از غذاهای آن لذت ببرید. این مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه متروی Nevsky Prospekt  واقع شده است.

DLT

DLT

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید و اطلاعات خود را در رابطه با شهر یا کشور موردنظر خود تکمیل نموده تا سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به سنت پترزبورگ و رزرو هتل سن پترزبورگ به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 337 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.