فیروز سیر خرید آپارتمان ساحلی در استانبول - فیروز سیر

خرید-آپارتمان-ساحلی-ویو-دریا-استانبول-بوم-ائوی

خرید آپارتمان ساحلی در استانبول با ویو و دید دریا ، معرفی بهترین مناطق ساحلی استانبول نظیر دنیز برای خرید ملک و مشاوره رایگان توسط تیم بوم ائوی موضوع این مقاله است.

آپارتمان های ساحلی با ویو دریا در استانبول بسیار محبوب و ایده آل هستند. به طور کلی آپارتمان های با ویو دریا در استانبول از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند. اما تیم بوم ائوی از آنجا که بدون واسطه با انبوه سازان کار می‌کند. در نظر دارد بهترین فایل ها را با کمترین قیمت به شما معرفی کند. کافی است از راه های ارتباطی به صورت رایگان از این تیم مشاوره دریافت کنید.

در این مقاله اما قصد داریم بیشتر با محلات و مناطق ساحلی استانبول برای خرید آپارتمان با ویو دریا آشنا شویم.

مشاوره خرید آپارتمان لاکچری با ویو دریا در استانبول

خرید آپارتمان لاکچری با ویو دریا در استانبول یک رویا نیست. اگر چه آپارتمان های لاکچری با ویو دریا در استانبول با قیمت های فضایی معامله می‌شوند. اما تیم بوم ائوی بدون واسطه از شرکت های بزرگ انبوه ساز در ترکیه شما را صاحب آپارتمان لاکچری با ویو دریا در استانبول می‌کند. کافی است یک سر به سایت آنها بزنید و از طریق راه های ارتباطی از آنها مشاوه بگیرید.

فروش آپارتمان با ویو دریا در استانبول

فروش آپارتمان ساحلی با ویو دریا در استانبول از آنجا که استانبول از شمال دارای ساحل با دریای سیاه و از جنوب دارای خط ساحل با دریای مرمره است. یک فرصت استثنایی برای داشتن یک خانه با ویو دریا در یک کشور اروپایی است.

خرید آپارتمان با ویوی دریای سیاه در استانبول

خرید آپارتمان ساحلی با ویوی دریای سیاه در استانبول از آنجا که همانطور که گفته شد استانبول دارای ساحل با دریای سیاه در استانبول است هم در قسمت آسیایی استانبول و هم اروپایی مرسوم است. دریای سیاه شش کشورِ روسیه، رومانی، بلغارستان، اوکراین، گرجستان و ترکیه را به یکدیگر متصل می‌کند. خرید ملک در قسمت آسیایی استانبول محلات شیل و بیکوز و در قسمت اروپایی ساریر ، ایوب سلطان ، آرناووت کوی و چاتالجا با دریای سیاه از شمال دارای ساحل هستند. پیشنهاد می‌شود مقاله خرید آپارتمان کنار دریای سیاه استانبول را مطالعه فرمایید.سایت بوم ائوی به صورت دقیق تمامی محلات این منطقه را در آن مقاله بررسی کرده است.

خرید-آپارتمان-ساحلی-ویو-دریا-استانبول-بوم-ائوی

خرید آپارتمان با ویو دریای مرمره در استانبول

خرید آپارتمان ساحلی با ویو دریای مرمره در استانبول همانطور که گفته شد دریای مرمره در جنوب استانبول قرار دارد. آپارتمان های با ویوی دریای مرمره بسیار در استانبول پرطرفدار هستند. دریای مرمره یک دریای داخلی کشور ترکیه محسوب می‌شود. خرید ملک در قسمت آسیایی استانبول محلات کارتال ، مال تپه ، کادیکوی و اسکودار و در قسمت اروپایی فاتیح ، باکرکوی ، کوچیک چمجه ، اوجیلار ، بیلیک دوزو ، بویوک چکمجه ، سیلیوری با دریای مرمره از جنوب دارای ساحل هستند. پیشنهاد می‌شود مقاله خرید آپارتمان کنار دریای مرمره استانبول را مطالعه فرمایید.سایت بوم ائوی به صورت دقیق تمامی محلات این منطقه را در آن مقاله بررسی کرده است.

فروش-آپارتمان-ویو-دریا-مرمره-استانبول-بوم-ائوی

خرید آپارتمان لاکچری با ویو دریا در استانبول

خرید آپارتمان ساحلی لاکچری با ویو دریا در استانبول از آنجا که خود منظره و دید دریا در لاکچری بودن آپارتمان شما پارامتر غیر قابل انکاری است بسیار منطقی است. تصور کنید با پول آپارتمانی که در خیلی از مناطق تهران می‌توانید صاحب خانه شوید، در استانبول قلب ترکیه به عنوان یک کشور اروپایی با ویو دریا در تراس آپارتمان خود در استانبول از منظره استفاده می‌کنید.

قیمت آپارتمان با ویو دریا در استانبول

قیمت آپارتمان با ویو دریا در استانبول با توجه به منطقه مورد نظر ، متراژ ، امکانات آپارتمان و … کاملا متفاوت است. پیشنهاد ما این است از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان بوم ائوی در تماس باشید. شما می‌توانید با مشخص کردن بودجه و سلیقه خود بهترین فایل های موجود را از کارشناسان بوم ائوی بخواهید.

بوم ائوی

کدپستی: ۵۱۵۷۷۵۳۷۱۴      شماره تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۲۹۳۰

فاکس: ۰۴۱۳۳۳۳۲۹۳۰      شماره موبایل: ۰۹۲۲۳۶۵۴۰۶۹

 

سرمایه گذاری ملک های کنار دریا در استانبول

سرمایه گذاری ملک های کنار دریا دراستانبول هم از لحاظ زندگی مناسب است هم سودآوری، از طرفی شما با خرید ملک در ترکیه شانس گرفتن اقامت ترکیه به عنوان یک کشور اروپایی را خواهید داشت. آپارتمان های با ویو دریا همانند پول نقد هستند. همواره ملک شما مورد توجه خریداران است و با مشاوره با ما می‌توانید بهترین مناطق رو به رشد استانبول برای خرید آپارتمان با ویو دریا را بیشتر بشناسید.

دنیز استانبول deniz istanbul

خرید آپارتمان لاکچری کم واحد در پروژه شهرک دنیز استانبول deniz در بیلیک دوزو در شهر زیبای استانبول واقع شده است. خط ساحل طولانی با دریای مرمره همراه با امکانات فوق العاده ، کم واحد بودن آپارتمان‌های ساخته شده و … این پروژه را بسیار خاص کرده است. دنیز استانبول شامل سه طیف آپارتمان است. بیلیک دوزو یکی محبوب ترین مناطق در استانبول به خصوص در بین ایرانیان است. در مورد محله عدنان قهوه چی واقع در این محله نیز به این مطلب اشاره کردیم و. این مقاله را نیز پیشنهاد می‌شود مطالعه بفرمایید.

آپارتمان-ساحلی-دنیز-استانبول-دریا-بوم-ائوی

ماریانا

ویلاهای سه طبقه در منطقه ماریانا دنیز استانبول ، همانند آپارتمان ها بسیار محبوب هستند. فروش یکجا و تک واحد از این مجموعه امکان پذیر است.

صدف

آپارتمان های ۶ طبقه و دوبلکس ، خرید آپارتمان های ۶ طبقه لاکچری کم واحد در دنیز استانبول یک فرصت استثنایی برای صاحب خانه شدن در یکی از پروژه های نام دار ترکیه است.

مرجان

آپارتمان های با قیمت مناسب و لاکچری در دنیز استانبول با تعداد طبقات کم در مرجان به وفور یافت می‌شود. مرجان یکی از بهترین مناطق دنیز استانبول برای سرمایه گذاری است.

خرید آپارتمان کم واحد با ویوی دریا در دنیز استانبول

خرید آپارتمان کم واحد ساحلی در دنیز استانبول از آنجا که آپارتمان های کم واحد شلوغی کمتر و حس ویلایی دارند. در میان مردم ترکیه مشابه ایران بسیار محبوب هستند. قطعا خرید آپارتمان کم واحد لاکچری در دنیز استانبول بسیار محبوب تر از آپارتمان های با طبقات بالا به خصوص برای سرمایه گذاری و زندگی در استانبول هستند.

فروش آپارتمان لاکچری با ویو دریا در دنیز استانبول

فروش آپارتمان لاکچری ساحلی در دنیز استانبول از آنجا که آپارتمان های این پروژه مشرف به دریا هستند. بهترین متریال در ساخت آنها به کار گرفته شده است. امکانات رفاهی فرآوان شامل مراکز خرید ، مدارس ، رستوران و … همه در این پروژه ها موجود است بسیار پیشنهاد می‌شود. فروش آپارتمان لاکچری در دنیز استانبول فرصتی تکرار نشدنی برای صاحب خانه شدن در یک کشور اروپایی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 8 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.