فیروز سیر خرید در بهترین مراکز خرید پوکت - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷

مراکز خرید پوکت

خرید در هر شهر و کشوری تجربه ای جالب و جذاب برای هر گردشگری است که در کنار خریدی دلچسب با فرهنگ و مردمان آن شهر آشنا می شود. پوکت در تایلند شهری است پرطرفدار و محبوب با جاذبه های گردشگری متنوع! اما جاذبه های گردشگری پوکت زیبا، تنها به جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر ختم نمی شود! مراکز خرید پوکت با تنوع بسیار و پوشش انواع برندهای مطرح دنیا عاشقان خرید را به سمت خود می کشاند. مراکز خرید پوکت در کنار بازارهای شبانه و محلی، جاذبه هایی هستند که در سفر به این شهر زیبا نباید آن را از دست داد!

مراکز خرید پوکت

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا با برخی از بهترین مراکز خرید پوکت برای خریدی دلچسب بیشتر آشنا شوید.

سنترال فستیوال پوکت | Central Festival Phuket

درست در غرب و حومه ی شهر پوکت بزرگ ترین مرکز خرید این شهر جا خوش کرده است! سنترال فستیوال از بی نظیرترین مراکز خرید پوکت برای خریدی هیجان انگیز می باشد که شامل دو ساختمان بزرگ و مجهز است. در این مرکز خرید زیبا، انواع کالاها از برندهای مختلف را می توانید پیدا کنید. از انواع وسایل الکترونیکی، اکسسوری و سوغاتی گرفته تا  لوازم آرایشی و پوشاک همگی در مرکز خرید سنترال فستیوال از برترین برندهای لوکس خارجی هستند. این مرکز خرید دارای فود کورتی لوکس و با کیفیت از برترین رستوران های تایلندی، ژاپنی، بین المللی و غربی می باشد که تجربه ای فوق العاده را برای افراد به ارمغان می آورد. سالن سینمای مجهز و استاندارد نیز از امکاناتی است که در این مرکز خرید به چشم می خورد.

 سنترال فستیوال پوکت | Central Festival Phuket سنترال فستیوال پوکت | Central Festival Phuket

مرکز خرید جانگسیلون | Jungceylon Shopping Mall

مرکز خریدی بزرگ و زیبا با فواره هایی رنگی و قایقی بادبانی درست در قلب ساحل پاتونگ و روبروی خیابان بانگلای پوکت خودنمایی می کند و آن را به یکی از زیباترین مراکز خرید پوکت تبدیل کرده است. در مرکز خرید رابینسون و سوپر مارکت بزرگ بیگ سی هر آنچه نیاز دارید پیدا خواهید کرد! تنها کافیست به گشت و گذار در این مرکز خرید بزرگ و زیبا بپردازید. تمامی اجناس و کالاهای موجود در این مرکز خرید همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، بازی های کامپیوتری، لوازم الکترونیکی و .. را از بهترین برندهای دنیا می توانید خریداری نمایید. مرکز خرید جانگ سیلون برای اوقات فراغت شما و خوش گذرانی هرچه بیشتر نیز فکری کرده است! چندین سالن سینمای علمی و تخیلی و ۵ بعدی، سالن های بولینگ و رستوران های باکیفیت و کافه های فوق العاده لحظات خوشایند و لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

مرکز خرید جانگسیلون | Jungceylon Shopping Mall

مرکز خرید جانگسیلون | Jungceylon Shopping Mall

مرکز خرید بنانا واک | Banana Walk

مرکز خرید بنانا واک با معماری زیبا و چراغ هایLED  به هنگام شب جلوه گری خاصی می کند. بنانا واک از تازه تاسیس ترین مراکز خرید پوکت در این شهر می باشد. این مرکز خرید مدرن بیشتر با سازه های فلزی نمایان، ساخته شده که دارای سه طبقه می باشد. در مرکز خرید بنانا واک، چندین رستوران با کیفیت و تعداد بیشماری بوتیک و فروشگاه از برترین برندهای معروف دنیا می باشد. این مرکز خرید محل مناسبی برای صرف غذایی لذیذ و گذراندن روزی خوش می باشد. در پشت بام بنانا واک زمین گلف طراحی شده تا علاقمندان به این بازی اوقاتی خوش را تجربه نمایند.

در مرکز خرید بنانا واک فروشگاه خواروبار فروشی کوچکی نیز موجود می باشد که می توانید در آن وسایل دم دستی خود را خریداری نمایید.

مرکز خرید بنانا واک | Banana Walk

مرکز خرید بنانا واک | Banana Walk

فروشگاه پریمیوم اوتلت | Premium Outlet Phuket

مرکز خرید بزرگ و روباز پریمیوم اوتلت در بخش شمالی شهر پوکت واقع شده که با قیمت هایی مناسب یکی از بهترین مراکز خرید پوکت برای خریدی جذاب می باشد. فروشگاه پریمیوم اوتلت با ۵۰ بوتیک کوچک و بزرگ، انواع اجناس همچون پوشاک، لباس کودک، اکسسوری، وسایل ورزشی، کیف و کفش، وسایل چوبی، وسایل آشپزخانه و … را خریداری نمایند. نکته حائز اهمیت در تفاوت این فروشگاه با سایر فروشگاه ها این است که در پریمیوم اوتلت، محصولاتی که تولید آنها متوقف شده است با قیمتی ارزان و بسیار مناسب به فروش می رسد و شما می توانید کالاهای تخفیف خورده ی بسیاری را در حراج های پریمیوم اوتلت خریداری نمایید. چندین رستوران عالی و کافه هایی با کیفیت نیز در اطراف این اوتلت وجود دارد که مکان بسیار خوبی برای صف غذایی لذیذ به هنگام خرید می باشند.

فروشگاه پریمیوم اوتلت | Premium Outlet Phuket

مرکز خرید پاتونگ پرومناد | patong Promenade

همانگونه که از نام این مرکز خرید پیداست، پاتونگ پرومناد در ساحل زیبا و فوق العاده ی پاتونگ پوکت واقع شده است. مرکز خرید مدرن پاتونگ پرومناد با سه طبقه توانسته در میان گردشگران و اهالی پوکت به محبوبیت خاصی برسد. این مرکز خرید وسعت آنچنانی ندارد اما با کالاهای باکیفیت همچون پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم آرایشی و … می تواند محل مناسبی برای خرید در پوکت باشد! در طبقه ی آخر مرکز خرید پاتونگ پرومناد، مرکز تفریحی وجود دارد تا مراجعه کنندگان به این مرکز خرید، اوقات خوشی را در کنار اعضای خانواده و دوستان خود سپری کنند.

مرکز خرید پاتونگ پرومناد | patong Promenade‏

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف، جاذبه های گردشگری متنوع، مراکز خرید، هتل ها و رستوران های متفاوت تکمیل نموده تا با آگاهی کامل سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید. در صورتی که قصد دارید به شهر زیبای پوکت سفر کنید می توانید به سایت سفرمی مراجعه نموده و برای خرید بلیط هواپیما تهران به پوکت و رزرو هتل پوکت اقدام نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.