فیروز سیر دریای شیطان، پدیده ای شگفت انگیز ! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

۴
/
۵
(
۲۰

امتیاز

)

دریای شیطان

حتما تا کنون نام “مثلث برمودا” به گوشتان خورده است. این پدیده شگفت انگیز و عجیب که تا کنون جان انسان های زیادی را گرفته است، تنها نقطه مرموز و اسرارآمیز این جهان نیست. “دریای شیطان” یا “مثلث اژدها” از دیگر نقاطی است که بسیار به مثلث شیطان شباهت دارد. دریای شیطان که به کشور ژاپن تعلق دارد، در اقیانوس آرام واقع شده است. این منطقه خوف برانگیز در فاصله ۸۰۵ هزار کیلومتری از مثلث برمودا و مابین کشور ژاپن و “جزایر بونین” قرار دارد که بخشی از آب های فیلیپین را هم شامل می شود.

Devil's Sea

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل باشید و با این پدیده ی اعجاب انگیز بیشتر آشنا شوید!

دریای شیطان عموما هوای بد و طوفانی دارد و گردآب های زیادی در آن به وجود می آید. موج های بسیار بلند و طوفان های شدیدی که سرعتشان به صدها کیلومتر در ساعت می رسد، بیانگر تفاوت مثلث اژدها با سایر دریاها است.

دریای شیطان از نیروی مغناطیسی خارق العاده ای برخوردار است و درست مثل مثلث برمودا، هرچیزی که بر فرازش قرار گیرد، به کام خود می کشد. تا کنون حوادث ناگوار و غیرعادی زیادی در این منطقه به ثبت رسیده است. کشتی ها و هواپیماهای بسیاری در حین عبور از دریای شیطان به سرنوشتی شوم دچار شده اند که هیچ اطلاعاتی هم از آنها در دسترس نیست. برخی می گویند که کشتی ارواح را در این منطقه دیده اند و ارواح نا آرام دریای شیطان است که جان رهگذران را می گیرد.

قدمت دریای شیطان

قدمت این دریا به سال های خیلی دور بازمی گردد، چیزی نزدیک به هزارسال پیش از میلاد مسیح. پس قرن هاست که این اژدهای شیطان، جان انسان های بی گناه را می گیرد. در اصل چینی ها برای این منطقه مرموز نام اژدها را انتخاب کرده اند. آنها معتقدند که اژدهایی که در قلب این اقیانوس زندگی می کند، از روی حرص و یا سرگرمی خود، هواپیماها و کشتی ها را به سمت اقیانوس می کشد و آنها را می خورد. این باور چینی هاست. در صورتی که ژاپنی ها به این دریای عجیب و غریب “مانواومی” یا همان دریای شیطان می گویند و اعتقادات دیگری دارند که در ادامه آمده است.

دریای شیطان

کشته شدن مغول ها در دریای شیطان

در سال ۱۲۰۰ میلادی، “کوبالای” که از خان های مغول بود، تصمیم حمله به ژاپن را گرفت. اما پس از حرکت با اتفاقات عجیبی مواجه شد. مرگ، تمامی نیروهای وی را که از ۴۰۰۰۰ سرباز و کشتی های متعدد تشکیل شده بود، به کام خود کشید. در سال ۱۸۰۰ میلادی بود که زمزمه هایی در میان مردم شنیده می شد. آنها می گفتند بانوی سفیدرنگی را دیده اند که سوار بر کشتی است و در دریا حرکت می کند.

کشته شدن مغول ها در دریای شیطان

شروع تحقیقات در کشف ماهیت دریای شیطان

شروع تحقیقات برای به دست آوردن اطلاعات دقیقی در مورد این دریای اسرارآمیز چیزی به جز مرگ و ابهامات بیشتر به همراه نداشته است. در سال ۱۹۵۲ میلادی بود که دولت ژاپن به منظور بررسی وضعیت این دریا، تیمی تحقیقاتی که متشکل از ۳۱ نفر بود با استفاده از یک زیر دریایی به نام “کائی مارو” را راهی کرد. اما هیچ وقت خدمه این زیردریایی از سفر برنگشتند و وضعیت این دریا نامعلوم ماند. پس از آن، دولت این منطقه را ناامن اعلام کرد و اجازه کشتی رانی در آن از همگان صلب شد.

شروع تحقیقات در کشف ماهیت دریای شیطان

تحقیقات بعدی به سال ۱۹۸۹ باز میگردد. زمانی که محققی به نام “چارلز برلتیز” تصمیم گرفت، پرده از اسرار این دریای مخوف بردارد. او تحقیقات گسترده خود را بر روی دریای شیطان آغاز کرد. اما نتیجه تمام تلاش های او، از بین رفتن ۵ کشتی نظامی و بیش از ۷۰۰ نفر بود.

حقیقت چیست؟

محققان بر این باورند که نیروی مغناطیسی قوی که در دریای شیطان وجود دارد، کشتی ها و هواپیماها را به قعر دریا می کشاند. آنها معتقدند کوه آتشفشانی که در زیر این آب ها وجود دارد، باعث مرگ رهگذران می شود. اما بومیان بر این باورند که دریا توسط یک نیروی فراطبیعی و یا شیطانی اداره می شود. پیدا کردن اشیا، تابش های غیر طبیعی و میدان مغناطیسی نامتعارف باعث شده است تا بومیان بر این نظریه خود پافشاری کنند.

شروع تحقیقات در کشف ماهیت دریای شیطان

نظریه های مختلفی در این باب وجود دارد. برخی دیگر از افراد معتقدند که موجودات فضایی عامل از دست رفتن آرامش منطقه هستند. برخی دیگر دریای شیطان را دروازه ای برای ورود به جهانی موازی می دانند و عده ای هم آن را تونلی رابط می دانند که به دریای آتلانتیس وصل می شود. برخی دیگر هم طوفانی بودن منطقه را تنها عامل به وجود آمدن این اتفاقات ناخوشایند می دانند.

حقیقت چیست؟! این همان چیزی است که هیچ کس پاسخی قاطع و دقیق در موردش ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.