فیروز سیر در فصل تابستان اسکی کنید ! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷

۳٫۱
/
۵
(
۸

امتیاز

)

اسکی در تابستان

تابستان فصل گرمای بی‌امان، آفتاب سوزان، شنا کردن، آب هندوانه، لیموناد خنک و یکی از زیباترین فصل های خداست که در چند سال اخیر به علت گرمای طاقت و فرسا و کم آبی، برای عده ای چندان خوشایند نیست. جالب است بدانید وقتی ما در حال هلاک شدن از گرمای عجیب‌وغریب تابستان هستیم، عده ای از مردم دنیا، در حال اسکی در تابستان هستند.

اسکی در تابستان

اگر در حال غر زدن مداوم و شکایت از گرمای تابستان هستید و فکر می کنید زمستان با همه ی آلودگی هوایش، فصل بهتری است، پس این مطلب دقیقاً برای شما نوشته شده؛ بنابراین بادبزن و لیوان آب‌طالبی‌تان را کنار بگذارید و با ما در تابستان اسکی کنید!

اسکی در تابستان

بهترین پیست های اسکی تابستانی

بی‌شک تصور اینکه بتوانید در تابستان اسکی کنید، لبخند رضایت را به لبانتان می آورد، بنابراین در این فصل طلایی، به جای انتخاب مقاصد رایج سفر، به ارتفاعات اروپا و آمریکا و کشورهای نیم کره ی جنوبی مانند آرژانتین، استرالیا، شیلی و نیوزلند، سفر کنید.

اسکی در تابستان

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید تا با پیست های اسکی در تابستان آشنا شوید.

پیست اسکی KAPRUN در استرالیا

یخچال طبیعی Kitzsteinhorn در قسمت بالایی KAPRUN قرار دارد و یکی از وسیع ترین مناطق اسکی دنیا به شمار می رود. همه ی اسکی‌بازان اجازه ی اسکی کردن در این منطقه را دارند، با این حال احتمالاً اسکی کردن در مسیرهای پرپیچ‌وخم KAPRUN، برای اسکی‌بازان حرفه لذت بخش تر است.

پیست اسکی KAPRUN در استرالیا

پس از این که حسابی روی برف های پیست KAPRUN لیز خوردید، نوبت به استراحت در اردوگاه یخی و خانه ی اسکیموها می رسد. همچنین همه ی اسکی‌بازان می توانند به طور رایگان و با همراهی یک راهنمای مجرب، مشغول پیاده روی در یخچال های طبیعی شوند.

پیست اسکی KAPRUN در استرالیا

بنابراین اگر شما هم محو این پیست زیبا شده اید، همین‌الان آماده شوید تا بتوانید در KAPRUN شگفت انگیز، در تابستان اسکی کنید.

پیست اسکی Les 2 Alpes در فرانسه

پیست اسکی Les 2 Alpes یکی از بلندترین پیست های اسکی اروپایی است که در فرانسه قرار دارد. این پیست از اواسط ژوئن تا اواخر اوت باز است.

پیست اسکی Les 2 Alpes در فرانسه

همه ی اسکی‌بازان می توانند از اسکی کردن در پیست Les 2 Alpes لذت ببرند. اسکی‌بازان حرفه ای می توانند در مسیر های پرپیچ و خم و شیب‌دار به اسکی بپردازند و اسکی‌بازان مبتدی می توانند از مسیر های کم شیب تر و پارک های برفی لذت ببرند. همه ی بازدیدگنندگان با استفاده از تله سیژ، تا ارتفاعات Les 2 Alpes جا به جا می شوند.

پیست اسکی Les 2 Alpes در فرانسه

به یاد داشته باشید اگر فرانسه را برای سفرهای تابستانی انتخاب می کنید، در کنار سر زدن به پاریس زیبا، حتماً در ارتفاعات فرانسه در تابستان اسکی کنید.

 

پیست اسکی Zermatt در سوئیس

زرمات شهر کوچکی در سوئیس است که علاوه بر چشم اندازهای طبیعی زیبا، بهشت اسکی‌بازان است. پیست اسکی زرمات در مرز میان ایتالیا و سوئیس و در نزدیکی قله ی ماترهورن قرار دارد.

پیست اسکی Zermatt در سوئیس

این پیست یکی از بزرگ‌ترین پیست های اسکی اروپاست که ۳۰۰ روز از سال و در کل تابستان باز است. همچنین علاوه بر اسکی و هایکینگ می توانید از اردوگاه ها و رستوران های زرمات استفاده کنید و از طعم بی نظیر غذاهای ایتالیایی و سوئیسی، لذتی وصف ناپذیر ببرید.

پیست اسکی Zermatt در سوئیس

بنابراین اگر دوست دارید در تابستان اسکی کنید، هرچه زودتر وسایل تان را جمع کنید و تا برف ها آب نشده، خودتان را به زرمات زیبا برسانید.

پیست اسکی Hintertux Glacier در استرالیا

HINTERTUX یکی از مشهورترین پیست های اسکی در تابستان است که در کشور استرالیا قرار دارد و هر ۳۶۵ روز سال باز است. این یخچال طبیعی، محل ایده آلی برای همه ی اسکی‌بازان است و به علت مسیرهای چالش برانگیز و پرپیچ‌وخمش بهشت اسکی‌بازان حرفه ای و ماجرا جو است. اسکی‌بازان Freestyle می توانند یکی از پنج مسیر موجود در این پیست را انتخاب کنند. این مسیر ها شامل Pro Line, Medium Line, Easy Line, Jib Lines است.

پیست اسکی Hintertux Glacier در استرالیا

بیش از ده بالابر در این پیست اسکی وجود دارد که می تواند ۳۰۰۰ بازدید کننده را در هر ساعت به قسمت های بالایی پیست برساند. همچنین HINTERTUX مجهز به Tuxer Sportbus است، نوعی اتوبوس که بازدید کنندگان را به صورت رایگان از Vorderlanersbach،Lanersbach و Juns به پایین پیست می رساند.

پیست اسکی Hintertux Glacier در استرالیا

پیست اسکی Las Leñas در آرژانتین

LAS LEÑAS یکی از مرتفع ترین پیست های اسکی آرژانتین است که مسیری در حدود ۴۰ مایل دارد. این پیست با برگزاری دوره های آموزشی یکی از ایده آل ترین مکان ها برای اسکی‌بازان مبتدی و آماتور است؛ اما بخش های دست نخورده ای در LAS LEÑAS وجود دارد که تنها مخصوص به اسکی‌بازان حرفه ای است و دسترسی به آن برای افراد آماتور کاملاً خطرناک است.

پیست اسکی Las Leñas در آرژانتین

در LAS LEÑAS هم می توانید اسکی در تابستان را تجربه کنید و هم از رستوران های مجلل این پیست استفاده و غذاهای خوش رنگ و لعاب آن را امتحان کنید.

پیست اسکی Las Leñas در آرژانتین

خلاصه

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص ورزش های زمستانی مانند اسکی باشید، فرا رسیدن فصل تابستان می تواند یکی از کابوس های همیشگی شما باشد؛ اما جای نگرانی نیست چون در این سیاره ی عجیب و غریب، در فصل تابستان مکان های پوشیده از برفی وجود دارد که دل هر اسکی‌بازی را می برد.

پس اگر قصد سفر به خارج از ایران را دارید، به جای انتخاب مقاصد رایج تابستانی و قدم زدن بر روی ماسه های طلاییِ سواحل آسیایی، به یکی از مقاصد معرفی شده در لیست ما بروید و اسکی در تابستان را تجربه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 368 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.