فیروز سیر در لوکس ترین رستوران های پاریس، شما عضوی از خاندان سلطنتی هستید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

لوکس ترین رستوران‌های پاریس

پاریس، پایتخت فرانسه یکی از زیباترین شهرهای دنیا برای تفریح و گشت‌وگذار است. از جاذبه های گردشگری مانند کاخ الیزه، برج ایفل، موزه‌ی لوور و کلیسای نوتردام که بگذریم، لوکس ترین رستوران‌های پاریس نیز یکی دیگر از اصلی‌ترین جذابیت های این کشور می باشد.

رستوران‌های فرانسوی به دو علت در دنیا معروف هستند؛ یکی طعم بی‌نظیر غذاها و دیگری مجلل بودن؛ بنابراین عجیب نیست اگر در پایتخت این کشور به دنبال برترین رستوران‌های جهان بگردیم.

لوکس ترین رستوران های پاریس

در ادامه به معرفی پنج رستوران برترِ پاریس می‌پردازیم؛ بنابراین اگر به دنبال کشف لوکس ترین رستوران‌های پاریس هستید، این مطلب از سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل ، می تواند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد.

۵- رستوران اپیکور (Epicure)

اپیکور جایگاه پنجم لوکس ترین رستوران‌های پاریس را به خود اختصاص می دهد. اپیکور به عنوان یکی از مجلل ترین رستوران‌های دنیا موفق به کسب سه ستاره میشلن شده است و همین امر بیانگر کیفیت بسیار بالای آن در همه ی زمینه ها است.

رستوران اپیکور

هدف اصلی رستوران اپیکور سرو غذاهای اصیل فرانسوی با طراحی نوین و جدید است؛ بنابراین عجیب نیست اگر بشقاب های غذا به زیبایی یک اثر هنری باشد. همه ی غذاهای رستوران اپیکور از باکیفیت ترین مواد غذایی ارگانیک تهیه می شود. از جمله معروف ترین غذاهای این رستوران می توان به راسته ی آهوی کبابی به همراه چغندر، پوره ی کرفس و شراب انتخابی سرآشپز اشاره کرد.

رستوران اپیکور

رستوران اپیکور

رستوران اپیکور به دو سالن زمستانی و تابستانی مجهز است که هر کدام از آن ها تنها شش ماه از سال باز است و منوی منحصر به فردی را با تغییر فصل ارائه می کنند.

رستوران اپیکور

بنابراین اگر به فکر صرف یک شام عاشقانه در یکی از لوکس ترین رستوران‌های پاریس هستید، اپیکور می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

۴- رستوران Guy Savoy

رستوران Guy Savoy به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران‌های پاریس مانند اپیکور دارای ۳ ستاره ی میشلن است. غذاهای با کیفیت، سرویس دهی عالی و تجملات در بالاترین سطح، هر سه باهم زیر یک سقف جمع شده اند تا لحظات به یادماندنی را برای شما خلق کند.

 رستوران Guy Savoy

رستوران Guy Savoy در نزدیکی طاق پیروزیِ فرانسه قرار دارد. جالب است بدانید بعضی از برترین سرآشپز های دنیا در Guy Savoy کار می کنند و بشقاب های غذایی منحصر به فردی را پیشنهاد می کنند. یکی از معروف ترین غذا های این رستوران سوپ آرتیشو به همراه ترافل سیاه است. همچنین هر روز در Guy Savoy، وعده ی غذایی ویژه ای به انتخاب سرآشپز سرو می شود.

 رستوران Guy Savoy

به طور کلی Guy Savoy از جمله رستوران‌های بسیار گرم و شلوغ پاریس است و سطح بالای خدمات آن، به شما احساسی شبیه به یکی از اعضای خاندان سلطنتی می دهد.

 رستوران Guy Savoy

۳- رستوران L’Ambrosie

 واژه L’Ambrosie به معنای شراب ویژه ی خدایان است؛ بنابراین قابل حدس است که به اندازه ی نامش گران و مجلل باشد، L’Ambrosie به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران‌های پاریس در یکی از خانه های مجلل قرن هفدهم بنا شده است و تلفیق این معماری زیبا به همراه غذاهای مدرن فرانسوی، لحظات شیرینی را برای شما خلق می کند.

رستوران L’Ambrosie

همه ی منوی رستوران L’Ambrosie توسط Bernard و Mathieu Pacaud، سرآشپزان اصلی، طراحی شده و از باکیفیت ترین مواد غذایی موجود در بازار تهیه می شود، برای مثال یکی از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران سوپ لابستر است.

رستوران L’Ambrosie

رستوران L’Ambrosie به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران ها پاریس محل رفت و آمد چهره های معروف و ثروتمند جهان است، بنابراین اگر می خواهید پول زیادی را در یک رستوران مجلل خرج کنید و برای چند ساعت شبیه به خاندان سلطنتی زندگی کنید، L’Ambrosie می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

رستوران L’Ambrosie

رستوران L’Ambrosie

۲- رستوران Gordon Ramsay au Trianon

چیزی که Gordon Ramsay au Trianon را با دو ستاره ی میشلن به یکی از لوکس ترین رستوران‌های پاریس تبدیل کرده است، اختصاصی بودن آن است؛ به این معنا که تنها ده میز در این رستوران وجود دارد و شما به عنوان مهمان ویژه ی Gordon Ramsay au Trianon به حساب می آیید.

 رستوران Gordon Ramsay au Trianon

 رستوران Gordon Ramsay au Trianon

غذاهای رستوران Gordon Ramsay au Trianon نیز در نوع خود منحصربه‌فرد است و به صورت اختصاصی برای شما تهیه می شود، از جمله ی آن ها می توان به بشقاب اسکالوپ و صدف دریایی اشاره کرد.

 رستوران Gordon Ramsay au Trianon

بنابراین اگر دوست دارید مهمان اختصاصی یکی از لوکس ترین رستوران‌های پاریس باشید، Gordon Ramsay au Trianon و چشم انداز زیبای آن از باغ ورسای، بی شک گزینه ی بی نظیری است.

 رستوران Gordon Ramsay au Trianon

۱- رستوران Alain Ducasse au Plaza Athenée

رستوران Alain Ducasse au Plaza Athenée نه تنها یکی از لوکس ترین رستوران‌های پاریس بلکه یکی از مجلل ترین های دنیا است. دکور این رستوران نسبت به گزینه های قبلی ساده تر است اما لوستر های بزرگِ کریستالی و سادگی و روشنی رستوران، ظاهر مجلل تری به آن بخشیده است. منوی این رستوران سه ستاره توسط بهترین سرآشپزهای دنیا و با بهترین مواد غذایی پخته می شود.

رستوران Alain Ducasse au Plaza Athenée

رستوران Alain Ducasse au Plaza Athenée

غذا خوردن در Alain Ducasse au Plaza Athenée بی شک تجربه ای رویایی برای شما خواهد بود.

رستوران Alain Ducasse au Plaza Athenée

خلاصه

پاریس یکی از خوشمزه‌ترین و در عین حال گران‌ترین شهرهای دنیا است. خوردن یک وعده غذا در لوکس ترین رستوران‌های پاریس می تواند تجربه ای منحصر به فرد و گران برای شما باشد. اما گذراندن یک شب پاریسی در یک رستوران مجلل می تواند از رویایی ترین لحظات زندگی شما به‌حساب بیاید حتی اگر خرج بسیار زیادی را روی دست شما بگذارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 455 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.