فیروز سیر دیدنی های کوالالامپور در سفر به مالزی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

دیدنی های کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی و از شهرهای جذاب این کشور می باشد. دیدنی های کوالالامپور مانند آسمان خراش های متعدد، دهکده فرانسوی ها، برج های دوقلو پتروناس، محله چینی ها، خیابان های زیبای کوالالامپور، مساجد و .. همگی شهر کوالالامپور را به مقصدی جذاب و ایده آل برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است. وقت گذرانی در مراکز خرید و فروشگاه ها، رستوران های متنوع و خیابان های کوالالامپور با غذاهای خیابانی از علاقمندی های افرادیست که این شهر از مالزی را برای سفر انتخاب کرده اند.

دیدنی های کوالالامپور

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل باشید و با برخی از دیدنی های کوالالامپور بیشتر آشنا شوید.

آکواریوم کوالالامپور | Aquaria KLCC

آکواریوم کی ال سی سی یکی از دیدنی های کوالالامپور می باشد که در میان گردشگران و بومیان این شهر محبوبیت خاصی دارد. این آکواریوم در قلب کوالالامپور و مرکز همایش های این شهر بنا شده است که میزبان بیش از ۵۰۰۰ گونه دریایی و آبزی می باشد. تونل شیشه ای این آکواریوم به طول ۹۰ متر است و گردشگران می توانند از تماشای شنای کوسه ها، ماهی های کمیاب، دلفین ها و .. لذت ببرند.

آکواریوم کوالالامپور | Aquaria KLCC

آکواریوم کوالالامپور | Aquaria KLCC

این آکواریوم که به عنوان بزرگ ترین آکواریوم دنیا نیز شناخته شده است امکان لمس کردن مرجان ها و ستاره های دریایی را به بازدیدکنندگان می دهد. همچنین گردشگران می توانند در بخشی خاص به ماهیان و لاک های غول پیکر غذا بدهند.

آکواریوم کوالالامپور | Aquaria KLCC

برج های دوقلو پتروناس | Petronas Twin Towers

یکی از معروف ترین دیدنی های کوالالامپور ، برج های دوقلو پتروناس می باشد که با ۴۵۲ متر ارتفاع از سطح زمین جزو بلندترین آسمان خراش ها و ساختمان های جهان می باشد. برج های دوقلو پتروناس همچون نمادی مستحکم و استوار از همه جای شهر کوالالامپور قابل مشاهده هستند. برای جابجایی مراجعه کنندگان برج های دوقلو پتروناس ۷۸ آسانسور در این ساختمان تعبیه شده است . این برج های دوقلو بیشتر به صورت تجاری و اداری فعالیت می کنند اما با نورپردازی خیره کننده و چشم انداز زیبایی که از شهر کوالالامپور برای گردشگران به وجود می آورند در بالای لیست گردشگران کوالالامپور قرار می گیرد!

برج های دوقلو پتروناس | Petronas Twin Towers

برج های دوقلو پتروناس | Petronas Twin Towers

محله چینی ها | China Town

محله چینی ها، محله ای پر جنب و جوش در مرکز شهر کوالالامپور می باشد که شب و خاموشی در آن معنایی ندارد! محله چینی ها دارای شلوغ ترین و جذاب ترین خیابان هایی است که در آن می توانید خریدی دلچسب با قیمت هایی ارزان و به صرفه را تجربه کنید.

محله چینی ها | China Town

محله چینی ها | China Town

این محله مملوء است از بازارهایی که همه نوع اجناسی از انواع گیاهان دارویی گرفته تا اجناس بدل را با قیمت های ارزان و باورنکردنی به فروش می رسانند و حتی شما می توانید با چانه زدن قیمت را پایین تر هم ببرید!

محله چینی ها | China Town

غارهای باتو  | Batu Caves

غار باتو جزو پربازدید ترین دیدنی های کوالالامپور می باشد که از نظر گردشگران و بومیان در سفر به مالزی نباید بازدید از آن را از دست داد!  غارهای باتو مکانی مقدس و مورد پرستش برای هندوهای مالزی می باشد که دارای غارهای مختلف، مجسمه های غول پیکر و طبیعتی بی نظیر است. در طول مسیر رسیدن به غار های باتو میمون های کوچک و بامزه ای برای استقبال و خوشامدگویی به شما می آیند که می توانید با موز و یا بادام زمینی از آنها پذیرایی کنید.

غارهای باتو | Batu Caves

خداوند مورگن نام مجسمه ی غول پیکری است که از همان ابتدا توجه همه را به خود جلب کند.ساخت این مجسمه با بیش از ۳۰۰ کیلو طلا ۳ سال تمام طول کشید. بازدید از غارهای باتو برای گردشگران رایگان می باشد. بنابراین در سفر به مالزی بازدید از غارهای باتو را با زیبایی بی نظیر از دست ندهید!

غارهای باتو | Batu Caves

باغ پرندگان کوالالامپور | Kuala Lumpur Bird Park

باغ پرندگان کوالالامپور بی شک یکی از زیباترین دیدنی های کوالالامپور می باشد که با ماشین تنها ۱۰ دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و دیدنش به هر گردشگری واجب است! این باغ با بیش از ۳۰۰۰ پرنده از ۲۰۰ گونه مختلف استوایی فرصت تماشای زیباترین پرندگان همچون ماکائو، مینا، فلامینگو، قرقاول و .. را به شما می دهد. پرندگان این باغ بیشتر به صورت رها و خارج از قفس پرواز می کنند.

باغ پرندگان کوالالامپور | Kuala Lumpur Bird Park

شما می توانید در باغ پرندگان کوالالامپور ضمن پیاده روی در محیطی سبز و لذت بردن از صدای پرنده ها، با آنها عکس های سلفی بگیرید و یا در قسمتی خاص به پرنده های این باغ غذا بدهید.

دریاچه ای مصنوعی و زیبا نیز در این پارک ایجاد شده تا گردشگران لذت بیشتری از روز خود در این پارک ببرند. کلیه امکانات رفاهی و تفریحی نیز در باغ پرندگان کوالالامپور فراهم شده است.

باغ پرندگان کوالالامپور | Kuala Lumpur Bird Park

همراه سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهر یا کشور موردنظر خود تکمیل نموده و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.