فیروز سیر راهنمای سفر به شهر توریستی لندن - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

آشنایی با شهر لندن

شهر لندن که به عنوان پایتخت و همچنین اصلی ترین شهر کشور انگلستان شناخته می شود، از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می آید. مساحت این شهر ۱٫۵۷۲ کیلومتر مربع است و جمعیتی در حدود ۸٫۷۸۸ میلیون نفر را در خود جای داده است. شهر لندن مجموعه ای متمرکز از انواع قصرهای سلطنتی، کاخ ها و کلیساها، ویرانه های روم باستان و اماکن دیدنی دیگر می باشد و بازدید از لندن و جاذبه های تاریخی و فرهنگی آن، همواره مورد توجه گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار می گیرد.

درباره شهر لندن

 همین مساله باعث شده است تا سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر، از این شهر زیبا دیدن نمایند و رکورد تعداد توریست در شهرهای اروپایی، بارها و بارها توسط این شهر شکسته شود. زبان مردم لندن، آنچنان که انتظار می رود، انگلیسی است و واحد پول رایج در این شهر همچون کشور انگلستان، پوند می باشد. در ادامه به ارائه ی اطلاعات کامل تر و جامع تری در خصوص شهر لندن خواهیم پرداخت و شما را با بهترین هتل ها، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید موجود در این شهر آشنا خواهیم نمود پس همراه وبلاگ سفرمی باشید.

درباره شهر لندن

بهترین زمان سفر به شهر لندن

شهر لندن از آب و هوایی معتدل و مرطوب برخوردار است و عبور رودخانه ی تیمز از میانه ی آن باعث شده است، تا میزان شرجی و روطبت در آن، نسبت به دیگر شهرهای کشور انگلستان بیشتر گردد. باران های وقت و بی وقت موسمی از ویژگی های بارز شهر لندن به شمار می آید و ساکنان این شهر همواره، چترهای خود را در کیفشان حمل می کنند. به طور کل شهر لندن از زمستان های معتدل و نه چندان سرد و همچنین تابستان های ملایم بهره می برد و همین مساله باعث شده است تا در تمام فصول سال، میزبان گردشگرانی از سراسر دنیا باشد. البته شواهد نشان می دهد که بهترین زمان سفر به لندن تابستان ها است و زمستان ها، تعداد گردشگران به حداقل می رسد.

بهترین زمان سفر به شهر لندن

چرا باید به شهر لندن سفرکنیم؟

شهر لندن در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار که از آن ها بهره می برد، تجربه ای شگفت انگیز را برای گردشگران به ارمغان می آورد و افراد از گذراندن تک تک ثانیه های خود در این شهر، لذت بسیار می برند. به لندن سفر کنید تا ضمن گشت و گذار در شهر و بازدید از بناهای تاریخی و ارزشمند بسیار، از نشستن در کافه های پشت بامی این شهر، شنا کردن در استخرهای سرباز، دوچرخه سواری در اماکن مختلف، قدم زدن زیر باران های وقت و بی وقت و قایق سواری در دل پارک های سر سبز و خیره کننده لندن لذت ببرید و اوقاتی فراموش نشدنی را برای خود رقم زنید.

چرا باید به شهر لندن سفرکنیم؟

آشنایی با سوغات و غذاهای محلی لندن

یکی از بزرگ ترین لذت های سفر، چشیدن غذاهای محلی همان شهر و یا کشور است و اکثر گردشگران در سفر به نقاط مختلف دنیا ترجیح می دهند تا غذاهای محلی همان منطقه را امتحان کنند. کشور انگلستان و شهر لندن نیز دارای غذاهای معروف و سنتی بسیار می باشند که در تمام کافه ها و رستوران های این شهر سرو می شوند. از میان این غذاها می توان به ماهی و سیب زمینی، دسر اتون مس، کباب یکشنبه با پودینگ یورکشایر و پای و پوره ی مخصوص این شهر اشاره کرد که چشیدن تک تک آن ها، به گردشگران توصیه می شود.

غذاهای محلی لندن

غذاهای محلی لندن

اگر قصد خرید سوغات برای دوستان و نزدیکانتان را دارید نیز، خرید انواع پوشاک، ساعت، شکلات، چای انگلیسی و خرس های عروسکی، به شما توصیه می شود چرا که تمامی برندهای معتبر دنیا، دارای نمایندگی در شهر لندن می باشند و خرس تدی، شکلات و چای این کشور نیز، از شهرت بسیار بهره می برند و داشتن آن ها موجب خوشحالی افراد می گردد.

سوغاتی های لندن

هزینه ی سفر به لندن

واحد پول شهر لندن، پوند است و سفر به لندن ممکن است، سفری گران و پر هزینه به نظر آید. لیکن با کنترل خرج های اضافی و اقامت در هتل ها و حتی پانسیون ها و هاستل ها می توان، سفری ارزان و کم هزینه را تجربه کرد. هتل های این شهر بسته به درجه ی کیفی که دارند از قیمت های متنوعی برخوردارند، لیکن ارزان ترین حالت اقامت در این شهر، هزینه ای در حدود ۲۰ پوند در هر شب را به همراه دارد.

هزینه ی سفر به لندن

بازدید از بسیاری از جاذبه های گردشگری لندن رایگان است و برخی دیگر، هزینه ای ما بین ۸ تا ۲۵ پوند را دریافت می نمایند. خورد و خوراک در لندن کمی گران است و در صورت تمایل به داشتن سفری ارزان بهتر است تا افراد از رفتن به رستوارن های متعدد خودداری نمایند و به حداقل ها قانع شوند. هزینه ی هر وعده ی غذای اقتصادی برای هر یک نفر، در حدود ۵ تا ۲۰ پوند می باشد. برای حمل نقل در این شهر نیز بهتر است از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده نمایید و با پرداخت کم ترین هزینه برای جابه جایی در این شهر، در هزینه ی سفر خود صرفه جویی نمایید. هزینه ی رفت و آمد روزانه برای هر نفر در حدود ۸ پوند تخمین زده می شود که بسته به میزان رفت و آمد شما در شهر، ممکن است کم و یا زیاد شود.

هزینه ی سفر به لندن

بهترین هتل های شهر لندن

شهر لندن به داشتن هتل های زیبا و بعضا تاریخی شهرت دارد که از کیفیتی ایده آل بهره می برند و همواره مورد توجه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا قرار می گیرند. بسیاری از هتل های موجود در لندن، قدمتی ۱۰۰ ساله دارند و اقامت  در آن ها، حال و هوای خاصی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

بهترین هتل های شهر لندن

هتل سنت ارمینز | St Ermin Hotel

این هتل ۴ ستاره، از موقعیت ویژه ای بهره می برد و دارای دسترسی های فوق العاده ای به نقاط مختلف شهر می باشد. کاخ باکینگهام، چرخ و فلک مشهور لندن و مجلس پارلمان لندن در چند قدمی این هتل قرار گرفته اند و همین مساله محبوبیت و شهرت این هتل زیبا را چند برابر نموده است.

هتل سنت ارمینز | St Ermin Hotel

هتل سنت ارمینز | St Ermin Hotel

هتل میلِنیوم | Millennium Hotel

این هتل لوکس و زیبا، در مرکز بخش مدرن لندن قرار گرفته است و از نمایی خارق العاده برخوردار است. پارک ها و فضای سبز اطراف این هتل منحصر به فردند و اقامت در این هتل اوقات خوشی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که این هتل در خانه ای قدیمی، مربوط به قرن۱۸ راه اندازی شده است و اتاق های آن، بسیار دنج و آرام می باشند.

هتل میلِنیوم | Millennium Hotel

هتل میلِنیوم | Millennium Hotel

هتل کلاریجز | Claridge’s Hotel

هتل کلاریجز، از مشهورترین هتل های شهر لندن است که تا به امروز میزبان افراد مشهوری همچون برد پیت، آلفرد هیچکاک و سوپراستارهای دیگر بوده است و از امکانات و خدمات خارق العاده ای برخوردار است. این هتل لوکس و زیبا به “شعبه ی کاخ باکینگهام” شهرت یافته است و طرفداران خاص خود را دارد.

هتل کلاریجز | Claridge’s Hotel

هتل کلاریجز | Claridge’s Hotel

هتل روبنس | Rubens Hotel

این هتل نیز در نزدیکی کاخ باکینگهام قرار گرفته است و چشم اندازی خارق العاده را در اختیار گردشگران قرار می دهد. اتاق های موجود در این هتل بسیار بزرگ و لوکس هستند و خدمات و امکانات ارائه شده به میهمانان در بالاترین سطح ممکن می باشد.

هتل روبنس | Rubens Hotel

هتل روبنس | Rubens Hotel

نحوه ی انتقال از فرودگاه به هتل های شهر لندن

شهر لندن دارای چندین فرودگاه می باشد اما، فرودگاه بین المللی هیترو لندن (London Heathrow Airport)، از مشهورترین فردگاه های این شهر و حتی کشور انگلستان می باشد که روزانه مسافران بسیاری را جا به جا می نماید. گردشگران پس از فرود آمدن در این فرودگاه می توانند، با استفاده از تاکسی، اتوبوس های ویژه ی فرودگاه و مترو برای رسیدن به مرکز شهر و هتل مورد نظر خود اقدام نمایند و با پرداخت هزینه ی مربوط به هر نوع وسیله ی حمل و نقل، به اقامتگاه خود برسند.

نحوه ی انتقال از فرودگاه به هتل های شهر لندن

لذت خرید کردن در شهر لندن

شهر لندن یکی از مهم ترین مراکز مد و زیبایی در جهان است و همین مساله باعث شده است تا مراکز خرید موجود در این شهر، از شهرت بسیار زیادی برخوردار گردند. خرید کردن در لندن بسیار لذت بخش است و قدم زدن و نگاه کردن به ویترین مغازه ها در خیابان هایی همچون خیابان آکسفورد، خیابان ریجنت و خیابان جرمین، خیابان باند و گشت و گذار در منطقه ی میفر، مرکز خرید وستفیلد، کاونت گاردن و نایتزبریج، تجربه ای خارق العاده را برای افراد به ارمغان می آورد. تمامی مراکز خرید موجود در شهر لندن در نزدیکی استگاه های مترو واقع شده اند و از دسترسی های خوبی بهره می برند. لازم است بدانید که تمام برندهای معتبر دنیا، در لندن شعبه دارند و افراد در صورت تمایل می توانند، اشیا و لوازم مورد نیاز خود را، از برندهای مشهور جهانی خریداری نمایند.

لذت خرید کردن در شهر لندن

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر لندن

کاخ باکینگهام | Buckingham Palace

کاخ باکینگهام که از مشهورترین بناهای کشور انگلستان است، محلی برای انجام رژه ی سلطنتی می باشد و افراد زیادی برای بازدید از این رژه راهی شهر لندن می شوند. این ساختمان در سال ۱۸۳۷ تاسیس شده است و پس از به سلطنت رسیدن ملکه، به عنوان محل اقامت خاندان سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاخ باکینگهام | Buckingham Palace

برج لندن و تاور بریج| Tower Bridge

برج لندن از جمله ساختمان های تاریخی این شهر است که در طول سال های متمادی، نقش های مختلفی را به خود گرفته است. این قصر عظیم الجثه مجسمه های غول پیکر مربوط به قرن ۱۷ را در خود جای داده است و نمایشگاهی از جواهرات سلطنتی را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهد. از دیگر جاذبه های گردشگری لندن که در نزدیکی این برج قرار گرفته اند می توان، به تاور بریج اشاره کرد که شامل دو برج مرتفع بر روی رودخانه تیمز می باشند و از اصلی ترین اماکن دیدنی این شهر به شمار می آیند.

برج لندن و تاور بریج| Tower Bridge

موزه ی بریتانیا | British Museum

موزه ی بریتانیا، مجموعه ای ارزشمند از آثار باستانی کل دنیا می باشد و با نگه داری از آثار آشوری ها، بابلی ها، چینی ها و دیگر تمدن های موجود در دنیا، به یکی از مشهور ترین اماکن دیدنی کشور انگلستان تبدیل شده است. مجسمه ی غول پیکر رامسس دوم، مرمر نماهای الگین، رزتا استون و مومیایی های مصری، از جذاب ترین آثار موجود در این موزه می باشند که همواره توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می نمایند و بازدید از آن ها به تمامی افراد توصیه می شود.

موزه ی بریتانیا | British Museum

موزه ی بریتانیا | British Museum

چرخ و فلک لندن | London Eye

این چرخ و فلک که به عنوان بزرگ ترین چرخ و فلک اروپا شناخته می شود، در سال ۲۰۰۰ و به مناسبت جشن های هزار ساله ی لندن ساخته شده است. این چرخ و فلک چشم اندازی خارق العاده را در اختیار گردشگران قرار می دهد و این امکان را برای افراد فراهم می کند تا از ارتفاع ۱۳۵ متری به شهر لندن بنگرند.

چرخ و فلک لندن | London Eye

با سایت گردشگری سفرمی همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص شهرهای مختلف دنیا به دست آورید و پس از انتخاب مقصدی ایده آل برای سفرتان، بلیط هواپیمای خود را به آسان ترین شکل ممکن خریداری نمایید و در کم ترین زمان ممکن نسبت به رزرو هتل خود در شهرهای مختلف جهان اقدام نمایید.

همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به لندن چارتری و سیستمی و رزرو هتل لندن به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نموده و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 369 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.