فیروز سیر راهنمای سفر به مندوزای آرژانتین - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

سفر به مندوزای آرژانتین

آرژانتین دیدنی های بسیاری را در بر دارد، به همین دلیل به یکی از مقاصد پرطرفدار حهان تبدیل شده است.  شهر مندوزای آرژانتین یکی از شهرهای بسیار زیبایی است که در سفر به این کشور حتما باید از آن دیدن نمایید. اگر قصد دارید در شهر “مندوزای آرژانتین” اقامت کنید، با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری سیستمی و رزرو هتل همراه باشید. ما در این مقاله در مورد مندوزا، این شهر زیبا و پرجاذبه صحبت خواهیم کرد.

مندوزای آرژانتین

دانستنی هایی درباره مندوزای آرژانتین

مندوزای آرژانتین در شرق “کوه های آند” واقع شده است. این شهر که در “استان مندوسا” قرار گرفته است، ۵۸ کیلومتر مربع وسعت دارد و در سال ۱۵۶۱ میلادی بنیان گذاری شده است. مناظر فوق العاده و تصاویر شفاف کوه های قد برافراشته شهر، شما را به دوچرخه سواری، کوه نوردی و پیاده روی ترغیب می کند.

مندوزای آرژانتین

اقامت در مندوزای آرژانتین

در مندوزای آرژانتین ، هتل ها و هاستل های زیادی را می بینید که کیفیت و تنوع متفاوتی دارند. در میان هاستل های شهر، اتاق های چند تخته از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. اتاق های خصوصی که حمامی مشترک با سایر مسافران دارند، به نسبت اتاق های خوابگاهی گران تر هستند و تقریبا قیمتی سه برابر دارند. هاستل های بین المللی زیادی در مندوزا به چشم می خورد که با مراجعه و اقامت در آن، می توانید صبحانه را به طور رایگان میل کنید.

اقامت در مندوزای آرژانتین

هتل های مندوزا آرژانتین تنوع زیادی دارند که با توجه به انتخابتان، می توانید در یکی از آنها اقامت کنید. این هتل ها به سه دسته ارزان قیمت، معمولی و گران قیمت دسته بندی می شوند.

اقامت در مندوزای آرژانتین

اقامت در مندوزای آرژانتین

غذا در مندوزای آرژانتین

استیک های این شهر بسیار معروف هستند. اگر اهلش هستید، سری به استیک پزی ها بزنید و ببینید که این غذای خوشمزه در مندوزا چطور طبخ می شود. البته این را هم بدانید که غذا در این شهر گران است و شاید مجبور شوید برای خوردن یک استیک خوشمزه در رستورانی بین المللی و فوق العاده، مبلغ زیادی پرداخت کنید. پاستا، برگر، ساندویچ و پیتزا از پرطرفدارترین غذاهای شهروندان مندوزا است. اگر نمی خواهید در سفر هزینه های زیاد غذا را متحمل شوید، می توانید به برگرفروشی ها و ساندویچ فروشی های کوچک شهر بروید. قیمت غذاهای این مغازه ها به نسبت رستوران های با کیفیت شهر، خیلی پایین تر است.

غذا در مندوزای آرژانتین

رفت و آمد در مندوزا

برای رفت آمد در شهر راحت خواهید بود. تاکسی، اتوبوس، قطار و دوچرخه شما را به مقصدتان می رساند. فقط باید با برآورد قیمت و هزینه ها، از میان آنها یکی را انتخاب کنید. اگر می خواهید به مقدار زیادی در مخارج سفرتان صرفه جویی کنید، توصیه می کنیم دوچرخه کرایه کنید. قطعا هزینه کرایه دوچرخه از تاکسی بسیار کمتر خواهد بود. با اینکار ضمن لذت بردن از آب و هوا و زیبایی های شهر، به فکر جیبتان هم بوده اید!

رفت و آمد در مندوزا

دوچرخه سواری در مندوزا

تورهای هیجان انگیز مندوزا

یک خبر خوب اینکه می توانید با شرکت در تورهای پیاده روی مندوزا، به صورت رایگان با دیدنی ها، تاریخ، فرهنگ و زیبایی های شهر آشنا شوید. این تورها که ۲ تا ۳ ساعت از روزتان را می گیرند، فرصت مناسبی برای گشت و گذار در شهر هستند.

تورهای هیجان انگیز مندوزا

تفریح در مندوزا

در مندوزای آرژانتین، دستتان حسابی باز است. شما می توانید در “کوه های آکونکاگوا” اسکی کنید و یا با رفتن به “کوه آرکو” لذت اسب سواری را تجربه کنید. پیاده روی، کوهنوردی و پاراگلایدینگ از دیگر تفریحات خوبی است که می توان در این شهر زیبا و خوش آب و هوا تجربه کرد.

تفریح در مندوزا

دیدنی های شهر

پارک ژنرال سن مارتین | General San Martín Park

در این پارک می توانید به راحتی در فضاهای تعبیه شده چادر بزنید و از هوای مطبوع این پارک جنگلی لذت ببرید. آمفی تئاتر، باغچه گل رز، باغ وحش، رودخانه و مجسمه های زیبا از جمله دیدنی های “پارک ژنرال سن مارتین” هستند.

پارک ژنرال سن مارتین | General San Martín Park

پارک ژنرال سن مارتین | General San Martín Park

رود منزوا

رودخانه منزوا که در فاصله ۶۳ کیلومتری از شهر واقع شده است، یک مکان مناسب برای قایق رانی و رفتینگ است. این رودخانه پرآب، کشاورزی منطقه را رونق داده است و زیبایی های طبیعی زیادی را در اطراف خود به وجود آورده است. جاذبه های طبیعی این رودخانه به اندازه ای است که همه ساله گردشگران خارجی و ساکنان شهرهای اطراف را برای تفریح به سمت خود می کشاند. تند آب های فراوان این رودخانه، آن را به مکانی مناسب برای برگزاری مسابقات قایق رانی تبدیل کرده است. اگر قصد دارید تا در این منطقه قایق سواری کنید، یک روز از سفرتان را به کلی خالی کنید!

رود منزوا

رود منزوا

خیابان پاسئو | Paseo Peatonal Sarmiento

ورود خودرو به این خیابان ممنوع است. به همین جهت به “خیابان پیاده ها” شهرت دارد. با قدم زدن در خیابان پاسئو می توانید از مغازه ها و دست فروشان دیدن کنید و اگر چیزی احتیاج داشتید، به راحتی تهیه کنید.

خیابان پاسئو

خیابان پاسئو

موزه باستان شناسی مندوزا

حتما از موزه باستان شناسی مندوزا دیدن کنید و با فرهنگ و تاریخ آن به خوبی آشنا شوید. موزه ها مثل شناسنامه ای هستند که هویت و اصالت شهر و کشور را به شما نشان خواهند داد.

موزه باستان شناسی مندوزا

موزه باستان شناسی مندوزا

شهر مندوزای آرژانتین جاذبه های تاریخی و تفریحی متنوعی دارد که برای بازدید از تمامی آنها زمان زیادی لازم است. اگر می خواهید به خوبی با جاذبه های شهر آشنا شوید و از طبیعت بکرش لذت ببرید، شاید بهتر باشد که  مدت زمان سفرتان را کمی طولانی تر کنید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 344 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.