فیروز سیر راه‌حل مالدینی جهت تامین بودجه دو خرید زمستانی: فروش کازا میلان - فیروز سیر

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می رسد این فرضیه در حال قوت گرفتن است که میلان تصمیم دارد تا کازا میلان (مقر باشگاه) را بفروشد که این موضوع می تواند برای خرید در بازار زمستانی، بودجه قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی معتبر لاریپوبلیکای ایتالیا،

چنین عنوان شده است؛ صحبت از دو تقویت است که می تواند برای میلان در بازار زمستانی کارآمد باشد. نخستین تقویت در رابطه با خرید یک مدافع برای پوشش جای خالی سیمون کیائر می باشد که تا پایان فصل در دسترس نیست.

با این حال، روسونری نیاز به یک مهاجم پویا و جوان نیز دارد تا بتواند زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو را پشتیبانی کند. پائولو مالدینی و ریکی ماسارا می توانند بر روی مبلغ بیست میلیون یورو که از فروش کازا میلان حاصل خواهد شد، بر روی این بازار حساب کنند.

طی چند روز گذشته، چنین تصمیم گرفته شد که مالکیت ساختمان کازا میلان به یک صندوق املاک واگذار شود؛ در حالی که میلان در کازا میلان باقی خواهد ماند اما اجاره‌ی آن را پرداخت می کند.

میلان در ماه فوریه موفق شده بود تا زیر ارزش بازار این ساختمان را به ارزش چهل و دو میلیون یورو خریداری کند اما در نظر داشت تا با فروش آن به یک خریدار، سود قابل توجهی کسب کند و به نظر می رسد به این مهم رسیده اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 272 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.